Słownik

Pojęcia, które warto znać

Kampania reklamowa

Kampania reklamowa to całokształt zaplanowanych i skoordynowanych ze sobą działań, które wykorzystując najróżniejsze środki przekazu docierają do wybranej grupy docelowej określanej według różnych kategorii np. jak wiek, płeć, język, region, zainteresowania, czy aktywność (także w sieci). Kampania jest osadzona w określonych etapach i terminach. Wykorzystuje się do niej najbardziej opłacalne kanały, które według odpowiednich wskaźników (CPM, CPC, CTR, CR i inn.) przynoszą optymalne korzyści. Obecnie najskuteczniej kampanie reklamowe przeprowadza się w internecie. Do najpopularniejszych narzędzi efektywnej kampanii internetowej zalicza się Google Ads, Facebook Ads, czy Linkedln Ads.  Kampanię reklamową przeprowadza się kolejno według następujących etapów:

  • research ( analiza rynku);
  • określenie grupy docelowej;
  • oszacowanie budżetu;
  • wybór kanałów przekazu;
  • wizualizacja przekazu;
  • stworzenie harmonogramu
  • realizacja kampanii

Wyniki płatne

Wyniki płatne – to rezultaty wyświetlające się wyszukiwarce Google, będące odpowiedzią na zapytanie użytkownika, ale wynikające przede wszystkim z działania o charakterze reklamowym. Oznacza to, że

...

Hosting

Hosting to pojęcie określające wynajęcie ( udostępnienie, dzierżawę) określonej przestrzeni serwera od właściciela (administratora) w celu opublikowania strony internetowej lub aplikacji. Hosting,

...

Indeks wyszukiwarki

Indeks wyszukiwarki to zbiór wszystkich stron internetowych, które można znaleźć w wyszukiwarce. Dzięki ciągłemu przeszukiwaniu i analizowaniu przez roboty baza ta jest nieustannie aktualizowana.

...

Ruch płatny

Ruch płatny (paid traffic) określa ilość odwiedzin witryny przez użytkowników skierowanych przez płatną reklamę. Do wejścia na stronę internetową odbiorcę mogą skierować zarówno kampanie w ramach

...

SAAS

SAAS jest skrótem angielskiego zwrotu “software as a service” tłumaczonym jako oprogramowanie jako usługa i oznaczającym udostępnianie systemów, aplikacji, programów użytkownikom Internetu,

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj