Sezon świąteczny to o wiele więcej niż tylko gorączkowe przygotowania, czy wręczanie prezentów, to także znacząca okazja dla firm, by wybić się ponad konkurencję i osiągnąć znaczący wzrost sprzedaży. Dziś nasi specjaliści z Sitte.pl przyjrzą...
W procesie tworzenia strony internetowej pierwszym krokiem o fundamentalnym znaczeniu jest precyzyjne zdefiniowanie celów już w fazie koncepcyjnej projektu. Skuteczność witryny internetowej zaczyna się od dokładnego określenia, jakie rezultaty mają...
Rynek mediów płatnych obejmuje różne formy reklamy, za które organizacje płacą w celu promowania swoich produktów lub usług. Rozmiar i wartość tego rynku są znaczne i nadal rosną. W ramach digital marketing, reklama w wyszukiwarkach ma znaczący...
Współczesne projekty stron internetowych idą krok dalej w kwestii interaktywności i zaangażowania użytkowników. Coraz częściej wykorzystuje się animacje i filmy jako potężne narzędzia, które nie tylko przyciągają uwagę, ale także zwiększają...
Digital marketing to szeroka dziedzina działań marketingowych, które wykorzystują internet, technologie cyfrowe i inne środki elektroniczne do promocji produktów, usług lub marek. Wykorzystuje się go zatem we współczesnym biznesie do promocji,...
Kiedy słyszymy o sztucznej inteligencji (AI) w kontekście marketingu, często myślimy o nowatorskich rozwiązaniach i przewadze konkurencyjnej. Jednak Google ostatnio rzuca wyzwanie tym przekonaniom, wprowadzając nowe wytyczne dotyczące korzystania z...