Słownik

Pojęcia, które warto znać

Wyniki płatne

Wyniki płatne – to rezultaty wyświetlające się wyszukiwarce Google, będące odpowiedzią na zapytanie użytkownika, ale wynikające przede wszystkim z działania o charakterze reklamowym. Oznacza to, że w wyniku sponsorowanych płatnych zabiegów reklamodawcy jego strona jest wyróżniona i specjalnie oznaczona. Wyniki płatne ukazują się zazwyczaj u góry strony wyszukiwarki, ponad wynikami organicznymi i są opisane jako reklama. Często są to 4 reklamy na górze oraz 3 na dole. Mogą one przybierać różną formę, zarówno tekstową, jak i graficzną. W wyniku każdorazowego kliknięcia w reklamę, właściciel wyszukiwarki pobiera opłatę. Reklamy PPC (pay-per-click) są bardzo skuteczne, przynoszą one bowiem bardzo szybkie korzyści dla reklamodawcy. Oznaczają one nie tylko zysk związany z faktem, iż w reklamę klikają odbiorcy zainteresowani danym produktem lub usługą z zapytania z wyszukiwarki, ale również umożliwiają przeprowadzenie szacunków finansowych samej kampanii reklamowej. Warto podkreślić, że dla dobrego wykorzystania możliwości reklamy w Internecie jest odpowiednie dobranie słów kluczowych w reklamie. Google Adwords, system, który realizuje kampanie internetowe w wyszukiwarce i pozwala na różny zakres dopasowania słowa kluczowego, który zwróci uwagę odbiorców. Może być doatkowo uzupełniony o inne usługi Google Zakupy i Google Maps.  

Mikrodane

MikrodaneMicrodata , znaczniki danych strukturalnych) –  są to dane strukturalne, które uzupełniają język HTML o atrybuty ułatwiające ich zrozumienie zawartości witryny przez roboty

...

Artykuł sponsorowany

Artykuł sponsorowany to subtelne narzędzie marketingowe w internecie lub w prasie. polegająca na publikacji artykułu zawierającego nieoczywistą reklamę produktu, marki lub usługi. Artykuł

...

Facebook

Facebook to najpopularniejszy jak dotąd serwis społecznościowy na świecie. Powstał w 2004 roku z inicjatywy Marka Zuckerberga, którego zamysłem było stworzenie dla studentów sprawnej platformy do

...

Copywriting

Copywriting jest bardzo szerokim pojęciem odnoszącym się do sposobu pisania kreatywnych i atrakcyjnych tekstów, które mają na celu wywołanie określonej reakcji u odbiorcy. Copywriting stosowany jest

...

Personalizacja wyników wyszukiwania

Personalizacja wyników wyszukiwania to pojęcie określające wyświetlanie wyników w wyszukiwarce Google według konkretnych kryteriów. Algorytmy rozpoznają następujące 

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj