Słownik

Pojęcia, które warto znać

Landing page

Landing page to po prostu strona docelowa. W dosłownym tłumaczeniu z języka angielskiego oznacza „stronę lądowania”, czyli tą witrynę, do której doprowadziło nas kliknięcie w baner reklamowy lub podany link. A zatem landing page ma realizować konkretny cel, najczęściej sprzedażowy, jej konstrukcja i przekaz musi być zatem przygotowana w taki sposób, aby w jak największym stopniu gwarantowała konwersję. Do strony docelowej może prowadzić reklama w postaci linków sponsorowanych Google Ads, dowolnego banera na stronie internetowej, newslettera albo informacji zawartej w mailingu. Aby Landing page skutecznie zapewniała odpowiedni współczynnik konwersji poprzez stymulowanie użytkowników do pożądanego działania ( czytaj: zakupu) powinna spełniać szereg następujących kryteriów:

  • być nakierowana na osiągnięcie jednego, konkretnego celu;
  • posiadać wyeksponowaną tematykę;
  • mieć wyróżniony tytuł i nagłówki;
  • obejmować przejrzyste i zrozumiałe treści;
  • zawierać przyciski call to action (CTA);
  • używać języka korzyści;
  • prezentować estetyczne, nawiązujące do tematyki grafiki;
  • strona powinna być pozbawiona elementów odwracających uwagę
  • zawierać optymalny, nakierowany na pozyskanie informacji formularz, zabezpieczony certyfikatami;
  • posiadać wszystkie cechy dobrze funkcjonującej strony pod względem technicznym.

Kanibalizacja słów kluczowych

Kanibalizacja słów kluczowych (keyword cannibalism)  to zjawisko, które zachodzi wówczas, gdy co najmniej dwie podstrony ( adres URL) jednego serwisu są zoptymalizowane na te same słowa

...

RWD

RWD (Responsive Web Design, strona responsywna) to rodzaj nowoczesnej strony internetowej, która pod względem technicznym została tak zaprojektowana, że jej zawartość może być swobodnie wyświetlana

...

Newsletter

Newsletter to w dosłownym tłumaczeniu z języka angielskiego list z wiadomościami. Rzeczywiście to forma rozbudowanej wiadomości, która jest wysyłana do użytkowników sieci. Aby móc wysyłać newsletter

...

Mapa strony

Mapa strony (mapa serwisu, sitemap, site map) – to lista podstron utworzonych w HTML lub w formacie XML . Jej głównym zadaniem jest umożliwienie indeksowania rozbudowanych stron. Mapa strony HTML

...

Infografika

Infografika jest czytelnym w odbiorze przekazaniem informacji, danych za pomocą wizualizacji. Głównym celem infografiki  jest streszczenie tematu treści za pomocą obrazu i minimalnej ilości

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj

Kontakt z nami

ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428