Słownik

Pojęcia, które warto znać

Landing page

Landing page to po prostu strona docelowa. W dosłownym tłumaczeniu z języka angielskiego oznacza „stronę lądowania”, czyli tą witrynę, do której doprowadziło nas kliknięcie w baner reklamowy lub podany link. A zatem landing page ma realizować konkretny cel, najczęściej sprzedażowy, jej konstrukcja i przekaz musi być zatem przygotowana w taki sposób, aby w jak największym stopniu gwarantowała konwersję. Do strony docelowej może prowadzić reklama w postaci linków sponsorowanych Google Ads, dowolnego banera na stronie internetowej, newslettera albo informacji zawartej w mailingu. Aby Landing page skutecznie zapewniała odpowiedni współczynnik konwersji poprzez stymulowanie użytkowników do pożądanego działania ( czytaj: zakupu) powinna spełniać szereg następujących kryteriów:

  • być nakierowana na osiągnięcie jednego, konkretnego celu;
  • posiadać wyeksponowaną tematykę;
  • mieć wyróżniony tytuł i nagłówki;
  • obejmować przejrzyste i zrozumiałe treści;
  • zawierać przyciski call to action (CTA);
  • używać języka korzyści;
  • prezentować estetyczne, nawiązujące do tematyki grafiki;
  • strona powinna być pozbawiona elementów odwracających uwagę
  • zawierać optymalny, nakierowany na pozyskanie informacji formularz, zabezpieczony certyfikatami;
  • posiadać wszystkie cechy dobrze funkcjonującej strony pod względem technicznym.

Ruch organiczny

Ruch organiczny (Organic traffic, ruch bezpłatny) to określenie dotyczące aktywności związanej z obecnością na stronie internetowej wszystkich użytkowników, którzy trafili na tą stronę klikając w

...

Duplikacja treści

Duplikacja treści, zwane również duplikacją contentu duplicate content dotyczy sytuacji, kiedy dochodzi do powielania treści publikowanych w witrynach internetowych. Jeśli identyczna treść znajduje

...

Meta Keywords

Meta Keywords (meta tag słowa kluczowe, słowa kluczowe dla wyszukiwarki)  – tag służący do definiowania słów kluczowych odnoszących się do danej witryny. Od 2009 roku Google  zrezygnował z

...

Okno pop-up

Okno pop-upto tzw wyskakujące okienko, czyli automatyczne wyświetlanie w przeglądarce nowego okna z dodatkowym komunikatem. Najczęstszym obecnie powodem występowania pop upów

...

Długi ogon

Długi ogon – frazy long tail, zawierające powyżej trzech słów kluczowych, które mają swoje istotne znaczenie dla pozycjonowania. Frazy z długiego ogona choć pojawiają się w wyszukiwarkach o wiele

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj