Słownik

Pojęcia, które warto znać

B2B

 

B2B - skrót pochodzący od angielskiego zwrotu Business to Business, oznaczający wszystkie rodzaje aktywności biznesowej zachodzące pomiędzy przedsiębiorstwami działającymi na rynku. Do podstawowych rodzajów tej działalności zalicza się transakcje, zapytania ofertowe, podtrzymywanie dalszych kontaktów, obsługa posprzedażowa,  obejmuje zatem wszystkie aspekty funkcjonowania podmiotów gospodarczych na rynku w ramach relacji, które występują między przedsiębiorcami, partnerami, pośrednikami, dostawcami, dystrybutorami i punktami sprzedaży. Obecnie prawie cały sektor transakcji B2B jest realizowany przy wykorzystaniu kanałów elektronicznych. Dla skutecznie działającego przedsiębiorstwa konieczne jest zaopatrzenie się w nowoczesne technologie informatyczne, które usprawniają procesy między organizacjami. Digitalizacja i automatyzacja wszystkich kanałów współdziałania między podmiotami gospodarczymi wpływa znacznie na ich efektywność. W ramach B2B wszystkie operacje, choć zachodzą w mniejszej ilości, odznaczają się o wiele wyższą wartością. Dodatkowo usprawnienie ich dzięki wykorzystaniu informatycznych systemów i aplikacji zarządzających procesami w firmie sprzyja ich opłacalności i długoterminowości.

SEO

SEO(Search Engine Optimization) to pojęcie, którym określa się celowe działania zmierzające do poprawy widoczności witryny w wynikach organicznych wyszukiwarki na określone słowa (frazy) kluczowe.

...

SEM

SEM (Search Engine Marketing) to szereg działań o charakterze marketingowym, których głównym celem jest uzyskanie jak najwyższej pozycji w wyszukiwarce na konkretne frazy kluczowe. SEM obejmuje

...

Algorytm Google

Algorytm Google(Search Enginge Algorithm) to rozbudowany i nieustannie aktualizowany ciąg formuł i procesów komputerowych, które wyszukują odpowiedzi na pytania wpisywane w okno przeglądarki przez

...

Okno pop-up

Okno pop-upto tzw wyskakujące okienko, czyli automatyczne wyświetlanie w przeglądarce nowego okna z dodatkowym komunikatem. Najczęstszym obecnie powodem występowania pop upów

...

Monitoring pozycji

Monitoring pozycji to systematyczne kontrolowanie i analizowanie miejsca witryny w wynikach wyszukiwania. Ciągłe zmiany na polu konkurencji, zróżnicowanie wytycznych algorytmów Google, jak również

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj