Słownik

Pojęcia, które warto znać

SEO

SEO (Search Engine Optimization) to pojęcie, którym określa się celowe działania zmierzające do poprawy widoczności witryny w wynikach organicznych wyszukiwarki na określone słowa (frazy) kluczowe. Prawidłowe znaczenie SEO odnosi się do optymalizacji strony pod kątem silnika (algorytmów) wyszukiwarki, jednakże przyjęło się również utożsamiać SEO z samym pojęciem pozycjonowania. W rzeczywistości optymalizacja pod kątem SEO jest elementem strategii podnoszenia pozycji w wyszukiwarce. W ramach SEO wykonuje się szereg działań page-on i page-off. Podłożem do podjęcia jakichkolwiek procesów jest audyt SEO, czyli kontrola i analiza zakresu, w jakim witryna w danej chwili realizuje wytyczne wyszukiwarki oraz sprawdzenie przydatności zastosowanych słów kluczowych. W strategii SEO warto również przeprowadzić optymalizację treści, jak również zweryfikować jej funkcjonowanie pod względem technicznym. SEO uwzględnia również analizę poczynań konkurencji, śledzenie i pozyskiwanie linków. Wszystkie procesy, które przeprowadza się dla uzyskania większej widoczności w wynikach organicznych wyszukiwarki warto uzupełnić o inne działania, związane z płatną reklamą (PPC). Optymalizacja jest bardzo długim procesem, wymagającym stałej kontroli i analizy wartości witryny. Uzupełnienie SEO kampanią sponsorowaną zapewni pewien etap uzyskania ruchu na stronie i szybkich zysków. Wówczas SEO wraz z płatną promocją wypracują realizację odpowiedniej strategii marketingi internetowego (SEM) i zapewnią utrzymanie wysokich pozycji.

Newsletter

Newsletter to w dosłownym tłumaczeniu z języka angielskiego list z wiadomościami. Rzeczywiście to forma rozbudowanej wiadomości, która jest wysyłana do użytkowników sieci. Aby móc wysyłać newsletter

...

Spam

Spam to pojęcie, które określa przesyłanie i wyświetlanie niepożądanych treści w Internecie. Zawartość spamu jest całkowicie bezużyteczna dla użytkownika, najczęściej są to wiadomości  email o

...

Audyt SEO

Audyt SEO to szereg działań, które mają na celu kompleksową weryfikację witryny internetowej pod kątem jej cech bezpośrednio wpływających na pozycjonowanie. Podczas dogłębnej analizy strony

...

Duplikacja treści

Duplikacja treści, zwane również duplikacją contentu duplicate content dotyczy sytuacji, kiedy dochodzi do powielania treści publikowanych w witrynach internetowych. Jeśli identyczna treść znajduje

...

SSL

SSL (Secure Socket Layer) to nazwa protokołu sieciowego, który jest powszechnie używany do zabezpieczania komunikacji w celu szyfrowania danych. Protokół został wprowadzony w 1994 roku przez firmę

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj