Słownik

Pojęcia, które warto znać

Page rank

Page rank to wprowadzona przez Google w 1998 r. to metoda liczbowego określania wartości indeksacji stron internetowych. Ocena  witryny następowała po oszacowaniu ilość i jakość linków prowadzących do strony i obejmowała wartość logarytmiczną od 0 do 10. Wyższa liczba oznaczała jednocześnie wyższą pozycję w wyszukiwarce. W 2016 roku Google zdecydowało o ostatecznym zaprzestaniu wspierania tego algorytmu. Stał się on bowiem szerokim polem manipulacji. Większa liczba linków pozyskanych z innych witryn o wysokim Page Rank okazała się niestety okazją do handlowania linkami, spamowania i podejmowania innych nie całkiem uczciwych zabiegów. Dziś nie ma możliwości sprawdzenia PageRank, ale mimo to wciąż spekuluje się, że ma on w pewnym zakresie wpływ na indeksację strony. Oficjalnie natomiast Google nie udostępnia żadnych narzędzi, które określałoby wartość witryny. Wykorzystać natomiast można wskaźniki zewnętrzne tj.

  • Domain Rating – w narzędziu Ahrefs,
  • Trust Flow i Citation Flow – w narzędziu Majestic,
  • Domain Authority i Page Authority – w narzędziu Moz,
  • Authority Score – w narzędziu Semrush.

Fraza kluczowa

Fraza kluczowa (keywords, keyphrases) – to słowo lub zestaw wyrazów, na które pozycjonowana jest witryna. Stanowią one część pozycjonowanej treści strony i jednocześnie są tożsame z hasłami

...

Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne (local SEO) – działania obejmujące optymalizację strony w celu poprawy widoczności wśród użytkowników danej lokalizacji i związanych z obszarem działania marki związanej ze

...

Content marketing

Content marketing to polega na umiejętnym dotarciem do odbiorców za pomocą odpowiednio dobranej i zaprezentowanej treści. Przy wykorzystaniu contentu możemy wzbudzić zainteresowanie odbiorców,

...

CPC

CPC to skrót pochodzący z języka angielskiego Cost Per Click oznaczający koszt kliknięcia. Jego zadaniem jest określenie efektywności reklamy za pomocą obliczenia kwoty, którą reklamodawca musi

...

Insta story

Insta story ( Instastory, Stories, relacja na Instagramie) to rodzaj publikowania treści wizualnych na Instagramie, która polega na krótkiej prezentacji informacji „z dnia”, streszczenia wydarzeń z

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj