Słownik

Pojęcia, które warto znać

Marketing szeptany

Marketing szeptany (buzz marketing, whisper marketing) – szereg działań i technik, służących rozpowszechnianiu informacji o zaletach i korzyściach dotyczących produktu lub usługi wśród odbiorców należących do grupy docelowej. Buzz marketing pośrednio prowokuje do podjęcia niewymuszonej, spontanicznej dyskusji lub komentarza na temat marki. Informacje o marce zatem rozprzestrzeniają się między kontrahentami w sposób naturalny, nie mają oni wrażenia kontaktu z nachalną reklamą. Dlatego też wywołuje przeważnie reakcje pozytywne klientów , którzy sami angażują się w wypowiedzi, opinie, czy dyskusje. Rolą marketera, który chce efektywnie realizować założenia buzz marketingu jest zatem umiejętne stwarzanie warunków do wymiany informacji między klientami oraz kreowanie atmosfery spontaniczności, przychylności i swobody w wyrażaniu opinii. Wymaga to przygotowania i zrealizowania odpowiedniej strategii, przy wykorzystaniu wielu dostępnych narzędzi. Wśród nich można wymienić choćby Influencer marketing, produkct seeding, programy sprzedażowe oparte na polecaniu produktów, marketing wirusowy i wiele innych. Skuteczny marketing szeptany pozwala na:    

  • dotarcie do klientów w bardzo krótkim czasie,
  • podtrzymywanie dialogu z klientem;
  • realizacja działań promocyjnych stosunkowo niskim kosztem,
  • tworzenie wiarygodności i wzmocnienie wizerunku marki.

Newsletter

Newsletter to w dosłownym tłumaczeniu z języka angielskiego list z wiadomościami. Rzeczywiście to forma rozbudowanej wiadomości, która jest wysyłana do użytkowników sieci. Aby móc wysyłać newsletter

...

Spam

Spam to pojęcie, które określa przesyłanie i wyświetlanie niepożądanych treści w Internecie. Zawartość spamu jest całkowicie bezużyteczna dla użytkownika, najczęściej są to wiadomości  email o

...

Audyt SEO

Audyt SEO to szereg działań, które mają na celu kompleksową weryfikację witryny internetowej pod kątem jej cech bezpośrednio wpływających na pozycjonowanie. Podczas dogłębnej analizy strony

...

Duplikacja treści

Duplikacja treści, zwane również duplikacją contentu duplicate content dotyczy sytuacji, kiedy dochodzi do powielania treści publikowanych w witrynach internetowych. Jeśli identyczna treść znajduje

...

SSL

SSL (Secure Socket Layer) to nazwa protokołu sieciowego, który jest powszechnie używany do zabezpieczania komunikacji w celu szyfrowania danych. Protokół został wprowadzony w 1994 roku przez firmę

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj