Słownik

Pojęcia, które warto znać

SEO

SEO (Search Engine Optimization) to pojęcie, którym określa się celowe działania zmierzające do poprawy widoczności witryny w wynikach organicznych wyszukiwarki na określone słowa (frazy) kluczowe. Prawidłowe znaczenie SEO odnosi się do optymalizacji strony pod kątem silnika (algorytmów) wyszukiwarki, jednakże przyjęło się również utożsamiać SEO z samym pojęciem pozycjonowania. W rzeczywistości optymalizacja pod kątem SEO jest elementem strategii podnoszenia pozycji w wyszukiwarce. W ramach SEO wykonuje się szereg działań page-on i page-off. Podłożem do podjęcia jakichkolwiek procesów jest audyt SEO, czyli kontrola i analiza zakresu, w jakim witryna w danej chwili realizuje wytyczne wyszukiwarki oraz sprawdzenie przydatności zastosowanych słów kluczowych. W strategii SEO warto również przeprowadzić optymalizację treści, jak również zweryfikować jej funkcjonowanie pod względem technicznym. SEO uwzględnia również analizę poczynań konkurencji, śledzenie i pozyskiwanie linków. Wszystkie procesy, które przeprowadza się dla uzyskania większej widoczności w wynikach organicznych wyszukiwarki warto uzupełnić o inne działania, związane z płatną reklamą (PPC). Optymalizacja jest bardzo długim procesem, wymagającym stałej kontroli i analizy wartości witryny. Uzupełnienie SEO kampanią sponsorowaną zapewni pewien etap uzyskania ruchu na stronie i szybkich zysków. Wówczas SEO wraz z płatną promocją wypracują realizację odpowiedniej strategii marketingi internetowego (SEM) i zapewnią utrzymanie wysokich pozycji.

CPC

CPC to skrót pochodzący z języka angielskiego Cost Per Click oznaczający koszt kliknięcia. Jego zadaniem jest określenie efektywności reklamy za pomocą obliczenia kwoty, którą reklamodawca musi

...

CMS

CMS - to skrót z języka angielskiego oznaczający system zarządzania treścią (Content Management System). Jest to oprogramowanie służące do tworzenia, publikowania i modernizowania zawartości strony

...

Mailing reklamowy

Mailing reklamowy – to przesyłanie ( najczęściej przez firmy) w formie elektronicznej wiadomości o charakterze komercyjnym. Stanowi on formę skutecznej bezpośredniej reklamy, zawierającej odpowiedni

...

Wizytówka internetowa

Wizytówka internetowa to najprostsza, najmniej rozbudowana i najtańsza strona internetowa, która prezentuje podstawowe dane o firmie. Wizytówka umieszczana jest w sieci w celu zaznaczenia obecności

...

Okno pop-up

Okno pop-upto tzw wyskakujące okienko, czyli automatyczne wyświetlanie w przeglądarce nowego okna z dodatkowym komunikatem. Najczęstszym obecnie powodem występowania pop upów

...

Szukaj

Kontakt z nami

ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428