Słownik

Pojęcia, które warto znać

Wyniki płatne

Wyniki płatne – to rezultaty wyświetlające się wyszukiwarce Google, będące odpowiedzią na zapytanie użytkownika, ale wynikające przede wszystkim z działania o charakterze reklamowym. Oznacza to, że w wyniku sponsorowanych płatnych zabiegów reklamodawcy jego strona jest wyróżniona i specjalnie oznaczona. Wyniki płatne ukazują się zazwyczaj u góry strony wyszukiwarki, ponad wynikami organicznymi i są opisane jako reklama. Często są to 4 reklamy na górze oraz 3 na dole. Mogą one przybierać różną formę, zarówno tekstową, jak i graficzną. W wyniku każdorazowego kliknięcia w reklamę, właściciel wyszukiwarki pobiera opłatę. Reklamy PPC (pay-per-click) są bardzo skuteczne, przynoszą one bowiem bardzo szybkie korzyści dla reklamodawcy. Oznaczają one nie tylko zysk związany z faktem, iż w reklamę klikają odbiorcy zainteresowani danym produktem lub usługą z zapytania z wyszukiwarki, ale również umożliwiają przeprowadzenie szacunków finansowych samej kampanii reklamowej. Warto podkreślić, że dla dobrego wykorzystania możliwości reklamy w Internecie jest odpowiednie dobranie słów kluczowych w reklamie. Google Adwords, system, który realizuje kampanie internetowe w wyszukiwarce i pozwala na różny zakres dopasowania słowa kluczowego, który zwróci uwagę odbiorców. Może być doatkowo uzupełniony o inne usługi Google Zakupy i Google Maps.  

Page rank

Page rank to wprowadzona przez Google w 1998 r. to metoda liczbowego określania wartości indeksacji stron internetowych. Ocena  witryny następowała po oszacowaniu ilość i jakość linków

...

SSL

SSL (Secure Socket Layer) to nazwa protokołu sieciowego, który jest powszechnie używany do zabezpieczania komunikacji w celu szyfrowania danych. Protokół został wprowadzony w 1994 roku przez firmę

...

Kampania reklamowa

Kampania reklamowa to całokształt zaplanowanych i skoordynowanych ze sobą działań, które wykorzystując najróżniejsze środki przekazu docierają do wybranej grupy docelowej określanej według różnych

...

Monitoring pozycji

Monitoring pozycji to systematyczne kontrolowanie i analizowanie miejsca witryny w wynikach wyszukiwania. Ciągłe zmiany na polu konkurencji, zróżnicowanie wytycznych algorytmów Google, jak również

...

Duplikacja treści

Duplikacja treści, zwane również duplikacją contentu duplicate content dotyczy sytuacji, kiedy dochodzi do powielania treści publikowanych w witrynach internetowych. Jeśli identyczna treść znajduje

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj

Kontakt z nami

ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428
No Internet Connection