Słownik

Pojęcia, które warto znać

Audyt UX

Audyt UX to wszechstronna analiza i ocena strony internetowej pod kątem spełniania oczekiwań jej użytkowników. TZW User Experience i User Usability to podstawowe kryteria określające użyteczność strony, jej czytelność, przejrzystość przekazu oraz zgodność z  obowiązującymi trendami. Celem audytu UX jest usprawnienie odbioru witryny przez  użytkowników. Podczas monitorowania użyteczności strony sprawdza się:

  • strukturę strony internetowej;
  • logikę i łatwość systemu nawigacji;
  • czytelność i sposób przekazania treści;
  • klarowność i zrozumiałość przekazu na stronie www;
  • użyteczność formularzy,
  • rozmieszczenie elementów graficznych;
  • funkcjonalność przycisków klikalnych na stronie;
  • responsywność strony
  • łatwość konwersji realizowana poprzez dostępność elementów zachęcających do podjęcia akcji przez użytkowników.

Skutecznie i prawidłowo wykonany audyt UX pozwala na sprecyzowanie konstruktywnych wniosków, których realizacja doprowadzi do rozwinięcia i przebudowy witryny oraz do jej optymalizacji pod względem użyteczności. Dodatkowo audyt UX jest aktywatorem korekty i intensyfikacji celów biznesowych związanych z funkcjonowaniem strony internetowej.

Audyt SEO

Audyt SEO to szereg działań, które mają na celu kompleksową weryfikację witryny internetowej pod kątem jej cech bezpośrednio wpływających na pozycjonowanie. Podczas dogłębnej analizy strony

...

Wyniki organiczne

Wyniki organiczne(wyniki naturalne, Organic Search) to wyświetlane odpowiedzi na zapytania użytkowników w SERP (search engine result pages), nie będące linkami sponsorowanymi. Wyniki organiczne nie

...

Remarketing

Remarketing– to szereg działań, które dotyczą komunikacji z odbiorcą, który odwiedził już daną witrynę, jednakże nie podjął dalszych kroków, nie dokonał żadnych zakupów, pobrania plików, nie

...

Targetowanie

Targetowanie – to proces, w którym dokonuje się celowej selekcji odbiorców przekazu, w celu przygotowania odpowiedniej formy przekazu i dotarcia z nim do konkretnej grupy. W odniesieniu do

...

Reklamy wideo

Reklamy wideo to komunikat reklamowy w formie krótkiego filmu video umieszczonego na kanałach związanych z usługami Google Ads. W kampaniach Google Ads reklamy video obejmują takie format jak:

...

Szukaj

Kontakt z nami

ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428