Słownik

Pojęcia, które warto znać

Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne (local SEO) – działania obejmujące optymalizację strony w celu poprawy widoczności wśród użytkowników danej lokalizacji i związanych z obszarem działania marki związanej ze stroną internetową. Innymi słowy to takie dopasowanie witryny, by wyświetlała się ona odbiorcom w określonej lokalizacji. Pozycjonowanie lokalne najczęściej dotyczy sklepów internetowych oferujących produkty lub usługi oraz innych firm ( usług, banków, przychodni itp.), których działalność jest realizowana na danym obszarze. Pozycjonowanie lokalne dotyczy nie tylko określonych zadań w ramach samej witryny ( on site np. frazy, linkowanie wew., SEO), ale również odnosi się do działań off site np. wizytówki firmy umieszczanej w Google Moja Firma, czy pozyskiwania linków. Ze względu na coraz bardziej zaawansowane działania Google w zakresie personalizacji, Local SEO staje się bardzo istotnym narzędziem marketingu internetowego. Ważne staje się optymalizowanie strony nie tyle pod kątem zasięgu ogólnokrajowego, co właśnie lokalnego. Pozwala bowiem na błyskawiczne pozyskanie zainteresowanie klientów z najbliższej  okolicy i zdecydowanie zwiększa ruch na stronie.

Audyt SEO

Audyt SEO to szereg działań, które mają na celu kompleksową weryfikację witryny internetowej pod kątem jej cech bezpośrednio wpływających na pozycjonowanie. Podczas dogłębnej analizy strony

...

Google Search Console

Google Search Console (w skrócie GSC) – to bezpłatne narzędzie przydatne szczególnie dla programistów, właścicieli firm, specjalistów SEO i marketerów. Zostało stworzone w celu monitorowania witryny

...

Social media

Social media (platforma społecznościowa, serwis społecznościowy) to określenie dotyczące obszernego serwisu, funkcjonującego w sieci i zapewniającego dynamiczną komunikację między poszczególnymi

...

Canonical

Canonical (Rel Canonical) to meta tag, który umieszcza się w nagłówku dokumentu HTML. Link kanoniczny ma bardzo duży wpływ na indeksowanie strony, gdyż wskazuje robotom Google, który link jest

...

Ruch płatny

Ruch płatny (paid traffic) określa ilość odwiedzin witryny przez użytkowników skierowanych przez płatną reklamę. Do wejścia na stronę internetową odbiorcę mogą skierować zarówno kampanie w ramach

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj