Słownik

Pojęcia, które warto znać

Reklamy tekstowe

Reklamy tekstowe (Text ads) są formą przekazu stosowanego przez reklamodawców w celu promowania usług lub produktów w Google. W systemie Adwords udostępniony jest format składający się z:

  • 2 nagłówków - każdy z nich może składać się z 30 znaków, powinny być bardzo atrakcyjne i wzbudzać zainteresowanie. Ważne jest, by nagłówki zawierały odpowiednie frazy kluczowe.
  • tekstu reklamy, pisanego językiem korzyści i składającego się z 80 znaków, tekst powinien zawierać zwroty CTA, które bezpośrednio zachęcą użytkownika do działania
  • adresu URL, który zawiera nazwę domeny oraz  tzw. ścieżkę, składającą się z dwóch pól, w każdym można  wpisać tekst (po 15 znaków) informujący o tym, na jaką stronę przekierowuje link.

Istnieje jeszcze format rozszerzony reklamy tekstowej, składający się z trzech nagłówków, dwóch opisów, adresu URL opartego na 2 alternatywnych „ścieżkach" oraz końcowego adresu URL. W październiku 2021 Google ogłosiło ograniczanie rozszerzonych reklam tekstowych. W ich miejsce od 2022 roku będzie można stosować reklamy elastyczne.

Linkowanie

Linkowanieto proces, na który składa się wiele działań mających na celu budowanie struktury linków wewnątrz strony internetowej oraz na witrynach zewnętrznych. Linkowanie na zewnętrznych stronach

...

Google Ads

Google Ads – narzędzie Google wykorzystywane do przeprowadzania kampanii reklamowych poprzez wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania, karuzeli produktowej, banerów lub formatów

...

Reklamy elastyczne

Reklamy elastyczne (Responsive ads) to jeden z formatów reklam udostępniony automatycznie przez Google AdWords przy wykorzystaniu zasobów przesyłanych przez reklamodawców. Bardzo dużą zaletą

...

Instagram

Instagram(IG lub Insta) to darmowa platforma społecznościowa należąca do Grupy Meta Platforms ( dawniej Facebook). Składa się ona z serwisu internetowego oraz aplikacji, która ze względu na bardzo

...

Wyniki płatne

Wyniki płatne – to rezultaty wyświetlające się wyszukiwarce Google, będące odpowiedzią na zapytanie użytkownika, ale wynikające przede wszystkim z działania o charakterze reklamowym. Oznacza to, że

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj