Słownik

Pojęcia, które warto znać

Landing page

Landing page to po prostu strona docelowa. W dosłownym tłumaczeniu z języka angielskiego oznacza „stronę lądowania”, czyli tą witrynę, do której doprowadziło nas kliknięcie w baner reklamowy lub podany link. A zatem landing page ma realizować konkretny cel, najczęściej sprzedażowy, jej konstrukcja i przekaz musi być zatem przygotowana w taki sposób, aby w jak największym stopniu gwarantowała konwersję. Do strony docelowej może prowadzić reklama w postaci linków sponsorowanych Google Ads, dowolnego banera na stronie internetowej, newslettera albo informacji zawartej w mailingu. Aby Landing page skutecznie zapewniała odpowiedni współczynnik konwersji poprzez stymulowanie użytkowników do pożądanego działania ( czytaj: zakupu) powinna spełniać szereg następujących kryteriów:

  • być nakierowana na osiągnięcie jednego, konkretnego celu;
  • posiadać wyeksponowaną tematykę;
  • mieć wyróżniony tytuł i nagłówki;
  • obejmować przejrzyste i zrozumiałe treści;
  • zawierać przyciski call to action (CTA);
  • używać języka korzyści;
  • prezentować estetyczne, nawiązujące do tematyki grafiki;
  • strona powinna być pozbawiona elementów odwracających uwagę
  • zawierać optymalny, nakierowany na pozyskanie informacji formularz, zabezpieczony certyfikatami;
  • posiadać wszystkie cechy dobrze funkcjonującej strony pod względem technicznym.

Pozycjonowanie

Pozycjonowanie to szereg zamierzonych działań, które mają na celu zwiększenie widoczności strony w wynikach wyszukiwania. Ze względu na absolutną dominację Google, przyjęło się, ze działania te

...

B2B

 

B2B - skrót pochodzący od angielskiego zwrotu Business to Business, oznaczający wszystkie rodzaje aktywności biznesowej zachodzące pomiędzy przedsiębiorstwami

...

SAAS

SAAS jest skrótem angielskiego zwrotu “software as a service” tłumaczonym jako oprogramowanie jako usługa i oznaczającym udostępnianie systemów, aplikacji, programów użytkownikom Internetu,

...

Kanibalizacja słów kluczowych

Kanibalizacja słów kluczowych (keyword cannibalism)  to zjawisko, które zachodzi wówczas, gdy co najmniej dwie podstrony ( adres URL) jednego serwisu są zoptymalizowane na te same słowa

...

Współczynnik konwersji

Współczynnik konwersji (Conversion Rate, CR) to wskaźnik wyrażający w procentach średnią ilość osób, które po kliknięciu w reklamę Adwords podjęli pożądaną przez nadawcę reklamy czynność, czyli

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj