Słownik

Pojęcia, które warto znać

B2B

 

B2B - skrót pochodzący od angielskiego zwrotu Business to Business, oznaczający wszystkie rodzaje aktywności biznesowej zachodzące pomiędzy przedsiębiorstwami działającymi na rynku. Do podstawowych rodzajów tej działalności zalicza się transakcje, zapytania ofertowe, podtrzymywanie dalszych kontaktów, obsługa posprzedażowa,  obejmuje zatem wszystkie aspekty funkcjonowania podmiotów gospodarczych na rynku w ramach relacji, które występują między przedsiębiorcami, partnerami, pośrednikami, dostawcami, dystrybutorami i punktami sprzedaży. Obecnie prawie cały sektor transakcji B2B jest realizowany przy wykorzystaniu kanałów elektronicznych. Dla skutecznie działającego przedsiębiorstwa konieczne jest zaopatrzenie się w nowoczesne technologie informatyczne, które usprawniają procesy między organizacjami. Digitalizacja i automatyzacja wszystkich kanałów współdziałania między podmiotami gospodarczymi wpływa znacznie na ich efektywność. W ramach B2B wszystkie operacje, choć zachodzą w mniejszej ilości, odznaczają się o wiele wyższą wartością. Dodatkowo usprawnienie ich dzięki wykorzystaniu informatycznych systemów i aplikacji zarządzających procesami w firmie sprzyja ich opłacalności i długoterminowości.

Audyt SEO

Audyt SEO to szereg działań, które mają na celu kompleksową weryfikację witryny internetowej pod kątem jej cech bezpośrednio wpływających na pozycjonowanie. Podczas dogłębnej analizy strony

...

RWD

RWD (Responsive Web Design, strona responsywna) to rodzaj nowoczesnej strony internetowej, która pod względem technicznym została tak zaprojektowana, że jej zawartość może być swobodnie wyświetlana

...

B2C

B2C to skrót pochodzący z języka angielskiego (Business to Consumer) oznaczający transakcję pomiędzy przedsiębiorstwem, a klientem indywidualnym. Celem tego sektora jest nawiązanie i utrzymanie

...

Katalog stron

Katalog stron (katalog seo, web directory) – to  zbiór najróżniejszych stron internetowych uporządkowanych pod względem tematycznym. Każdy właściciel firmy może tam umieścić swoją wizytówkę,

...

Google Analytics

Google Analytics – jest to darmowe narzędzie Google, które służy do analizy statystyki ruchu i zachowania użytkowników na naszej stronie internetowej. Warto zaznaczyć, że instrument ten jest

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj