Słownik

Pojęcia, które warto znać

Optymalizacja strony internetowej

Optymalizacja strony internetowej to szereg intencjonalnych działań, mających na celu przeprowadzenie zmian w strukturze, zawartości i charakterze witryny, aby dopasować je do wytycznych wyszukiwarek, a tym samym doprowadzić do realizacji założonej strategii. Głównym celem optymalizacji strony internetowej jest podniesienie jej pozycji w wynikach wyszukiwarki. Ponadto dokonuje się konkretnych zmian, aby przyspieszyć czas ładowania strony, podwyższyć współczynnik konwersji oraz poprawić jakość strony pod kątem tzw. User Experience. Warunkiem sprawnej i skutecznej optymalizacji strony internetowej  jest stały i systematyczny monitoring pozycji witryny. Na działania poprawiające widoczność strony pozytywnie wpływa  audyt SEO i walidacja zawartości. Dodatkowo warto sprawdzić jakość linków oraz aktualność użytych słów kluczowych. Preferencje użytkowników, jak również sam rynek konkurencji ulega ciągłym przemianom, dlatego też w skutecznej optymalizacji nie powinno zabraknąć właśnie analizy słów kluczowych. Podczas optymalizacji strony nie można pominąć monitorowania funkcjonowania witryny pod względem technicznym.  Działania, mające doprowadzić do optymalizacji strony to proces ciągły. Dla osiągnięcia poprawy pozycji w wyszukiwarkach i przeciwdziałaniu spadkom należy nieustannie śledzić algorytmy i konkurencję, by uaktualnić witrynę do zmieniających się warunków.

Facebook

Facebook to najpopularniejszy jak dotąd serwis społecznościowy na świecie. Powstał w 2004 roku z inicjatywy Marka Zuckerberga, którego zamysłem było stworzenie dla studentów sprawnej platformy do

...

Accelerated Mobile Pages

Accelerated Mobile Pages(AMP) to wspierany przez Google system open source do  szybkiego renderowania strony internetowej. Technologia AMP ma za zadanie ułatwić użytkownikom przeglądanie

...

CPC

CPC to skrót pochodzący z języka angielskiego Cost Per Click oznaczający koszt kliknięcia. Jego zadaniem jest określenie efektywności reklamy za pomocą obliczenia kwoty, którą reklamodawca musi

...

Meta Tagi

Meta Tagi to specjalne znaczniki umieszczane w kodzie źródłowym strony w formacie HTML. Za ich pomocą opisuje się zawartość strony. Są one stosowane głównie ze względu na roboty wyszukiwarki, ale w

...

Długi ogon

Długi ogon – frazy long tail, zawierające powyżej trzech słów kluczowych, które mają swoje istotne znaczenie dla pozycjonowania. Frazy z długiego ogona choć pojawiają się w wyszukiwarkach o wiele

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj