Słownik

Pojęcia, które warto znać

Filtr Google

Filtr Google (Filter Google)  to kara nakładane przez Google na witrynę za nie przestrzeganie wytycznych lub szkodliwe dla odbiorców działanie w sieci. Filtr jest dotkliwy, ale w odróżnieniu od bana, który powoduje całkowite usunięcie strony z wyników wyszukiwania,  sprawia, że strona nadal pokazuje się w wynikach wyszukiwania, ale na pozycjach o wiele niższych od 30 do 50 pozycji. Najczęstszym powodem nakładania filtru na stronę przez wyszukiwarkę jest wykorzystanie niedozwolonych metod pozycjonowania, mających podwyższyć pozycję witryny w wynikach wyszukiwania. Możemy wyróżnić dwa filtry Google: filtr algorytmiczny i filtr ręczny Google. Pierwszy z nich nakładany automatycznie przez poprzez algorytmy Google i jest zazwyczaj wynikiem nie respektowania zaleceń wynikających z funkcjonowania algorytmów Google. W szczególności karane jest powielenie treści, zbyt duże nagromadzenie słów kluczowych na stronie, brak przejrzystości treści, czy też korzystanie z niedozwolonych praktyk Black Hat SEO. W przypadku filtra ręcznego  zostaniemy powiadomieni o jego nałożeniu przez  członka Google Search Quality Team. Do najczęstszych przyczyn nałożenia filtru ręcznego przez Google zalicza się spam, nieprzestrzeganie wytycznych wyszukiwarki, przekroczenie zasad bezpieczeństwa oraz stosowanie nienaturalnych linków. W celu usunięcia filtru wyszukiwarki należy uważnie przeanalizować komentarze teamu Google i dowiedzieć się, z jakiej powodu filtr został nałożony na stronę internetową i w kolejnym kroku trzeba usunąć przyczynę nałożenia filtra.

Pamięć podręczna wyszukiwarki

Pamięć podręczna wyszukiwarki(Cache wyszukiwarki, Google cache) jest to metoda przechowywania ostatniej zaindeksowanej witryny pobranej i zapisanej przez robota wyszukiwarki. Pozwala to

...

Reklamy elastyczne

Reklamy elastyczne (Responsive ads) to jeden z formatów reklam udostępniony automatycznie przez Google AdWords przy wykorzystaniu zasobów przesyłanych przez reklamodawców. Bardzo dużą zaletą

...

Canonical

Canonical (Rel Canonical) to meta tag, który umieszcza się w nagłówku dokumentu HTML. Link kanoniczny ma bardzo duży wpływ na indeksowanie strony, gdyż wskazuje robotom Google, który link jest

...

Indeks wyszukiwarki

Indeks wyszukiwarki to zbiór wszystkich stron internetowych, które można znaleźć w wyszukiwarce. Dzięki ciągłemu przeszukiwaniu i analizowaniu przez roboty baza ta jest nieustannie aktualizowana.

...

SSL

SSL (Secure Socket Layer) to nazwa protokołu sieciowego, który jest powszechnie używany do zabezpieczania komunikacji w celu szyfrowania danych. Protokół został wprowadzony w 1994 roku przez firmę

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj