Słownik

Pojęcia, które warto znać

Wyniki płatne

Wyniki płatne – to rezultaty wyświetlające się wyszukiwarce Google, będące odpowiedzią na zapytanie użytkownika, ale wynikające przede wszystkim z działania o charakterze reklamowym. Oznacza to, że w wyniku sponsorowanych płatnych zabiegów reklamodawcy jego strona jest wyróżniona i specjalnie oznaczona. Wyniki płatne ukazują się zazwyczaj u góry strony wyszukiwarki, ponad wynikami organicznymi i są opisane jako reklama. Często są to 4 reklamy na górze oraz 3 na dole. Mogą one przybierać różną formę, zarówno tekstową, jak i graficzną. W wyniku każdorazowego kliknięcia w reklamę, właściciel wyszukiwarki pobiera opłatę. Reklamy PPC (pay-per-click) są bardzo skuteczne, przynoszą one bowiem bardzo szybkie korzyści dla reklamodawcy. Oznaczają one nie tylko zysk związany z faktem, iż w reklamę klikają odbiorcy zainteresowani danym produktem lub usługą z zapytania z wyszukiwarki, ale również umożliwiają przeprowadzenie szacunków finansowych samej kampanii reklamowej. Warto podkreślić, że dla dobrego wykorzystania możliwości reklamy w Internecie jest odpowiednie dobranie słów kluczowych w reklamie. Google Adwords, system, który realizuje kampanie internetowe w wyszukiwarce i pozwala na różny zakres dopasowania słowa kluczowego, który zwróci uwagę odbiorców. Może być doatkowo uzupełniony o inne usługi Google Zakupy i Google Maps.  

Zaplecze SEO

Zaplecze SEO to strona internetowa lub kilka stron internetowych, które linkują do witryny, mającej osiągnąć wysoką pozycję. Istotną cechą zaplecza SEO jest to, że jest ono monitorowane i

...

Reklamy tekstowe

Reklamy tekstowe (Text ads) są formą przekazu stosowanego przez reklamodawców w celu promowania usług lub produktów w Google. W systemie Adwords udostępniony jest format składający się

...

Personalizacja wyników wyszukiwania

Personalizacja wyników wyszukiwania to pojęcie określające wyświetlanie wyników w wyszukiwarce Google według konkretnych kryteriów. Algorytmy rozpoznają następujące 

...

Reklamy elastyczne

Reklamy elastyczne (Responsive ads) to jeden z formatów reklam udostępniony automatycznie przez Google AdWords przy wykorzystaniu zasobów przesyłanych przez reklamodawców. Bardzo dużą zaletą

...

Targetowanie

Targetowanie – to proces, w którym dokonuje się celowej selekcji odbiorców przekazu, w celu przygotowania odpowiedniej formy przekazu i dotarcia z nim do konkretnej grupy. W odniesieniu do

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj

Kontakt z nami

ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428