Tworzenie stron www

Oferta projektowania stron internetowych

Strona www

Strona internetowa jest obecnie podstawą budowania wizerunku każdej firmy. Pozwala łatwo i efektywnie dotrzeć do dużego grona odbiorców, zaprezentować informacje o firmie, działalności, ofercie czy produkcie a nawet wygenerować bezpośrednią sprzedaż usługi.

Usługa budowania stron internetowych

Tworzenie stron internetowych to usługa wielotorowa. Trzeba pamiętać o wielu czynnikach użytkowych, estetycznych i technicznych. Jest to połączenie sztuki (wygląd wizualny), technologii (platforma, skrypt, oprogramowanie) i psychologii (ergonomia użytkowania strony, formularze, mechanizmy strony www). Dopiero sprawne połączenie wszystkich tych czynników prowadzi do sukcesu.

Witryna internetowa

Jest to przedstawicielstwo Państwa firmy w Internecie. Odpowiednik biura czy lokalu użytkowego. To na stronie www klienci zapoznają się z ofertą Państwa firmy i wyrabiają sobie o niej opinię. Warto zadbać o jej wygląd, profesjonalne wykończenie i widoczność w wyszukiwarkach w szczególności, że koszt przygotowania i utrzymania takiej wirtualnej placówki jest bardzo niski w porównaniu z utrzymaniem lokalu w realnym świecie.

Od początku naszej działalności kładziemy duży nacisk na rozwój i ulepszanie ofert tworzenia stron internetowych.

Dlaczego? Gdyż sieć www jest nie tylko przyszłością, ale także teraźniejszością dla ogromnej części społeczeństwa. Jest wygodna, pełna informacji, relatywnie bardzo tania jako medium wymiany informacji i reklamy. Wielu ludzi nawet utożsamia Internet z usługą www, czyli przeglądaniem stron internetowych. Można nawet pójść o krok dalej - firma której strony www nie ma w Internecie - nie istnieje dla dużej części swoich potencjalnych klientów. Zamykanie się na ten segment funkcjonowania firmy jest poza drobnymi wyjątkami nierozsądne i prowadzi do utraty zysków.

Image
Image
Image

Funkcjonalność strony www

Dobrze zrealizowana strona internetowa pełni wiele funkcji. Jest to zarówno wizytówka Państwa firmy, prezentacja oferty (katalog produktów lub usług) jak i system informacyjny (aktualności, informacje alarmowe np. o zmianie adresu czy kontaktu). Stronę www można także rozszerzyć o mechanizmy zbierania kontaktów jak newsletter czy formularz kontaktowy, budowania relacji z klientem jak dział o firmie lub zaufali nam. Rozszerzając stronę internetową o aktualności, galerie lub forum internetowe ułatwimy kontakt i rozwiniemy funkcję informacyjną. Dlatego każdy projekt rozpoczynamy od analizy Państwa potrzeb, aby zaoferować produkt dostosowany prowadzonej działalności.

Image

Podstawowe funkcje strony www

Budując przyjazny użytkownikowi i skuteczny serwis internetowy należy rozumieć, że poszczególne jego części mają swoją funkcję i odpowiedni ich dobór wpłynie na zadowolenie odwiedzających a potencjalnie o pozyskaniu lub utracie klienta.

  • Funkcja informacyjna strony www
    każdy serwis internetowy prezentuje wybrany zakres informacji o firmie, produkcie lub usłudze poprzez podstrony typu o firmie, kontakt czy oferta
  • Pozyskanie nowych klientów przez stronę www
    Odpowiednia optymalizacja SEO strony internetowej pozwoli na pozyskanie większej ilości odwiedzających, zwiększenie widoczności w wyszukiwarkach i serwisach agregujących treści.
  • Konwersja istniejących odwiedzających na stronie www
    Zarówno osoby, które trafiły na stronę www na skutek działań SEO jak i te, które zostały pozyskane wcześniej (osoby znające adres strony czy Państwa firmę z innych mediów) można przekonwertować w klientów (osoby kupujące). Dzięki znajomości zachowania użytkowników stron www, zamieszczając w odpowiednich miejscach elementy CTA (Call to Action – przyciski „wzywające do działania”, np. „zadzwoń”) możemy znacząco zwiększyć konwersję a tym samym podnieść rentowność strony www.
  • Funkcja utrzymania relacji z klientem / wizerunkowa
    Zarówno obsługa przed jak i posprzedażowa Państwa klientów wymaga odpowiedniej prezentacji (wykreowanie wizerunku firmy), przygotowania pomocnych dla klienta treści (warunki realizacji usług, gwarancji, polityka bezpieczeństwa, regulaminy) lub mechanizmów (formularz zamówienia, zgłoszenia reklamacyjnego czy choćby prezentacja danych kontaktowych i informacji o firmie).  
  • Dodatkowe mechanizmy strony www
    W celu ułatwienia procedowania pewnych działań warto zaplanować dodatkowe mechanizmy jak np. automatyczne formularze wyceny lub wyszukiwarkę ofertową. Pozwala to z jednej strony podnieść jakość obsługi klienta a z drugiej odciążyć personel Państwa firmy i zautomatyzować do pewnego stopnia procesy które mogą zająć cenny czas pracownika.  

Skontaktuj się, opowiedz o Swoim pomyśle na sklep internetowy.

100%

Strony zgodne z urządzeniami mobilnymi

Image

Tworzenie stron responsywnych

W ciągu ostatnich lat obserwujemy coraz mocniejszy trend do zwiększania się procentowego udziału telefonów i innych urządzeń mobilnych w ogólnym ruchu na stronach internetowych, zarówno w serwisach informacyjnych jak i sprzedażowych.  Zmienia się sposób korzystania użytkowników z sieci www a rynek musi się do tego przygotować.

Google a Strony responsywne

Już na początku 2016 roku Wyszukiwarka Google, dostrzegając rosnącą popularność urządzeń przenośnych, rozpoczęła proces oddzielania indeksu wyszukiwania stron tradycyjnych od stron mobilnych lub responsywnych. Z początku różnice były niewielkie, obecnie jednak strony niedostosowane do urządzeń mobilnych tracą coraz więcej ruchu, a Google coraz mocniej promuje w wynikach wyszukania strony www, które są przyjazne użytkownikom korzystającym z urządzeń mobilnych. Zmiany w algorytmie są wprowadzane stopniowo jednak są widoczne i prawdopodobnie będą się jeszcze nasilały. Właściciele stron internetowych niedostosowanych do ruchu mobilnego zaczną tracić oglądających na rzecz tych, którzy w porę przewidzieli zamiany na rynku i wprowadzili odpowiednie zmiany na swoich stronach www.

Udział urządzeń mobilnych w sieci www

Wielki sukces jaki odniosły smartfony na rynku GSM, a także rosnąca popularność tabletów w użytku domowym, dały w ręce użytkowników urządzenia, które zawsze mogą mieć przy sobie. Taniejące taryfy mobilnego dostępu do Internetu, a także popularność routerów GSM w domach dały swobodę w korzystaniu z sieci niemal zawsze i wszędzie. W chwili obecnej niemal 60% użytkowników deklaruje, że korzysta z mobilnego Internetu w większym lub mniejszym stopniu. Udział ten w Europie zachodniej wynosi niemal 85% i przewiduje się, że nasz rynek osiągnie zbliżony poziom w najbliższym czasie.

Rodzaje stron mobilnych

W rozwoju technologii mobilnych dla stron www ukształtowało się kilka wariantów, które można uznać jako mobile friendly (przyjazne urządzeniom mobilnym). Jednym z najstarszych rozwiązań jest stworzenie zupełnie osobnej strony internetowej pod dodatkowym adresem, np. m.NazwaDomeny.pl i stworzenie systemu wykrywającego rodzaj urządzenia i przekierowanie z domeny głównej w przypadku, jeśli odwiedzający korzysta np. z telefonu. Wadą tego rozwiązania jest konieczność przygotowania i zarządzania dwoma osobnymi serwisami. Drugim, sugerowanym przez nas rozwiązaniem są strony internetowe w technologii responsywnej działające na rodzaju szkieletu (najpopularniejszy to bootstrap). Szkielet taki dostosowuje się do wielkości wyświetlacza w sposób dynamiczny i odpowiednio przearanżuje treści. Zapewnia to nieco mniej swobody na etapie samego projektowania mobilnej strony www, ale zapewnia poprawne wyświetlanie serwisu nie tylko na telefonach, lecz także na wszelkich innych urządzaniach, jak np. Smart TV.

Cechy strony www dostosowanej do ruchu z urządzeń mobilnych

  • dostosowująca się szerokość szablonu strony www
  • zmienna wielkość czcionki strony internetowej, zapewniająca czytelność w każdej rozdzielczości
  • odpowiednio dobrane odległości między przyciskami nawigacji, ułatwiające wygodne korzystanie na urządzeniach dotykowych
  • odpowiednie meta nagłówki strony www które informują przeglądarkę o zachowaniu i optymalizacji strony
  • prawidłowe dobranie treści strony, budowy tabel, długości paragrafów, wielkości grafik tak aby strona www była łatwa do przeczytania.

Zadzwoń, porozmawiajmy jak rozwinąć sprzedaż w Twoim NOWYM SKLEPIE

Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj