Słownik

Pojęcia, które warto znać

Wyniki organiczne

Wyniki organiczne (wyniki naturalne, Organic Search) to wyświetlane odpowiedzi na zapytania użytkowników w SERP (search engine result pages), nie będące linkami sponsorowanymi. Wyniki organiczne nie są rezultatem odpłatnych zabiegów właścicieli stron www, ale właśnie są związane z zapytaniem użytkowników wyszukiwarki. Wyniki są wyświetlane w wyszukiwarce na podstawie algorytmów Google. Roboty nieustannie monitorują zawartość Internetu i indeksują strony. Natomiast kolejność wyświetlania poszczególnych stron jest związana z długofalowym procesem w zakresie pozycjonowania. Warto podjąć działania w tym zakresie, by  korzystnie wpływać na podniesienie pozycji w wyszukiwarce. Do tych działań należą: - aktualizacja i atrakcyjność contentu;

  • analizę i zakres wykorzystania słów kluczowych
  • linkowanie;
  • dopasowanie strony pod kątem UX;
  • zadbanie o bezpieczeństwo użytkowania;
  • monitoring pozycji.

Aby dopasować się umiejętnie do algorytmów Google oraz przeprowadzać konsekwentną optymalizację strony w celu podniesienia jej pozycji w wysnikach wyszukiwania warto korzystać z dostępnych narzędzi np. Google Search Console.

Katalog stron

Katalog stron (katalog seo, web directory) – to  zbiór najróżniejszych stron internetowych uporządkowanych pod względem tematycznym. Każdy właściciel firmy może tam umieścić swoją wizytówkę,

...

Kampania reklamowa

Kampania reklamowa to całokształt zaplanowanych i skoordynowanych ze sobą działań, które wykorzystując najróżniejsze środki przekazu docierają do wybranej grupy docelowej określanej według różnych

...

CDN

CDN to sieć serwerów, która dostarcza treść (content) strony internetowej do użytkowników. Jest zatem pośrednikiem między serwerem głównym, a odbiorcami. Serwery CDN pobierają zatem zasoby z serwera

...

Marketing szeptany

Marketing szeptany (buzz marketing, whisper marketing) – szereg działań i technik, służących rozpowszechnianiu informacji o zaletach i korzyściach dotyczących produktu lub usługi wśród odbiorców

...

Insta story

Insta story ( Instastory, Stories, relacja na Instagramie) to rodzaj publikowania treści wizualnych na Instagramie, która polega na krótkiej prezentacji informacji „z dnia”, streszczenia wydarzeń z

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj