Słownik

Pojęcia, które warto znać

Audyt UX

Audyt UX to wszechstronna analiza i ocena strony internetowej pod kątem spełniania oczekiwań jej użytkowników. TZW User Experience i User Usability to podstawowe kryteria określające użyteczność strony, jej czytelność, przejrzystość przekazu oraz zgodność z  obowiązującymi trendami. Celem audytu UX jest usprawnienie odbioru witryny przez  użytkowników. Podczas monitorowania użyteczności strony sprawdza się:

  • strukturę strony internetowej;
  • logikę i łatwość systemu nawigacji;
  • czytelność i sposób przekazania treści;
  • klarowność i zrozumiałość przekazu na stronie www;
  • użyteczność formularzy,
  • rozmieszczenie elementów graficznych;
  • funkcjonalność przycisków klikalnych na stronie;
  • responsywność strony
  • łatwość konwersji realizowana poprzez dostępność elementów zachęcających do podjęcia akcji przez użytkowników.

Skutecznie i prawidłowo wykonany audyt UX pozwala na sprecyzowanie konstruktywnych wniosków, których realizacja doprowadzi do rozwinięcia i przebudowy witryny oraz do jej optymalizacji pod względem użyteczności. Dodatkowo audyt UX jest aktywatorem korekty i intensyfikacji celów biznesowych związanych z funkcjonowaniem strony internetowej.

Personalizacja wyników wyszukiwania

Personalizacja wyników wyszukiwania to pojęcie określające wyświetlanie wyników w wyszukiwarce Google według konkretnych kryteriów. Algorytmy rozpoznają następujące 

...

Indeks wyszukiwarki

Indeks wyszukiwarki to zbiór wszystkich stron internetowych, które można znaleźć w wyszukiwarce. Dzięki ciągłemu przeszukiwaniu i analizowaniu przez roboty baza ta jest nieustannie aktualizowana.

...

SAAS

SAAS jest skrótem angielskiego zwrotu “software as a service” tłumaczonym jako oprogramowanie jako usługa i oznaczającym udostępnianie systemów, aplikacji, programów użytkownikom Internetu,

...

Wyniki organiczne

Wyniki organiczne(wyniki naturalne, Organic Search) to wyświetlane odpowiedzi na zapytania użytkowników w SERP (search engine result pages), nie będące linkami sponsorowanymi. Wyniki organiczne nie

...

Copywriting

Copywriting jest bardzo szerokim pojęciem odnoszącym się do sposobu pisania kreatywnych i atrakcyjnych tekstów, które mają na celu wywołanie określonej reakcji u odbiorcy. Copywriting stosowany jest

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj

Kontakt z nami

ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428