Tematyka projektu: Projekt obejmował przygotowanie sklepu internetowego dla firmy zajmującej się sprzedażą wina.
Projekt nowego systemu sprzedażowego miał pozwolić na zwiększenie sprzedaży oraz otwarcie się na kanał internetowy jako źródło wspierającego obrotu w firmie. Uzupełniające podstrony informacyjne miały podnieść dostępność informacji o artykułach jak również rodzaju działalności firmy.
Na początkowym etapie realizacji przeprowadzony został audyt potrzeb i wymagań klienta jak również końcowych użytkowników serwisu. W przypadku realizacji firmowych stron www wybór systemu CMS pada przeważnie na system CMS Joomla albo na system CMS Wordpress. W przypadku sklepów internetowych realizujemy je bazie systemu CMS Prestashop bądź rzadziej Magento. Prezentowany sklep internetowy wykonany został na platformie Prestashop.
Co obejmował projekt sklepu internetowego: Na bazie profesjonalnego szablonu graficznego dobranego i zaadaptowanego wraz z zamawiającym, przystapiliśmy do realizacji projektu sklepu internetowego.
Projektując sklep internetowy ważnym zadaniem jest odpowiednie ustalenie potrzeb klienta a także właściwości jego działalności.Na bazie wywiadu z klientem wypracowana została strategia wdrożenia sklepu internetowego i zaadaptowane zostały konieczne komponenty systemu sprzedaży.
Kiedy wykonywany był projekt: Realizacja projektu odbyła się w 2 kwartale 2019r.