Słownik

Pojęcia, które warto znać

B2B

 

B2B - skrót pochodzący od angielskiego zwrotu Business to Business, oznaczający wszystkie rodzaje aktywności biznesowej zachodzące pomiędzy przedsiębiorstwami działającymi na rynku. Do podstawowych rodzajów tej działalności zalicza się transakcje, zapytania ofertowe, podtrzymywanie dalszych kontaktów, obsługa posprzedażowa,  obejmuje zatem wszystkie aspekty funkcjonowania podmiotów gospodarczych na rynku w ramach relacji, które występują między przedsiębiorcami, partnerami, pośrednikami, dostawcami, dystrybutorami i punktami sprzedaży. Obecnie prawie cały sektor transakcji B2B jest realizowany przy wykorzystaniu kanałów elektronicznych. Dla skutecznie działającego przedsiębiorstwa konieczne jest zaopatrzenie się w nowoczesne technologie informatyczne, które usprawniają procesy między organizacjami. Digitalizacja i automatyzacja wszystkich kanałów współdziałania między podmiotami gospodarczymi wpływa znacznie na ich efektywność. W ramach B2B wszystkie operacje, choć zachodzą w mniejszej ilości, odznaczają się o wiele wyższą wartością. Dodatkowo usprawnienie ich dzięki wykorzystaniu informatycznych systemów i aplikacji zarządzających procesami w firmie sprzyja ich opłacalności i długoterminowości.

Długi ogon

Długi ogon – frazy long tail, zawierające powyżej trzech słów kluczowych, które mają swoje istotne znaczenie dla pozycjonowania. Frazy z długiego ogona choć pojawiają się w wyszukiwarkach o wiele

...

Javascript

Javascript to język programowania, służący do wykonania złożonych funkcji na stronach internetowych, nadających im dodatkowo interaktywności. Skrypt ten aktualizuje HTML i CSS, dokonując zmiany

...

Ruch organiczny

Ruch organiczny (Organic traffic, ruch bezpłatny) to określenie dotyczące aktywności związanej z obecnością na stronie internetowej wszystkich użytkowników, którzy trafili na tą stronę klikając w

...

Wyniki organiczne

Wyniki organiczne(wyniki naturalne, Organic Search) to wyświetlane odpowiedzi na zapytania użytkowników w SERP (search engine result pages), nie będące linkami sponsorowanymi. Wyniki organiczne nie

...

Udostępnianie

Udostępnianieto pojęcie, które zwykło się używać jako określenie rozpowszechniania, czy dzielenia się pewnymi plikami. Najczęściej użytkownicy dzielą się treścią na stronie internetowej, w

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj