Słownik

Pojęcia, które warto znać

Spam

Spam to pojęcie, które określa przesyłanie i wyświetlanie niepożądanych treści w Internecie. Zawartość spamu jest całkowicie bezużyteczna dla użytkownika, najczęściej są to wiadomości  email o treści reklamowej lub inny rodzaj przekazu reklamy. Spam jest wysyłany masowo, do milionów odbiorców, nadawcą są hakerzy,  lub przez rozmaite firmy, chcące w ten sposób osiągnąć zysk. Określenie spam dotyczy również stosowania niewłaściwych i zabronionych technik pozycjonowania strony internetowej. Wykorzystuje się w tym celu słowa kluczowe, które nie są związane z treścią witryny  lub z profilem działalności firmy, która ją posiada. Podobnie spamem jest nadużywanie ilości słów kluczowych. Do niedozwolonych technik pozycjonowania zalicza się również:

  • ukrywanie linków  lub treści pod niewidoczną nie rzucającą się w oczy postacią;
  • zmiana strony na inna w momencie osiągnięcia wysokiej pozycji;
  • przekierowanie użytkownika na inną stronę po pewnym czasie wyświetlania strony docelowej;
  • stosowanie duplicat content, czyli powielanie zawartości strony;
  • tworzenie wielu domen dla witryn o bardzo podobnej zawartości;
  • umieszczanie treści o charakterze spamu w miejscach tj. fora dyskusyjne, profile użytkownika, opinie.

Google Ads

Google Ads – narzędzie Google wykorzystywane do przeprowadzania kampanii reklamowych poprzez wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania, karuzeli produktowej, banerów lub formatów

...

Analiza słów kluczowych

Analiza słów kluczowych to weryfikacja treści witryny pod kątem obecności słów (fraz) kluczowych, które podsumowują odpowiedź na zapytanie użytkowników. Dobór słów kluczowych jest niezbędny do

...

SAAS

SAAS jest skrótem angielskiego zwrotu “software as a service” tłumaczonym jako oprogramowanie jako usługa i oznaczającym udostępnianie systemów, aplikacji, programów użytkownikom Internetu,

...

Duplikacja treści

Duplikacja treści, zwane również duplikacją contentu duplicate content dotyczy sytuacji, kiedy dochodzi do powielania treści publikowanych w witrynach internetowych. Jeśli identyczna treść znajduje

...

Reklamy elastyczne

Reklamy elastyczne (Responsive ads) to jeden z formatów reklam udostępniony automatycznie przez Google AdWords przy wykorzystaniu zasobów przesyłanych przez reklamodawców. Bardzo dużą zaletą

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj

Kontakt z nami

ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428
No Internet Connection