Słownik

Pojęcia, które warto znać

Mikrodane

Mikrodane Microdata , znaczniki danych strukturalnych) –  są to dane strukturalne, które uzupełniają język HTML o atrybuty ułatwiające ich zrozumienie zawartości witryny przez roboty wyszukiwarek. Dzięki zastosowaniu mikrodanych można wyświetlać bardziej korzystne z punktu widzenia użytkowników opisy rozszerzone. Język HTML nie definiuje takich szczegółów, natomiast dodanie mikrodanych pozwala na umieszczenie informacji np. o cechach produktu, cenie, osobie, czy wydarzeniach. Przy definiowaniu przy pomocy mikrodanych musimy zastosować specjalny słownik, zawierający ujednoliconą semantykę – dostępny jest na: www.schema.org. Zastosowanie znaczników strukturalnych wpływa na pozycjonowanie, gdyż wyszukiwanie produktów ze stron wykorzystujących takie mikrodane jest o wiele bardziej atrakcyjne. Wyszukiwarka bowiem wyświetla użytkownikom pełne informacje, zawierające nie tylko opis produktu lub usługi, ale również zdjęcie, cenę, czy dostępność. Najbardziej  korzystne jest stosowanie danych strukturalnych na stronach zawierających:

  • wizytówki firm,
  • opisy produktów, usług,
  • prezentacje aplikacji,
  • artykuły o filmach, wydarzeniach/koncertach,
  • prezentacji osób,
  • opinie i recenzje,
  • treści o muzyce,
  • przepisy kulinarne.

Kanibalizacja słów kluczowych

Kanibalizacja słów kluczowych (keyword cannibalism)  to zjawisko, które zachodzi wówczas, gdy co najmniej dwie podstrony ( adres URL) jednego serwisu są zoptymalizowane na te same słowa

...

Monitoring pozycji

Monitoring pozycji to systematyczne kontrolowanie i analizowanie miejsca witryny w wynikach wyszukiwania. Ciągłe zmiany na polu konkurencji, zróżnicowanie wytycznych algorytmów Google, jak również

...

Marketing szeptany

Marketing szeptany (buzz marketing, whisper marketing) – szereg działań i technik, służących rozpowszechnianiu informacji o zaletach i korzyściach dotyczących produktu lub usługi wśród odbiorców

...

Współczynnik konwersji

Współczynnik konwersji (Conversion Rate, CR) to wskaźnik wyrażający w procentach średnią ilość osób, które po kliknięciu w reklamę Adwords podjęli pożądaną przez nadawcę reklamy czynność, czyli

...

Kampania reklamowa

Kampania reklamowa to całokształt zaplanowanych i skoordynowanych ze sobą działań, które wykorzystując najróżniejsze środki przekazu docierają do wybranej grupy docelowej określanej według różnych

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj

Kontakt z nami

ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428