Słownik

Pojęcia, które warto znać

Social media

Social media (platforma społecznościowa, serwis społecznościowy) to określenie dotyczące obszernego serwisu, funkcjonującego w sieci i zapewniającego dynamiczną komunikację między poszczególnymi użytkownikami. Obieg informacji w social mediach jest realizowany poprzez tworzenie i publikowanie różnego rodzaju treści oraz udostępnianie i przekazywanie ich innym użytkownikom portalu. Do najpopularniejszych social media obecnie należą: Facebook, Instagram, TikTok, YouTube’a, Linkedin i Twitter. Na każdym z nich użytkownik ma możliwość prowadzenia własnego profilu (prywatnego lub firmowego), na którym umieszcza się ciekawe teksty, zdjęcia, filmy video, relacje, czy inne informacje, które mogą być pozytywnie przyjęte przez innych użytkowników tzw obserwujących profil. Social media znacznie już wykroczyły poza zwykłą funkcję komunikacji, stały się bowiem narzędziem do budowania wizerunku firmy (osoby, produktu, usługi) relacji z klientami, a tym samym wspomagają realizację założeń strategii marketingowej. Ze względu na swój ogromny zasięg, jak również możliwości śledzenia i wykorzystania danych personalnych użytkownika, jego preferencji serwisy społecznościowe są idealnym nośnikiem spersonalizowanej reklamy, która dociera do odpowiedniej grupy docelowej. Stały się również płaszczyzną do rozwoju tzw. Influence Marketing (IM), które znacznie przyczynia się do wzrostu sprzedaży i wzmocnienia wizerunku marki.

CMS

CMS - to skrót z języka angielskiego oznaczający system zarządzania treścią (Content Management System). Jest to oprogramowanie służące do tworzenia, publikowania i modernizowania zawartości strony

...

Współczynnik konwersji

Współczynnik konwersji (Conversion Rate, CR) to wskaźnik wyrażający w procentach średnią ilość osób, które po kliknięciu w reklamę Adwords podjęli pożądaną przez nadawcę reklamy czynność, czyli

...

Personalizacja wyników wyszukiwania

Personalizacja wyników wyszukiwania to pojęcie określające wyświetlanie wyników w wyszukiwarce Google według konkretnych kryteriów. Algorytmy rozpoznają następujące 

...

Udostępnianie

Udostępnianieto pojęcie, które zwykło się używać jako określenie rozpowszechniania, czy dzielenia się pewnymi plikami. Najczęściej użytkownicy dzielą się treścią na stronie internetowej, w

...

Reklamy elastyczne

Reklamy elastyczne (Responsive ads) to jeden z formatów reklam udostępniony automatycznie przez Google AdWords przy wykorzystaniu zasobów przesyłanych przez reklamodawców. Bardzo dużą zaletą

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj

Kontakt z nami

ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428