Słownik

Pojęcia, które warto znać

Spam

Spam to pojęcie, które określa przesyłanie i wyświetlanie niepożądanych treści w Internecie. Zawartość spamu jest całkowicie bezużyteczna dla użytkownika, najczęściej są to wiadomości  email o treści reklamowej lub inny rodzaj przekazu reklamy. Spam jest wysyłany masowo, do milionów odbiorców, nadawcą są hakerzy,  lub przez rozmaite firmy, chcące w ten sposób osiągnąć zysk. Określenie spam dotyczy również stosowania niewłaściwych i zabronionych technik pozycjonowania strony internetowej. Wykorzystuje się w tym celu słowa kluczowe, które nie są związane z treścią witryny  lub z profilem działalności firmy, która ją posiada. Podobnie spamem jest nadużywanie ilości słów kluczowych. Do niedozwolonych technik pozycjonowania zalicza się również:

  • ukrywanie linków  lub treści pod niewidoczną nie rzucającą się w oczy postacią;
  • zmiana strony na inna w momencie osiągnięcia wysokiej pozycji;
  • przekierowanie użytkownika na inną stronę po pewnym czasie wyświetlania strony docelowej;
  • stosowanie duplicat content, czyli powielanie zawartości strony;
  • tworzenie wielu domen dla witryn o bardzo podobnej zawartości;
  • umieszczanie treści o charakterze spamu w miejscach tj. fora dyskusyjne, profile użytkownika, opinie.

Wyniki organiczne

Wyniki organiczne(wyniki naturalne, Organic Search) to wyświetlane odpowiedzi na zapytania użytkowników w SERP (search engine result pages), nie będące linkami sponsorowanymi. Wyniki organiczne nie

...

Monitoring pozycji

Monitoring pozycji to systematyczne kontrolowanie i analizowanie miejsca witryny w wynikach wyszukiwania. Ciągłe zmiany na polu konkurencji, zróżnicowanie wytycznych algorytmów Google, jak również

...

SEM

SEM (Search Engine Marketing) to szereg działań o charakterze marketingowym, których głównym celem jest uzyskanie jak najwyższej pozycji w wyszukiwarce na konkretne frazy kluczowe. SEM obejmuje

...

Ruch płatny

Ruch płatny (paid traffic) określa ilość odwiedzin witryny przez użytkowników skierowanych przez płatną reklamę. Do wejścia na stronę internetową odbiorcę mogą skierować zarówno kampanie w ramach

...

CPC

CPC to skrót pochodzący z języka angielskiego Cost Per Click oznaczający koszt kliknięcia. Jego zadaniem jest określenie efektywności reklamy za pomocą obliczenia kwoty, którą reklamodawca musi

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj