Słownik

Pojęcia, które warto znać

Mikrodane

Mikrodane Microdata , znaczniki danych strukturalnych) –  są to dane strukturalne, które uzupełniają język HTML o atrybuty ułatwiające ich zrozumienie zawartości witryny przez roboty wyszukiwarek. Dzięki zastosowaniu mikrodanych można wyświetlać bardziej korzystne z punktu widzenia użytkowników opisy rozszerzone. Język HTML nie definiuje takich szczegółów, natomiast dodanie mikrodanych pozwala na umieszczenie informacji np. o cechach produktu, cenie, osobie, czy wydarzeniach. Przy definiowaniu przy pomocy mikrodanych musimy zastosować specjalny słownik, zawierający ujednoliconą semantykę – dostępny jest na: www.schema.org. Zastosowanie znaczników strukturalnych wpływa na pozycjonowanie, gdyż wyszukiwanie produktów ze stron wykorzystujących takie mikrodane jest o wiele bardziej atrakcyjne. Wyszukiwarka bowiem wyświetla użytkownikom pełne informacje, zawierające nie tylko opis produktu lub usługi, ale również zdjęcie, cenę, czy dostępność. Najbardziej  korzystne jest stosowanie danych strukturalnych na stronach zawierających:

  • wizytówki firm,
  • opisy produktów, usług,
  • prezentacje aplikacji,
  • artykuły o filmach, wydarzeniach/koncertach,
  • prezentacji osób,
  • opinie i recenzje,
  • treści o muzyce,
  • przepisy kulinarne.

Canonical

Canonical (Rel Canonical) to meta tag, który umieszcza się w nagłówku dokumentu HTML. Link kanoniczny ma bardzo duży wpływ na indeksowanie strony, gdyż wskazuje robotom Google, który link jest

...

Ruch organiczny

Ruch organiczny (Organic traffic, ruch bezpłatny) to określenie dotyczące aktywności związanej z obecnością na stronie internetowej wszystkich użytkowników, którzy trafili na tą stronę klikając w

...

Marketing szeptany

Marketing szeptany (buzz marketing, whisper marketing) – szereg działań i technik, służących rozpowszechnianiu informacji o zaletach i korzyściach dotyczących produktu lub usługi wśród odbiorców

...

Spam

Spam to pojęcie, które określa przesyłanie i wyświetlanie niepożądanych treści w Internecie. Zawartość spamu jest całkowicie bezużyteczna dla użytkownika, najczęściej są to wiadomości  email o

...

Fraza kluczowa

Fraza kluczowa (keywords, keyphrases) – to słowo lub zestaw wyrazów, na które pozycjonowana jest witryna. Stanowią one część pozycjonowanej treści strony i jednocześnie są tożsame z hasłami

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj