Słownik

Pojęcia, które warto znać

Page rank

Page rank to wprowadzona przez Google w 1998 r. to metoda liczbowego określania wartości indeksacji stron internetowych. Ocena  witryny następowała po oszacowaniu ilość i jakość linków prowadzących do strony i obejmowała wartość logarytmiczną od 0 do 10. Wyższa liczba oznaczała jednocześnie wyższą pozycję w wyszukiwarce. W 2016 roku Google zdecydowało o ostatecznym zaprzestaniu wspierania tego algorytmu. Stał się on bowiem szerokim polem manipulacji. Większa liczba linków pozyskanych z innych witryn o wysokim Page Rank okazała się niestety okazją do handlowania linkami, spamowania i podejmowania innych nie całkiem uczciwych zabiegów. Dziś nie ma możliwości sprawdzenia PageRank, ale mimo to wciąż spekuluje się, że ma on w pewnym zakresie wpływ na indeksację strony. Oficjalnie natomiast Google nie udostępnia żadnych narzędzi, które określałoby wartość witryny. Wykorzystać natomiast można wskaźniki zewnętrzne tj.

  • Domain Rating – w narzędziu Ahrefs,
  • Trust Flow i Citation Flow – w narzędziu Majestic,
  • Domain Authority i Page Authority – w narzędziu Moz,
  • Authority Score – w narzędziu Semrush.

Targetowanie

Targetowanie – to proces, w którym dokonuje się celowej selekcji odbiorców przekazu, w celu przygotowania odpowiedniej formy przekazu i dotarcia z nim do konkretnej grupy. W odniesieniu do

...

Instagram

Instagram(IG lub Insta) to darmowa platforma społecznościowa należąca do Grupy Meta Platforms ( dawniej Facebook). Składa się ona z serwisu internetowego oraz aplikacji, która ze względu na bardzo

...

RWD

RWD (Responsive Web Design, strona responsywna) to rodzaj nowoczesnej strony internetowej, która pod względem technicznym została tak zaprojektowana, że jej zawartość może być swobodnie wyświetlana

...

Copywriting

Copywriting jest bardzo szerokim pojęciem odnoszącym się do sposobu pisania kreatywnych i atrakcyjnych tekstów, które mają na celu wywołanie określonej reakcji u odbiorcy. Copywriting stosowany jest

...

Landing page

Landing page to po prostu strona docelowa. W dosłownym tłumaczeniu z języka angielskiego oznacza „stronę lądowania”, czyli tą witrynę, do której doprowadziło nas kliknięcie w baner reklamowy lub

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj

Kontakt z nami

ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428