Słownik

Pojęcia, które warto znać

Spam

Spam to pojęcie, które określa przesyłanie i wyświetlanie niepożądanych treści w Internecie. Zawartość spamu jest całkowicie bezużyteczna dla użytkownika, najczęściej są to wiadomości  email o treści reklamowej lub inny rodzaj przekazu reklamy. Spam jest wysyłany masowo, do milionów odbiorców, nadawcą są hakerzy,  lub przez rozmaite firmy, chcące w ten sposób osiągnąć zysk. Określenie spam dotyczy również stosowania niewłaściwych i zabronionych technik pozycjonowania strony internetowej. Wykorzystuje się w tym celu słowa kluczowe, które nie są związane z treścią witryny  lub z profilem działalności firmy, która ją posiada. Podobnie spamem jest nadużywanie ilości słów kluczowych. Do niedozwolonych technik pozycjonowania zalicza się również:

  • ukrywanie linków  lub treści pod niewidoczną nie rzucającą się w oczy postacią;
  • zmiana strony na inna w momencie osiągnięcia wysokiej pozycji;
  • przekierowanie użytkownika na inną stronę po pewnym czasie wyświetlania strony docelowej;
  • stosowanie duplicat content, czyli powielanie zawartości strony;
  • tworzenie wielu domen dla witryn o bardzo podobnej zawartości;
  • umieszczanie treści o charakterze spamu w miejscach tj. fora dyskusyjne, profile użytkownika, opinie.

Landing page

Landing page to po prostu strona docelowa. W dosłownym tłumaczeniu z języka angielskiego oznacza „stronę lądowania”, czyli tą witrynę, do której doprowadziło nas kliknięcie w baner reklamowy lub

...

HTTPS

HTTPSto skrót od angielskiego wyrażenia Hypertext Transfer Protocol Secure – to protokół przesyłania danych (protokół http) wraz z dodanymi do niego zabezpieczeniami. Dane, które są transferowane

...

Accelerated Mobile Pages

Accelerated Mobile Pages(AMP) to wspierany przez Google system open source do  szybkiego renderowania strony internetowej. Technologia AMP ma za zadanie ułatwić użytkownikom przeglądanie

...

Reklamy elastyczne

Reklamy elastyczne (Responsive ads) to jeden z formatów reklam udostępniony automatycznie przez Google AdWords przy wykorzystaniu zasobów przesyłanych przez reklamodawców. Bardzo dużą zaletą

...

Page rank

Page rank to wprowadzona przez Google w 1998 r. to metoda liczbowego określania wartości indeksacji stron internetowych. Ocena  witryny następowała po oszacowaniu ilość i jakość linków

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj