Słownik

Pojęcia, które warto znać

Mailing reklamowy

Mailing reklamowy – to przesyłanie ( najczęściej przez firmy) w formie elektronicznej wiadomości o charakterze komercyjnym. Stanowi on formę skutecznej bezpośredniej reklamy, zawierającej odpowiedni opis oferty lub firmy, ciekawe treści graficzne oraz linki przekierowujące do strony sprzedażowej. Wiadomość pisana jest językiem korzyści, ma zadanie zachęcić odbiorcę do podjęcia konkretnej akcji. Mailing reklamowy jest realizowany za pomocą newsletterów, biuletynów, reklam oraz kuponów rabatowych. Aby ta forma reklamy była skuteczna, przekaz przesyłany drogą elektroniczną musi być odpowiednio przygotowany i zaadresowany do konkretnej grupy docelowej. Nie może być zbyt nachalny, ani częsty. Przejrzystość i atrakcyjność reklamy pod względem graficznym jest również bardzo istotna. O skuteczności mailingu reklamowego również decyduje fakt, że w większości przypadków dociera on do tych osób, które wyraziły wcześniej tzw. zgodę marketingową na otrzymywanie treści reklamowych. Dzięki temu, że otrzymują informacje wprost przesyłane na skrzynkę mejlową, mają dostęp do aktualnej oferty i wydarzeniach kluczowych ważnych dla adresata mailingu ( firmy).

Meta Robots

Meta Robots (meta tag robots)  – to znaczniki stosowane dla określenia wytycznych dla robotów wyszukiwarki, które analizują stronę internetową. Pozwalają one na kontrolowanie indeksacji strony

...

Marketing szeptany

Marketing szeptany (buzz marketing, whisper marketing) – szereg działań i technik, służących rozpowszechnianiu informacji o zaletach i korzyściach dotyczących produktu lub usługi wśród odbiorców

...

Infografika

Infografika jest czytelnym w odbiorze przekazaniem informacji, danych za pomocą wizualizacji. Głównym celem infografiki  jest streszczenie tematu treści za pomocą obrazu i minimalnej ilości

...

Kanibalizacja słów kluczowych

Kanibalizacja słów kluczowych (keyword cannibalism)  to zjawisko, które zachodzi wówczas, gdy co najmniej dwie podstrony ( adres URL) jednego serwisu są zoptymalizowane na te same słowa

...

Duplikacja treści

Duplikacja treści, zwane również duplikacją contentu duplicate content dotyczy sytuacji, kiedy dochodzi do powielania treści publikowanych w witrynach internetowych. Jeśli identyczna treść znajduje

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj