Słownik

Pojęcia, które warto znać

Filtr Google

Filtr Google (Filter Google)  to kara nakładane przez Google na witrynę za nie przestrzeganie wytycznych lub szkodliwe dla odbiorców działanie w sieci. Filtr jest dotkliwy, ale w odróżnieniu od bana, który powoduje całkowite usunięcie strony z wyników wyszukiwania,  sprawia, że strona nadal pokazuje się w wynikach wyszukiwania, ale na pozycjach o wiele niższych od 30 do 50 pozycji. Najczęstszym powodem nakładania filtru na stronę przez wyszukiwarkę jest wykorzystanie niedozwolonych metod pozycjonowania, mających podwyższyć pozycję witryny w wynikach wyszukiwania. Możemy wyróżnić dwa filtry Google: filtr algorytmiczny i filtr ręczny Google. Pierwszy z nich nakładany automatycznie przez poprzez algorytmy Google i jest zazwyczaj wynikiem nie respektowania zaleceń wynikających z funkcjonowania algorytmów Google. W szczególności karane jest powielenie treści, zbyt duże nagromadzenie słów kluczowych na stronie, brak przejrzystości treści, czy też korzystanie z niedozwolonych praktyk Black Hat SEO. W przypadku filtra ręcznego  zostaniemy powiadomieni o jego nałożeniu przez  członka Google Search Quality Team. Do najczęstszych przyczyn nałożenia filtru ręcznego przez Google zalicza się spam, nieprzestrzeganie wytycznych wyszukiwarki, przekroczenie zasad bezpieczeństwa oraz stosowanie nienaturalnych linków. W celu usunięcia filtru wyszukiwarki należy uważnie przeanalizować komentarze teamu Google i dowiedzieć się, z jakiej powodu filtr został nałożony na stronę internetową i w kolejnym kroku trzeba usunąć przyczynę nałożenia filtra.

Mailing reklamowy

Mailing reklamowy – to przesyłanie ( najczęściej przez firmy) w formie elektronicznej wiadomości o charakterze komercyjnym. Stanowi on formę skutecznej bezpośredniej reklamy, zawierającej odpowiedni

...

SEM

SEM (Search Engine Marketing) to szereg działań o charakterze marketingowym, których głównym celem jest uzyskanie jak najwyższej pozycji w wyszukiwarce na konkretne frazy kluczowe. SEM obejmuje

...

Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne (local SEO) – działania obejmujące optymalizację strony w celu poprawy widoczności wśród użytkowników danej lokalizacji i związanych z obszarem działania marki związanej ze

...

Monitoring pozycji

Monitoring pozycji to systematyczne kontrolowanie i analizowanie miejsca witryny w wynikach wyszukiwania. Ciągłe zmiany na polu konkurencji, zróżnicowanie wytycznych algorytmów Google, jak również

...

Audyt UX

Audyt UX to wszechstronna analiza i ocena strony internetowej pod kątem spełniania oczekiwań jej użytkowników. TZW User Experience i User Usability to podstawowe kryteria określające użyteczność

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj