Audyt strony www
Jednym z etapów realizacji zarówno projektów biznesowych jak i informatycznych jest weryfikacja osiągniętych efektów w stosunku do zakładanych w ramach planu. Audyt strony www jest niezależnym i możliwie obiektywnym opracowaniem podsumowującym stan techniczny, strukturę i zawartość serwisu internetowego a także widoczność w wyszukiwarkach internetowych a nawet stan konkurencji i analizę możliwych dróg dalszej promocji serwisu.
Audyt techniczny strony www
Bardzo ważnym elementem audytu jest techniczna ocena serwisu. Ta część audytu obejmuje sprawdzenie różnorodnych kryteriów budowy strony, zachowanie zgodności ze standardami, strukturę nagłówków i treści na stronie głównej i podstronach, strukturę adresów …
Audyt SEO
Zasadnicza część ruchu na większości stron www pochodzi z wyszukiwarek internetowych dlatego odpowiednie dostosowanie struktury i treści do tego aby roboty indeksujące mogły lepiej ocenić serwis jest kluczowe dla pozyskania dużego ruchu z wyszukiwarek. Jest to bardzo ważna lecz często zaniedbywana część audytu. Odpowiednie wdrożenie zaleceń z tej części jest pomostem pomiędzy etapem stworzenia strony www a jej promocją.
Audyt treści i ich optymalizacja
Wyszukiwarki internetowe reagują na treść/tekst zamieszczony w serwisie, oceniają jego długość, unikalność, strukturę i zgodność z frazami wpisywanymi w pole wyszukania. Na tej podstawie dokonują oceny i umieszczają stronę w rankingu na odpowiedniej pozycji. Analiza tych kryteriów, wyłapanie błędów i miejsc optymalizacji to kolejny kluczowy czynnik zwiększający ruch na stronie.
Widoczność w wyszukiwarkach
Jest to bezpośrednie sprawdzenie na jakich pozycjach i na jakie zwroty strona znajduje się w wyszukiwarkach internetowych oraz jaki przynosi to ruch. Dzięki odpowiednim narzędziom możliwe jest także sprawdzenie jakie zwroty generują ruch na stronach konkurencji i czy można tych oglądających pozyskać dla siebie.
Okresowe monitorowanie pozycji strony www w wyszukiwarkach
Oferujemy także narzędzia do ciągłego monitorowania pozycji strony w wyszukiwarkach internetowych. Comiesięczne raporty pokazujące rzeczywiście pobrane pozycje z wyszukiwarek w jasnej i przejrzystej formie. Pozwala na odkrycie problemów z indeksowaniem strony oraz przyczyn wzrostu lub spadku pozycji i ruchu w serwisie.
Analiza linków przychodzących
Jednym z kluczowych działań w ramach pozycjonowania jest pozyskanie wysokiej jakości odnośników do promowanej strony. Z drugiej strony zła jakość odnośników może utrudnić a nawet uniemożliwić działania efektywnego pozycjonowania. Odpowiednie narzędzia są w stanie wyszukać, sprawdzić i ocenić jakie odnośniki w Internecie prowadzą do naszego serwisu, czy są naturalne i wartościowe.
Analiza zwrotów do promowana
Jest to kluczowe działanie przygotowawcze do rozpoczęcia promocji. Analizuje zwroty związane z wybraną branżą, częstotliwość ich wyszukiwania, trudność i popularność wśród reklamodawców. Pozwala to wyszukać zwroty z możliwie dużą ilością potencjalnych odwiedzin a jednocześnie niewielką trudnością. Często umożliwia znalezienie niszy niedostrzeżonej jeszcze przez innych reklamodawców.
Sugestie co do sposobów promocji
Dobra kampania reklamowa to kampania skuteczna i efektywna finansowo, przynosząca zamierzone efekty w postaci zwiększonego ruchu na stronie lub np. wzrostu rozpoznawalności marki. Na tym etapie możliwe jest już wyciągniecie wniosków z audytu i wybranie optymalnych metod promocji serwisu na przyszłość.
Podsumowanie audytu
Jest to etap wyciągnięcia konkretnych wniosków z całego raportu. W skróconej postaci przedstawia poprzednie części, ocenia stan obecny i sugeruje dostępne opcje promocji serwisu na przyszłość.