Słownik

Pojęcia, które warto znać

Page rank

Page rank to wprowadzona przez Google w 1998 r. to metoda liczbowego określania wartości indeksacji stron internetowych. Ocena  witryny następowała po oszacowaniu ilość i jakość linków prowadzących do strony i obejmowała wartość logarytmiczną od 0 do 10. Wyższa liczba oznaczała jednocześnie wyższą pozycję w wyszukiwarce. W 2016 roku Google zdecydowało o ostatecznym zaprzestaniu wspierania tego algorytmu. Stał się on bowiem szerokim polem manipulacji. Większa liczba linków pozyskanych z innych witryn o wysokim Page Rank okazała się niestety okazją do handlowania linkami, spamowania i podejmowania innych nie całkiem uczciwych zabiegów. Dziś nie ma możliwości sprawdzenia PageRank, ale mimo to wciąż spekuluje się, że ma on w pewnym zakresie wpływ na indeksację strony. Oficjalnie natomiast Google nie udostępnia żadnych narzędzi, które określałoby wartość witryny. Wykorzystać natomiast można wskaźniki zewnętrzne tj.

  • Domain Rating – w narzędziu Ahrefs,
  • Trust Flow i Citation Flow – w narzędziu Majestic,
  • Domain Authority i Page Authority – w narzędziu Moz,
  • Authority Score – w narzędziu Semrush.

B2B

 

B2B - skrót pochodzący od angielskiego zwrotu Business to Business, oznaczający wszystkie rodzaje aktywności biznesowej zachodzące pomiędzy przedsiębiorstwami

...

CPC

CPC to skrót pochodzący z języka angielskiego Cost Per Click oznaczający koszt kliknięcia. Jego zadaniem jest określenie efektywności reklamy za pomocą obliczenia kwoty, którą reklamodawca musi

...

Wizytówka internetowa

Wizytówka internetowa to najprostsza, najmniej rozbudowana i najtańsza strona internetowa, która prezentuje podstawowe dane o firmie. Wizytówka umieszczana jest w sieci w celu zaznaczenia obecności

...

RWD

RWD (Responsive Web Design, strona responsywna) to rodzaj nowoczesnej strony internetowej, która pod względem technicznym została tak zaprojektowana, że jej zawartość może być swobodnie wyświetlana

...

Insta story

Insta story ( Instastory, Stories, relacja na Instagramie) to rodzaj publikowania treści wizualnych na Instagramie, która polega na krótkiej prezentacji informacji „z dnia”, streszczenia wydarzeń z

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj