Słownik

Pojęcia, które warto znać

Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne (local SEO) – działania obejmujące optymalizację strony w celu poprawy widoczności wśród użytkowników danej lokalizacji i związanych z obszarem działania marki związanej ze stroną internetową. Innymi słowy to takie dopasowanie witryny, by wyświetlała się ona odbiorcom w określonej lokalizacji. Pozycjonowanie lokalne najczęściej dotyczy sklepów internetowych oferujących produkty lub usługi oraz innych firm ( usług, banków, przychodni itp.), których działalność jest realizowana na danym obszarze. Pozycjonowanie lokalne dotyczy nie tylko określonych zadań w ramach samej witryny ( on site np. frazy, linkowanie wew., SEO), ale również odnosi się do działań off site np. wizytówki firmy umieszczanej w Google Moja Firma, czy pozyskiwania linków. Ze względu na coraz bardziej zaawansowane działania Google w zakresie personalizacji, Local SEO staje się bardzo istotnym narzędziem marketingu internetowego. Ważne staje się optymalizowanie strony nie tyle pod kątem zasięgu ogólnokrajowego, co właśnie lokalnego. Pozwala bowiem na błyskawiczne pozyskanie zainteresowanie klientów z najbliższej  okolicy i zdecydowanie zwiększa ruch na stronie.

RWD

RWD (Responsive Web Design, strona responsywna) to rodzaj nowoczesnej strony internetowej, która pod względem technicznym została tak zaprojektowana, że jej zawartość może być swobodnie wyświetlana

...

Instagram

Instagram(IG lub Insta) to darmowa platforma społecznościowa należąca do Grupy Meta Platforms ( dawniej Facebook). Składa się ona z serwisu internetowego oraz aplikacji, która ze względu na bardzo

...

Fraza kluczowa

Fraza kluczowa (keywords, keyphrases) – to słowo lub zestaw wyrazów, na które pozycjonowana jest witryna. Stanowią one część pozycjonowanej treści strony i jednocześnie są tożsame z hasłami

...

Wyniki płatne

Wyniki płatne – to rezultaty wyświetlające się wyszukiwarce Google, będące odpowiedzią na zapytanie użytkownika, ale wynikające przede wszystkim z działania o charakterze reklamowym. Oznacza to, że

...

Reklamy natywne

Reklamy natywne (Native advertising) to format reklamy udostępniany w ramach usług Google Adwords, dzięki którym przekaz reklamowy jest dostosowany do cech witryny, na której jest wyświetlany.

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj