Słownik

Pojęcia, które warto znać

Filtr Google

Filtr Google (Filter Google)  to kara nakładane przez Google na witrynę za nie przestrzeganie wytycznych lub szkodliwe dla odbiorców działanie w sieci. Filtr jest dotkliwy, ale w odróżnieniu od bana, który powoduje całkowite usunięcie strony z wyników wyszukiwania,  sprawia, że strona nadal pokazuje się w wynikach wyszukiwania, ale na pozycjach o wiele niższych od 30 do 50 pozycji. Najczęstszym powodem nakładania filtru na stronę przez wyszukiwarkę jest wykorzystanie niedozwolonych metod pozycjonowania, mających podwyższyć pozycję witryny w wynikach wyszukiwania. Możemy wyróżnić dwa filtry Google: filtr algorytmiczny i filtr ręczny Google. Pierwszy z nich nakładany automatycznie przez poprzez algorytmy Google i jest zazwyczaj wynikiem nie respektowania zaleceń wynikających z funkcjonowania algorytmów Google. W szczególności karane jest powielenie treści, zbyt duże nagromadzenie słów kluczowych na stronie, brak przejrzystości treści, czy też korzystanie z niedozwolonych praktyk Black Hat SEO. W przypadku filtra ręcznego  zostaniemy powiadomieni o jego nałożeniu przez  członka Google Search Quality Team. Do najczęstszych przyczyn nałożenia filtru ręcznego przez Google zalicza się spam, nieprzestrzeganie wytycznych wyszukiwarki, przekroczenie zasad bezpieczeństwa oraz stosowanie nienaturalnych linków. W celu usunięcia filtru wyszukiwarki należy uważnie przeanalizować komentarze teamu Google i dowiedzieć się, z jakiej powodu filtr został nałożony na stronę internetową i w kolejnym kroku trzeba usunąć przyczynę nałożenia filtra.

Meta Robots

Meta Robots (meta tag robots)  – to znaczniki stosowane dla określenia wytycznych dla robotów wyszukiwarki, które analizują stronę internetową. Pozwalają one na kontrolowanie indeksacji strony

...

Ruch organiczny

Ruch organiczny (Organic traffic, ruch bezpłatny) to określenie dotyczące aktywności związanej z obecnością na stronie internetowej wszystkich użytkowników, którzy trafili na tą stronę klikając w

...

Udostępnianie

Udostępnianieto pojęcie, które zwykło się używać jako określenie rozpowszechniania, czy dzielenia się pewnymi plikami. Najczęściej użytkownicy dzielą się treścią na stronie internetowej, w

...

Mailing reklamowy

Mailing reklamowy – to przesyłanie ( najczęściej przez firmy) w formie elektronicznej wiadomości o charakterze komercyjnym. Stanowi on formę skutecznej bezpośredniej reklamy, zawierającej odpowiedni

...

Google Search Console

Google Search Console (w skrócie GSC) – to bezpłatne narzędzie przydatne szczególnie dla programistów, właścicieli firm, specjalistów SEO i marketerów. Zostało stworzone w celu monitorowania witryny

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj