Generowanie i zwiększanie sprzedaży sklepów internetowych
Podstawą działalności jest sprzedaż towarów lub usług. Nasi eksperci pracują nad tym aby zoptymalizować Państwa proces pozyskania klienta, sprzedaży i obsługi posprzedażowej a tym samym podnieść jakość obsługi klienta, zwiększyć konwersję i sprzedaż. Zgranie wszystkich działań marketingowych z analizą ruchu i konwersji pozwoli na uzyskanie optymalnych wyników sprzedażowych.
Reklamy sponsorowane Adwords i remarketing
Reklamy sponsorowane Google Adwords to jednak z podstawowych form reklamy internetowej. Pozwalają bardzo precyzyjnie zaplanować budżet na reklamę i bardzo szybko uruchomić kampanię. Ważną zaleta tej formy jest także jej skalowalność dzięki której można swobodnie optymalizować reklamę i podnosić sprzedaż zależnie od poprzednich wyników.
Pozycjonowanie
Są to działania podnoszące pozycję strony w wynikach organicznych wyszukiwarek internetowych na frazy związane z prowadzoną działalnością. Odpowiednie budowanie pozycji przynosi z czasem znaczącą ilość ruchu na stronie i jest kluczowym działaniem marketingu internetowego.
Kampanie społecznościowe
Statystyka i analityka
Jest to kluczowe działanie spinające pozostałe akcje. Dzięki odpowiednio skonfigurowanym statystykom ruchu na stronie i ich analizie, możliwa jest ocena prowadzonych działań i ich optymalizacja. Z miesiąca na miesiąc nasz analityk może dostosowywać reklamy dla uzyskania coraz lepszej sprzedaży.
Monitorowanie marki i bezpieczeństwa strony
Nasze skrypty codziennie sprawdzają dostępność Państwa strony z Internetu i w przypadku awarii alarmują nas o tym co pozwala na zminimalizowanie przerw w dostępności platformy sprzedażowej. Monitorowanie stanu Narzędzi dla Webmasterów Google i profilaktyka antywirusowa pozwala na zwiększenie bezpieczeństwa i wiarygodności serwisu.
Monitorowanie widoczności w wyszukiwarkach
Podstawą działań pozycjonowania jest monitorowanie efektu jaki udało się osiągnąć. Nasze mechanizmy codziennie w nocy sprawdzają wyszukiwarki odpytując je na frazy związane z Państwa działalnością. Dzięki temu mamy dokładną historię pozycji i widoczności serwisu w wyszukiwarkach.
Doradztwo i audyt
Nasi analitycy okresowo przygotowują raporty i audyty z prowadzonej kampanii pozwalające ocenić i dostosować działania w celu uzyskania jak największej efektywności. Dla zwiększenia sprzedaży i poprawy jakości obsługi wdrażamy dodatkowe mechanizmy na platformie sprzedażowej jak chat, newsletter, system pop-up-ów które zwiększają konwersję i Państwa sprzedaż.
Copywriting – przygotowanie tekstów na strony www
Tekst na stronie www determinuje nasze relacje z klientami. Jest to bezpośredni sposób w jaki zwracamy się do nich, w jaki sposób opowiadamy o naszej działalności, produkcie lub usłudze. Odpowiednio napisane i zoptymalizowane teksty na stronie www, opisy produktów w sklepie internetowym czy komunikaty w mediach społecznościowych pozwalają poprawić relacje z klientami i zwiększyć sprzedaż.