Słownik

Pojęcia, które warto znać

SEO

SEO (Search Engine Optimization) to pojęcie, którym określa się celowe działania zmierzające do poprawy widoczności witryny w wynikach organicznych wyszukiwarki na określone słowa (frazy) kluczowe. Prawidłowe znaczenie SEO odnosi się do optymalizacji strony pod kątem silnika (algorytmów) wyszukiwarki, jednakże przyjęło się również utożsamiać SEO z samym pojęciem pozycjonowania. W rzeczywistości optymalizacja pod kątem SEO jest elementem strategii podnoszenia pozycji w wyszukiwarce. W ramach SEO wykonuje się szereg działań page-on i page-off. Podłożem do podjęcia jakichkolwiek procesów jest audyt SEO, czyli kontrola i analiza zakresu, w jakim witryna w danej chwili realizuje wytyczne wyszukiwarki oraz sprawdzenie przydatności zastosowanych słów kluczowych. W strategii SEO warto również przeprowadzić optymalizację treści, jak również zweryfikować jej funkcjonowanie pod względem technicznym. SEO uwzględnia również analizę poczynań konkurencji, śledzenie i pozyskiwanie linków. Wszystkie procesy, które przeprowadza się dla uzyskania większej widoczności w wynikach organicznych wyszukiwarki warto uzupełnić o inne działania, związane z płatną reklamą (PPC). Optymalizacja jest bardzo długim procesem, wymagającym stałej kontroli i analizy wartości witryny. Uzupełnienie SEO kampanią sponsorowaną zapewni pewien etap uzyskania ruchu na stronie i szybkich zysków. Wówczas SEO wraz z płatną promocją wypracują realizację odpowiedniej strategii marketingi internetowego (SEM) i zapewnią utrzymanie wysokich pozycji.

Content marketing

Content marketing to polega na umiejętnym dotarciem do odbiorców za pomocą odpowiednio dobranej i zaprezentowanej treści. Przy wykorzystaniu contentu możemy wzbudzić zainteresowanie odbiorców,

...

Insta story

Insta story ( Instastory, Stories, relacja na Instagramie) to rodzaj publikowania treści wizualnych na Instagramie, która polega na krótkiej prezentacji informacji „z dnia”, streszczenia wydarzeń z

...

Współczynnik konwersji

Współczynnik konwersji (Conversion Rate, CR) to wskaźnik wyrażający w procentach średnią ilość osób, które po kliknięciu w reklamę Adwords podjęli pożądaną przez nadawcę reklamy czynność, czyli

...

Wizytówka internetowa

Wizytówka internetowa to najprostsza, najmniej rozbudowana i najtańsza strona internetowa, która prezentuje podstawowe dane o firmie. Wizytówka umieszczana jest w sieci w celu zaznaczenia obecności

...

Facebook

Facebook to najpopularniejszy jak dotąd serwis społecznościowy na świecie. Powstał w 2004 roku z inicjatywy Marka Zuckerberga, którego zamysłem było stworzenie dla studentów sprawnej platformy do

...

Szukaj

Kontakt z nami

ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428