Słownik

Pojęcia, które warto znać

Mikrodane

Mikrodane Microdata , znaczniki danych strukturalnych) –  są to dane strukturalne, które uzupełniają język HTML o atrybuty ułatwiające ich zrozumienie zawartości witryny przez roboty wyszukiwarek. Dzięki zastosowaniu mikrodanych można wyświetlać bardziej korzystne z punktu widzenia użytkowników opisy rozszerzone. Język HTML nie definiuje takich szczegółów, natomiast dodanie mikrodanych pozwala na umieszczenie informacji np. o cechach produktu, cenie, osobie, czy wydarzeniach. Przy definiowaniu przy pomocy mikrodanych musimy zastosować specjalny słownik, zawierający ujednoliconą semantykę – dostępny jest na: www.schema.org. Zastosowanie znaczników strukturalnych wpływa na pozycjonowanie, gdyż wyszukiwanie produktów ze stron wykorzystujących takie mikrodane jest o wiele bardziej atrakcyjne. Wyszukiwarka bowiem wyświetla użytkownikom pełne informacje, zawierające nie tylko opis produktu lub usługi, ale również zdjęcie, cenę, czy dostępność. Najbardziej  korzystne jest stosowanie danych strukturalnych na stronach zawierających:

  • wizytówki firm,
  • opisy produktów, usług,
  • prezentacje aplikacji,
  • artykuły o filmach, wydarzeniach/koncertach,
  • prezentacji osób,
  • opinie i recenzje,
  • treści o muzyce,
  • przepisy kulinarne.

Copywriting

Copywriting jest bardzo szerokim pojęciem odnoszącym się do sposobu pisania kreatywnych i atrakcyjnych tekstów, które mają na celu wywołanie określonej reakcji u odbiorcy. Copywriting stosowany jest

...

Meta Description

Meta Description to fragment kodu strony internetowej, który  informuje użytkowników oraz  roboty wyszukiwarki o charakterze treści zawartej na danej stronie. Umieszczany w nagłówku kodu

...

Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne (local SEO) – działania obejmujące optymalizację strony w celu poprawy widoczności wśród użytkowników danej lokalizacji i związanych z obszarem działania marki związanej ze

...

Kampania reklamowa

Kampania reklamowa to całokształt zaplanowanych i skoordynowanych ze sobą działań, które wykorzystując najróżniejsze środki przekazu docierają do wybranej grupy docelowej określanej według różnych

...

Monitoring pozycji

Monitoring pozycji to systematyczne kontrolowanie i analizowanie miejsca witryny w wynikach wyszukiwania. Ciągłe zmiany na polu konkurencji, zróżnicowanie wytycznych algorytmów Google, jak również

...

Szukaj

Kontakt z nami

ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428