Słownik

Pojęcia, które warto znać

Wyniki organiczne

Wyniki organiczne (wyniki naturalne, Organic Search) to wyświetlane odpowiedzi na zapytania użytkowników w SERP (search engine result pages), nie będące linkami sponsorowanymi. Wyniki organiczne nie są rezultatem odpłatnych zabiegów właścicieli stron www, ale właśnie są związane z zapytaniem użytkowników wyszukiwarki. Wyniki są wyświetlane w wyszukiwarce na podstawie algorytmów Google. Roboty nieustannie monitorują zawartość Internetu i indeksują strony. Natomiast kolejność wyświetlania poszczególnych stron jest związana z długofalowym procesem w zakresie pozycjonowania. Warto podjąć działania w tym zakresie, by  korzystnie wpływać na podniesienie pozycji w wyszukiwarce. Do tych działań należą: - aktualizacja i atrakcyjność contentu;

  • analizę i zakres wykorzystania słów kluczowych
  • linkowanie;
  • dopasowanie strony pod kątem UX;
  • zadbanie o bezpieczeństwo użytkowania;
  • monitoring pozycji.

Aby dopasować się umiejętnie do algorytmów Google oraz przeprowadzać konsekwentną optymalizację strony w celu podniesienia jej pozycji w wysnikach wyszukiwania warto korzystać z dostępnych narzędzi np. Google Search Console.

Nagłówki H1 – H6

Nagłówki H1 – H6 (headlines, header tags, HTML heading.) to znaczniki nagłówkowe, które występują w treściach umieszczanych na stronach internetowych. Litera H pochodzi od „header”, co oznacza

...

Katalog stron

Katalog stron (katalog seo, web directory) – to  zbiór najróżniejszych stron internetowych uporządkowanych pod względem tematycznym. Każdy właściciel firmy może tam umieścić swoją wizytówkę,

...

Meta Robots

Meta Robots (meta tag robots)  – to znaczniki stosowane dla określenia wytycznych dla robotów wyszukiwarki, które analizują stronę internetową. Pozwalają one na kontrolowanie indeksacji strony

...

RWD

RWD (Responsive Web Design, strona responsywna) to rodzaj nowoczesnej strony internetowej, która pod względem technicznym została tak zaprojektowana, że jej zawartość może być swobodnie wyświetlana

...

Artykuł sponsorowany

Artykuł sponsorowany to subtelne narzędzie marketingowe w internecie lub w prasie. polegająca na publikacji artykułu zawierającego nieoczywistą reklamę produktu, marki lub usługi. Artykuł

...

Szukaj

Kontakt z nami

ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428