Słownik

Pojęcia, które warto znać

SEO

SEO (Search Engine Optimization) to pojęcie, którym określa się celowe działania zmierzające do poprawy widoczności witryny w wynikach organicznych wyszukiwarki na określone słowa (frazy) kluczowe. Prawidłowe znaczenie SEO odnosi się do optymalizacji strony pod kątem silnika (algorytmów) wyszukiwarki, jednakże przyjęło się również utożsamiać SEO z samym pojęciem pozycjonowania. W rzeczywistości optymalizacja pod kątem SEO jest elementem strategii podnoszenia pozycji w wyszukiwarce. W ramach SEO wykonuje się szereg działań page-on i page-off. Podłożem do podjęcia jakichkolwiek procesów jest audyt SEO, czyli kontrola i analiza zakresu, w jakim witryna w danej chwili realizuje wytyczne wyszukiwarki oraz sprawdzenie przydatności zastosowanych słów kluczowych. W strategii SEO warto również przeprowadzić optymalizację treści, jak również zweryfikować jej funkcjonowanie pod względem technicznym. SEO uwzględnia również analizę poczynań konkurencji, śledzenie i pozyskiwanie linków. Wszystkie procesy, które przeprowadza się dla uzyskania większej widoczności w wynikach organicznych wyszukiwarki warto uzupełnić o inne działania, związane z płatną reklamą (PPC). Optymalizacja jest bardzo długim procesem, wymagającym stałej kontroli i analizy wartości witryny. Uzupełnienie SEO kampanią sponsorowaną zapewni pewien etap uzyskania ruchu na stronie i szybkich zysków. Wówczas SEO wraz z płatną promocją wypracują realizację odpowiedniej strategii marketingi internetowego (SEM) i zapewnią utrzymanie wysokich pozycji.

Analiza słów kluczowych

Analiza słów kluczowych to weryfikacja treści witryny pod kątem obecności słów (fraz) kluczowych, które podsumowują odpowiedź na zapytanie użytkowników. Dobór słów kluczowych jest niezbędny do

...

Meta Tagi

Meta Tagi to specjalne znaczniki umieszczane w kodzie źródłowym strony w formacie HTML. Za ich pomocą opisuje się zawartość strony. Są one stosowane głównie ze względu na roboty wyszukiwarki, ale w

...

Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne (local SEO) – działania obejmujące optymalizację strony w celu poprawy widoczności wśród użytkowników danej lokalizacji i związanych z obszarem działania marki związanej ze

...

CPC

CPC to skrót pochodzący z języka angielskiego Cost Per Click oznaczający koszt kliknięcia. Jego zadaniem jest określenie efektywności reklamy za pomocą obliczenia kwoty, którą reklamodawca musi

...

Meta Keywords

Meta Keywords (meta tag słowa kluczowe, słowa kluczowe dla wyszukiwarki)  – tag służący do definiowania słów kluczowych odnoszących się do danej witryny. Od 2009 roku Google  zrezygnował z

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj