Słownik

Pojęcia, które warto znać

Mailing reklamowy

Mailing reklamowy – to przesyłanie ( najczęściej przez firmy) w formie elektronicznej wiadomości o charakterze komercyjnym. Stanowi on formę skutecznej bezpośredniej reklamy, zawierającej odpowiedni opis oferty lub firmy, ciekawe treści graficzne oraz linki przekierowujące do strony sprzedażowej. Wiadomość pisana jest językiem korzyści, ma zadanie zachęcić odbiorcę do podjęcia konkretnej akcji. Mailing reklamowy jest realizowany za pomocą newsletterów, biuletynów, reklam oraz kuponów rabatowych. Aby ta forma reklamy była skuteczna, przekaz przesyłany drogą elektroniczną musi być odpowiednio przygotowany i zaadresowany do konkretnej grupy docelowej. Nie może być zbyt nachalny, ani częsty. Przejrzystość i atrakcyjność reklamy pod względem graficznym jest również bardzo istotna. O skuteczności mailingu reklamowego również decyduje fakt, że w większości przypadków dociera on do tych osób, które wyraziły wcześniej tzw. zgodę marketingową na otrzymywanie treści reklamowych. Dzięki temu, że otrzymują informacje wprost przesyłane na skrzynkę mejlową, mają dostęp do aktualnej oferty i wydarzeniach kluczowych ważnych dla adresata mailingu ( firmy).

Fraza kluczowa

Fraza kluczowa (keywords, keyphrases) – to słowo lub zestaw wyrazów, na które pozycjonowana jest witryna. Stanowią one część pozycjonowanej treści strony i jednocześnie są tożsame z hasłami

...

RWD

RWD (Responsive Web Design, strona responsywna) to rodzaj nowoczesnej strony internetowej, która pod względem technicznym została tak zaprojektowana, że jej zawartość może być swobodnie wyświetlana

...

Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne (local SEO) – działania obejmujące optymalizację strony w celu poprawy widoczności wśród użytkowników danej lokalizacji i związanych z obszarem działania marki związanej ze

...

Wyniki płatne

Wyniki płatne – to rezultaty wyświetlające się wyszukiwarce Google, będące odpowiedzią na zapytanie użytkownika, ale wynikające przede wszystkim z działania o charakterze reklamowym. Oznacza to, że

...

Canonical

Canonical (Rel Canonical) to meta tag, który umieszcza się w nagłówku dokumentu HTML. Link kanoniczny ma bardzo duży wpływ na indeksowanie strony, gdyż wskazuje robotom Google, który link jest

...

Szukaj

Kontakt z nami

ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428