Słownik

Pojęcia, które warto znać

Audyt UX

Audyt UX to wszechstronna analiza i ocena strony internetowej pod kątem spełniania oczekiwań jej użytkowników. TZW User Experience i User Usability to podstawowe kryteria określające użyteczność strony, jej czytelność, przejrzystość przekazu oraz zgodność z  obowiązującymi trendami. Celem audytu UX jest usprawnienie odbioru witryny przez  użytkowników. Podczas monitorowania użyteczności strony sprawdza się:

  • strukturę strony internetowej;
  • logikę i łatwość systemu nawigacji;
  • czytelność i sposób przekazania treści;
  • klarowność i zrozumiałość przekazu na stronie www;
  • użyteczność formularzy,
  • rozmieszczenie elementów graficznych;
  • funkcjonalność przycisków klikalnych na stronie;
  • responsywność strony
  • łatwość konwersji realizowana poprzez dostępność elementów zachęcających do podjęcia akcji przez użytkowników.

Skutecznie i prawidłowo wykonany audyt UX pozwala na sprecyzowanie konstruktywnych wniosków, których realizacja doprowadzi do rozwinięcia i przebudowy witryny oraz do jej optymalizacji pod względem użyteczności. Dodatkowo audyt UX jest aktywatorem korekty i intensyfikacji celów biznesowych związanych z funkcjonowaniem strony internetowej.

Wyniki organiczne

Wyniki organiczne(wyniki naturalne, Organic Search) to wyświetlane odpowiedzi na zapytania użytkowników w SERP (search engine result pages), nie będące linkami sponsorowanymi. Wyniki organiczne nie

...

Mailing reklamowy

Mailing reklamowy – to przesyłanie ( najczęściej przez firmy) w formie elektronicznej wiadomości o charakterze komercyjnym. Stanowi on formę skutecznej bezpośredniej reklamy, zawierającej odpowiedni

...

Katalog stron

Katalog stron (katalog seo, web directory) – to  zbiór najróżniejszych stron internetowych uporządkowanych pod względem tematycznym. Każdy właściciel firmy może tam umieścić swoją wizytówkę,

...

Pozycjonowanie

Pozycjonowanie to szereg zamierzonych działań, które mają na celu zwiększenie widoczności strony w wynikach wyszukiwania. Ze względu na absolutną dominację Google, przyjęło się, ze działania te

...

Canonical

Canonical (Rel Canonical) to meta tag, który umieszcza się w nagłówku dokumentu HTML. Link kanoniczny ma bardzo duży wpływ na indeksowanie strony, gdyż wskazuje robotom Google, który link jest

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj