Słownik

Pojęcia, które warto znać

Optymalizacja strony internetowej

Optymalizacja strony internetowej to szereg intencjonalnych działań, mających na celu przeprowadzenie zmian w strukturze, zawartości i charakterze witryny, aby dopasować je do wytycznych wyszukiwarek, a tym samym doprowadzić do realizacji założonej strategii. Głównym celem optymalizacji strony internetowej jest podniesienie jej pozycji w wynikach wyszukiwarki. Ponadto dokonuje się konkretnych zmian, aby przyspieszyć czas ładowania strony, podwyższyć współczynnik konwersji oraz poprawić jakość strony pod kątem tzw. User Experience. Warunkiem sprawnej i skutecznej optymalizacji strony internetowej  jest stały i systematyczny monitoring pozycji witryny. Na działania poprawiające widoczność strony pozytywnie wpływa  audyt SEO i walidacja zawartości. Dodatkowo warto sprawdzić jakość linków oraz aktualność użytych słów kluczowych. Preferencje użytkowników, jak również sam rynek konkurencji ulega ciągłym przemianom, dlatego też w skutecznej optymalizacji nie powinno zabraknąć właśnie analizy słów kluczowych. Podczas optymalizacji strony nie można pominąć monitorowania funkcjonowania witryny pod względem technicznym.  Działania, mające doprowadzić do optymalizacji strony to proces ciągły. Dla osiągnięcia poprawy pozycji w wyszukiwarkach i przeciwdziałaniu spadkom należy nieustannie śledzić algorytmy i konkurencję, by uaktualnić witrynę do zmieniających się warunków.

Personalizacja wyników wyszukiwania

Personalizacja wyników wyszukiwania to pojęcie określające wyświetlanie wyników w wyszukiwarce Google według konkretnych kryteriów. Algorytmy rozpoznają następujące 

...

Instagram

Instagram(IG lub Insta) to darmowa platforma społecznościowa należąca do Grupy Meta Platforms ( dawniej Facebook). Składa się ona z serwisu internetowego oraz aplikacji, która ze względu na bardzo

...

Accelerated Mobile Pages

Accelerated Mobile Pages(AMP) to wspierany przez Google system open source do  szybkiego renderowania strony internetowej. Technologia AMP ma za zadanie ułatwić użytkownikom przeglądanie

...

Reklamy elastyczne

Reklamy elastyczne (Responsive ads) to jeden z formatów reklam udostępniony automatycznie przez Google AdWords przy wykorzystaniu zasobów przesyłanych przez reklamodawców. Bardzo dużą zaletą

...

Meta Keywords

Meta Keywords (meta tag słowa kluczowe, słowa kluczowe dla wyszukiwarki)  – tag służący do definiowania słów kluczowych odnoszących się do danej witryny. Od 2009 roku Google  zrezygnował z

...

Szukaj

Kontakt z nami

ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428