Słownik

Pojęcia, które warto znać

B2B

 

B2B - skrót pochodzący od angielskiego zwrotu Business to Business, oznaczający wszystkie rodzaje aktywności biznesowej zachodzące pomiędzy przedsiębiorstwami działającymi na rynku. Do podstawowych rodzajów tej działalności zalicza się transakcje, zapytania ofertowe, podtrzymywanie dalszych kontaktów, obsługa posprzedażowa,  obejmuje zatem wszystkie aspekty funkcjonowania podmiotów gospodarczych na rynku w ramach relacji, które występują między przedsiębiorcami, partnerami, pośrednikami, dostawcami, dystrybutorami i punktami sprzedaży. Obecnie prawie cały sektor transakcji B2B jest realizowany przy wykorzystaniu kanałów elektronicznych. Dla skutecznie działającego przedsiębiorstwa konieczne jest zaopatrzenie się w nowoczesne technologie informatyczne, które usprawniają procesy między organizacjami. Digitalizacja i automatyzacja wszystkich kanałów współdziałania między podmiotami gospodarczymi wpływa znacznie na ich efektywność. W ramach B2B wszystkie operacje, choć zachodzą w mniejszej ilości, odznaczają się o wiele wyższą wartością. Dodatkowo usprawnienie ich dzięki wykorzystaniu informatycznych systemów i aplikacji zarządzających procesami w firmie sprzyja ich opłacalności i długoterminowości.

Google Ads

Google Ads – narzędzie Google wykorzystywane do przeprowadzania kampanii reklamowych poprzez wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania, karuzeli produktowej, banerów lub formatów

...

Accelerated Mobile Pages

Accelerated Mobile Pages(AMP) to wspierany przez Google system open source do  szybkiego renderowania strony internetowej. Technologia AMP ma za zadanie ułatwić użytkownikom przeglądanie

...

Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne (local SEO) – działania obejmujące optymalizację strony w celu poprawy widoczności wśród użytkowników danej lokalizacji i związanych z obszarem działania marki związanej ze

...

Filtr Google

Filtr Google (Filter Google)  to kara nakładane przez Google na witrynę za nie przestrzeganie wytycznych lub szkodliwe dla odbiorców działanie w sieci. Filtr jest dotkliwy, ale w odróżnieniu od

...

B2C

B2C to skrót pochodzący z języka angielskiego (Business to Consumer) oznaczający transakcję pomiędzy przedsiębiorstwem, a klientem indywidualnym. Celem tego sektora jest nawiązanie i utrzymanie

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj