Słownik

Pojęcia, które warto znać

Marketing szeptany

Marketing szeptany (buzz marketing, whisper marketing) – szereg działań i technik, służących rozpowszechnianiu informacji o zaletach i korzyściach dotyczących produktu lub usługi wśród odbiorców należących do grupy docelowej. Buzz marketing pośrednio prowokuje do podjęcia niewymuszonej, spontanicznej dyskusji lub komentarza na temat marki. Informacje o marce zatem rozprzestrzeniają się między kontrahentami w sposób naturalny, nie mają oni wrażenia kontaktu z nachalną reklamą. Dlatego też wywołuje przeważnie reakcje pozytywne klientów , którzy sami angażują się w wypowiedzi, opinie, czy dyskusje. Rolą marketera, który chce efektywnie realizować założenia buzz marketingu jest zatem umiejętne stwarzanie warunków do wymiany informacji między klientami oraz kreowanie atmosfery spontaniczności, przychylności i swobody w wyrażaniu opinii. Wymaga to przygotowania i zrealizowania odpowiedniej strategii, przy wykorzystaniu wielu dostępnych narzędzi. Wśród nich można wymienić choćby Influencer marketing, produkct seeding, programy sprzedażowe oparte na polecaniu produktów, marketing wirusowy i wiele innych. Skuteczny marketing szeptany pozwala na:    

  • dotarcie do klientów w bardzo krótkim czasie,
  • podtrzymywanie dialogu z klientem;
  • realizacja działań promocyjnych stosunkowo niskim kosztem,
  • tworzenie wiarygodności i wzmocnienie wizerunku marki.

Kanibalizacja słów kluczowych

Kanibalizacja słów kluczowych (keyword cannibalism)  to zjawisko, które zachodzi wówczas, gdy co najmniej dwie podstrony ( adres URL) jednego serwisu są zoptymalizowane na te same słowa

...

RWD

RWD (Responsive Web Design, strona responsywna) to rodzaj nowoczesnej strony internetowej, która pod względem technicznym została tak zaprojektowana, że jej zawartość może być swobodnie wyświetlana

...

Newsletter

Newsletter to w dosłownym tłumaczeniu z języka angielskiego list z wiadomościami. Rzeczywiście to forma rozbudowanej wiadomości, która jest wysyłana do użytkowników sieci. Aby móc wysyłać newsletter

...

Mapa strony

Mapa strony (mapa serwisu, sitemap, site map) – to lista podstron utworzonych w HTML lub w formacie XML . Jej głównym zadaniem jest umożliwienie indeksowania rozbudowanych stron. Mapa strony HTML

...

Infografika

Infografika jest czytelnym w odbiorze przekazaniem informacji, danych za pomocą wizualizacji. Głównym celem infografiki  jest streszczenie tematu treści za pomocą obrazu i minimalnej ilości

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj

Kontakt z nami

ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428