Słownik

Pojęcia, które warto znać

Kampania reklamowa

Kampania reklamowa to całokształt zaplanowanych i skoordynowanych ze sobą działań, które wykorzystując najróżniejsze środki przekazu docierają do wybranej grupy docelowej określanej według różnych kategorii np. jak wiek, płeć, język, region, zainteresowania, czy aktywność (także w sieci). Kampania jest osadzona w określonych etapach i terminach. Wykorzystuje się do niej najbardziej opłacalne kanały, które według odpowiednich wskaźników (CPM, CPC, CTR, CR i inn.) przynoszą optymalne korzyści. Obecnie najskuteczniej kampanie reklamowe przeprowadza się w internecie. Do najpopularniejszych narzędzi efektywnej kampanii internetowej zalicza się Google Ads, Facebook Ads, czy Linkedln Ads.  Kampanię reklamową przeprowadza się kolejno według następujących etapów:

  • research ( analiza rynku);
  • określenie grupy docelowej;
  • oszacowanie budżetu;
  • wybór kanałów przekazu;
  • wizualizacja przekazu;
  • stworzenie harmonogramu
  • realizacja kampanii

Długi ogon

Długi ogon – frazy long tail, zawierające powyżej trzech słów kluczowych, które mają swoje istotne znaczenie dla pozycjonowania. Frazy z długiego ogona choć pojawiają się w wyszukiwarkach o wiele

...

Javascript

Javascript to język programowania, służący do wykonania złożonych funkcji na stronach internetowych, nadających im dodatkowo interaktywności. Skrypt ten aktualizuje HTML i CSS, dokonując zmiany

...

Ruch organiczny

Ruch organiczny (Organic traffic, ruch bezpłatny) to określenie dotyczące aktywności związanej z obecnością na stronie internetowej wszystkich użytkowników, którzy trafili na tą stronę klikając w

...

Wyniki organiczne

Wyniki organiczne(wyniki naturalne, Organic Search) to wyświetlane odpowiedzi na zapytania użytkowników w SERP (search engine result pages), nie będące linkami sponsorowanymi. Wyniki organiczne nie

...

Udostępnianie

Udostępnianieto pojęcie, które zwykło się używać jako określenie rozpowszechniania, czy dzielenia się pewnymi plikami. Najczęściej użytkownicy dzielą się treścią na stronie internetowej, w

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj