Słownik

Pojęcia, które warto znać

Mikrodane

Mikrodane Microdata , znaczniki danych strukturalnych) –  są to dane strukturalne, które uzupełniają język HTML o atrybuty ułatwiające ich zrozumienie zawartości witryny przez roboty wyszukiwarek. Dzięki zastosowaniu mikrodanych można wyświetlać bardziej korzystne z punktu widzenia użytkowników opisy rozszerzone. Język HTML nie definiuje takich szczegółów, natomiast dodanie mikrodanych pozwala na umieszczenie informacji np. o cechach produktu, cenie, osobie, czy wydarzeniach. Przy definiowaniu przy pomocy mikrodanych musimy zastosować specjalny słownik, zawierający ujednoliconą semantykę – dostępny jest na: www.schema.org. Zastosowanie znaczników strukturalnych wpływa na pozycjonowanie, gdyż wyszukiwanie produktów ze stron wykorzystujących takie mikrodane jest o wiele bardziej atrakcyjne. Wyszukiwarka bowiem wyświetla użytkownikom pełne informacje, zawierające nie tylko opis produktu lub usługi, ale również zdjęcie, cenę, czy dostępność. Najbardziej  korzystne jest stosowanie danych strukturalnych na stronach zawierających:

  • wizytówki firm,
  • opisy produktów, usług,
  • prezentacje aplikacji,
  • artykuły o filmach, wydarzeniach/koncertach,
  • prezentacji osób,
  • opinie i recenzje,
  • treści o muzyce,
  • przepisy kulinarne.

Wyniki organiczne

Wyniki organiczne(wyniki naturalne, Organic Search) to wyświetlane odpowiedzi na zapytania użytkowników w SERP (search engine result pages), nie będące linkami sponsorowanymi. Wyniki organiczne nie

...

Mailing reklamowy

Mailing reklamowy – to przesyłanie ( najczęściej przez firmy) w formie elektronicznej wiadomości o charakterze komercyjnym. Stanowi on formę skutecznej bezpośredniej reklamy, zawierającej odpowiedni

...

Katalog stron

Katalog stron (katalog seo, web directory) – to  zbiór najróżniejszych stron internetowych uporządkowanych pod względem tematycznym. Każdy właściciel firmy może tam umieścić swoją wizytówkę,

...

Pozycjonowanie

Pozycjonowanie to szereg zamierzonych działań, które mają na celu zwiększenie widoczności strony w wynikach wyszukiwania. Ze względu na absolutną dominację Google, przyjęło się, ze działania te

...

Canonical

Canonical (Rel Canonical) to meta tag, który umieszcza się w nagłówku dokumentu HTML. Link kanoniczny ma bardzo duży wpływ na indeksowanie strony, gdyż wskazuje robotom Google, który link jest

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj