Słownik

Pojęcia, które warto znać

Social media

Social media (platforma społecznościowa, serwis społecznościowy) to określenie dotyczące obszernego serwisu, funkcjonującego w sieci i zapewniającego dynamiczną komunikację między poszczególnymi użytkownikami. Obieg informacji w social mediach jest realizowany poprzez tworzenie i publikowanie różnego rodzaju treści oraz udostępnianie i przekazywanie ich innym użytkownikom portalu. Do najpopularniejszych social media obecnie należą: Facebook, Instagram, TikTok, YouTube’a, Linkedin i Twitter. Na każdym z nich użytkownik ma możliwość prowadzenia własnego profilu (prywatnego lub firmowego), na którym umieszcza się ciekawe teksty, zdjęcia, filmy video, relacje, czy inne informacje, które mogą być pozytywnie przyjęte przez innych użytkowników tzw obserwujących profil. Social media znacznie już wykroczyły poza zwykłą funkcję komunikacji, stały się bowiem narzędziem do budowania wizerunku firmy (osoby, produktu, usługi) relacji z klientami, a tym samym wspomagają realizację założeń strategii marketingowej. Ze względu na swój ogromny zasięg, jak również możliwości śledzenia i wykorzystania danych personalnych użytkownika, jego preferencji serwisy społecznościowe są idealnym nośnikiem spersonalizowanej reklamy, która dociera do odpowiedniej grupy docelowej. Stały się również płaszczyzną do rozwoju tzw. Influence Marketing (IM), które znacznie przyczynia się do wzrostu sprzedaży i wzmocnienia wizerunku marki.

RWD

RWD (Responsive Web Design, strona responsywna) to rodzaj nowoczesnej strony internetowej, która pod względem technicznym została tak zaprojektowana, że jej zawartość może być swobodnie wyświetlana

...

Instagram

Instagram(IG lub Insta) to darmowa platforma społecznościowa należąca do Grupy Meta Platforms ( dawniej Facebook). Składa się ona z serwisu internetowego oraz aplikacji, która ze względu na bardzo

...

Fraza kluczowa

Fraza kluczowa (keywords, keyphrases) – to słowo lub zestaw wyrazów, na które pozycjonowana jest witryna. Stanowią one część pozycjonowanej treści strony i jednocześnie są tożsame z hasłami

...

Wyniki płatne

Wyniki płatne – to rezultaty wyświetlające się wyszukiwarce Google, będące odpowiedzią na zapytanie użytkownika, ale wynikające przede wszystkim z działania o charakterze reklamowym. Oznacza to, że

...

Reklamy natywne

Reklamy natywne (Native advertising) to format reklamy udostępniany w ramach usług Google Adwords, dzięki którym przekaz reklamowy jest dostosowany do cech witryny, na której jest wyświetlany.

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj