Słownik

Pojęcia, które warto znać

Mailing reklamowy

Mailing reklamowy – to przesyłanie ( najczęściej przez firmy) w formie elektronicznej wiadomości o charakterze komercyjnym. Stanowi on formę skutecznej bezpośredniej reklamy, zawierającej odpowiedni opis oferty lub firmy, ciekawe treści graficzne oraz linki przekierowujące do strony sprzedażowej. Wiadomość pisana jest językiem korzyści, ma zadanie zachęcić odbiorcę do podjęcia konkretnej akcji. Mailing reklamowy jest realizowany za pomocą newsletterów, biuletynów, reklam oraz kuponów rabatowych. Aby ta forma reklamy była skuteczna, przekaz przesyłany drogą elektroniczną musi być odpowiednio przygotowany i zaadresowany do konkretnej grupy docelowej. Nie może być zbyt nachalny, ani częsty. Przejrzystość i atrakcyjność reklamy pod względem graficznym jest również bardzo istotna. O skuteczności mailingu reklamowego również decyduje fakt, że w większości przypadków dociera on do tych osób, które wyraziły wcześniej tzw. zgodę marketingową na otrzymywanie treści reklamowych. Dzięki temu, że otrzymują informacje wprost przesyłane na skrzynkę mejlową, mają dostęp do aktualnej oferty i wydarzeniach kluczowych ważnych dla adresata mailingu ( firmy).

Pozycjonowanie

Pozycjonowanie to szereg zamierzonych działań, które mają na celu zwiększenie widoczności strony w wynikach wyszukiwania. Ze względu na absolutną dominację Google, przyjęło się, ze działania te

...

Mapa strony

Mapa strony (mapa serwisu, sitemap, site map) – to lista podstron utworzonych w HTML lub w formacie XML . Jej głównym zadaniem jest umożliwienie indeksowania rozbudowanych stron. Mapa strony HTML

...

SEM

SEM (Search Engine Marketing) to szereg działań o charakterze marketingowym, których głównym celem jest uzyskanie jak najwyższej pozycji w wyszukiwarce na konkretne frazy kluczowe. SEM obejmuje

...

Artykuł sponsorowany

Artykuł sponsorowany to subtelne narzędzie marketingowe w internecie lub w prasie. polegająca na publikacji artykułu zawierającego nieoczywistą reklamę produktu, marki lub usługi. Artykuł

...

Reklamy natywne

Reklamy natywne (Native advertising) to format reklamy udostępniany w ramach usług Google Adwords, dzięki którym przekaz reklamowy jest dostosowany do cech witryny, na której jest wyświetlany.

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj