Słownik

Pojęcia, które warto znać

Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne (local SEO) – działania obejmujące optymalizację strony w celu poprawy widoczności wśród użytkowników danej lokalizacji i związanych z obszarem działania marki związanej ze stroną internetową. Innymi słowy to takie dopasowanie witryny, by wyświetlała się ona odbiorcom w określonej lokalizacji. Pozycjonowanie lokalne najczęściej dotyczy sklepów internetowych oferujących produkty lub usługi oraz innych firm ( usług, banków, przychodni itp.), których działalność jest realizowana na danym obszarze. Pozycjonowanie lokalne dotyczy nie tylko określonych zadań w ramach samej witryny ( on site np. frazy, linkowanie wew., SEO), ale również odnosi się do działań off site np. wizytówki firmy umieszczanej w Google Moja Firma, czy pozyskiwania linków. Ze względu na coraz bardziej zaawansowane działania Google w zakresie personalizacji, Local SEO staje się bardzo istotnym narzędziem marketingu internetowego. Ważne staje się optymalizowanie strony nie tyle pod kątem zasięgu ogólnokrajowego, co właśnie lokalnego. Pozwala bowiem na błyskawiczne pozyskanie zainteresowanie klientów z najbliższej  okolicy i zdecydowanie zwiększa ruch na stronie.

Infografika

Infografika jest czytelnym w odbiorze przekazaniem informacji, danych za pomocą wizualizacji. Głównym celem infografiki  jest streszczenie tematu treści za pomocą obrazu i minimalnej ilości

...

Reklamy produktowe

Reklamy produktowe(Shopping ads) to rodzaj przygotowany pod kątem promocji poroduktu. Najczęściej stosowane są przez sklepy internetowe, które planują i przeprowadzają całe kampanie produktowe.

...

Fraza kluczowa

Fraza kluczowa (keywords, keyphrases) – to słowo lub zestaw wyrazów, na które pozycjonowana jest witryna. Stanowią one część pozycjonowanej treści strony i jednocześnie są tożsame z hasłami

...

Udostępnianie

Udostępnianieto pojęcie, które zwykło się używać jako określenie rozpowszechniania, czy dzielenia się pewnymi plikami. Najczęściej użytkownicy dzielą się treścią na stronie internetowej, w

...

CPC

CPC to skrót pochodzący z języka angielskiego Cost Per Click oznaczający koszt kliknięcia. Jego zadaniem jest określenie efektywności reklamy za pomocą obliczenia kwoty, którą reklamodawca musi

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj

Kontakt z nami

ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428