Słownik

Pojęcia, które warto znać

Wyniki płatne

Wyniki płatne – to rezultaty wyświetlające się wyszukiwarce Google, będące odpowiedzią na zapytanie użytkownika, ale wynikające przede wszystkim z działania o charakterze reklamowym. Oznacza to, że w wyniku sponsorowanych płatnych zabiegów reklamodawcy jego strona jest wyróżniona i specjalnie oznaczona. Wyniki płatne ukazują się zazwyczaj u góry strony wyszukiwarki, ponad wynikami organicznymi i są opisane jako reklama. Często są to 4 reklamy na górze oraz 3 na dole. Mogą one przybierać różną formę, zarówno tekstową, jak i graficzną. W wyniku każdorazowego kliknięcia w reklamę, właściciel wyszukiwarki pobiera opłatę. Reklamy PPC (pay-per-click) są bardzo skuteczne, przynoszą one bowiem bardzo szybkie korzyści dla reklamodawcy. Oznaczają one nie tylko zysk związany z faktem, iż w reklamę klikają odbiorcy zainteresowani danym produktem lub usługą z zapytania z wyszukiwarki, ale również umożliwiają przeprowadzenie szacunków finansowych samej kampanii reklamowej. Warto podkreślić, że dla dobrego wykorzystania możliwości reklamy w Internecie jest odpowiednie dobranie słów kluczowych w reklamie. Google Adwords, system, który realizuje kampanie internetowe w wyszukiwarce i pozwala na różny zakres dopasowania słowa kluczowego, który zwróci uwagę odbiorców. Może być doatkowo uzupełniony o inne usługi Google Zakupy i Google Maps.  

B2C

B2C to skrót pochodzący z języka angielskiego (Business to Consumer) oznaczający transakcję pomiędzy przedsiębiorstwem, a klientem indywidualnym. Celem tego sektora jest nawiązanie i utrzymanie

...

Mikrodane

MikrodaneMicrodata , znaczniki danych strukturalnych) –  są to dane strukturalne, które uzupełniają język HTML o atrybuty ułatwiające ich zrozumienie zawartości witryny przez roboty

...

Indeks wyszukiwarki

Indeks wyszukiwarki to zbiór wszystkich stron internetowych, które można znaleźć w wyszukiwarce. Dzięki ciągłemu przeszukiwaniu i analizowaniu przez roboty baza ta jest nieustannie aktualizowana.

...

Fraza kluczowa

Fraza kluczowa (keywords, keyphrases) – to słowo lub zestaw wyrazów, na które pozycjonowana jest witryna. Stanowią one część pozycjonowanej treści strony i jednocześnie są tożsame z hasłami

...

Social media

Social media (platforma społecznościowa, serwis społecznościowy) to określenie dotyczące obszernego serwisu, funkcjonującego w sieci i zapewniającego dynamiczną komunikację między poszczególnymi

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj