Słownik

Pojęcia, które warto znać

Optymalizacja strony internetowej

Optymalizacja strony internetowej to szereg intencjonalnych działań, mających na celu przeprowadzenie zmian w strukturze, zawartości i charakterze witryny, aby dopasować je do wytycznych wyszukiwarek, a tym samym doprowadzić do realizacji założonej strategii. Głównym celem optymalizacji strony internetowej jest podniesienie jej pozycji w wynikach wyszukiwarki. Ponadto dokonuje się konkretnych zmian, aby przyspieszyć czas ładowania strony, podwyższyć współczynnik konwersji oraz poprawić jakość strony pod kątem tzw. User Experience. Warunkiem sprawnej i skutecznej optymalizacji strony internetowej  jest stały i systematyczny monitoring pozycji witryny. Na działania poprawiające widoczność strony pozytywnie wpływa  audyt SEO i walidacja zawartości. Dodatkowo warto sprawdzić jakość linków oraz aktualność użytych słów kluczowych. Preferencje użytkowników, jak również sam rynek konkurencji ulega ciągłym przemianom, dlatego też w skutecznej optymalizacji nie powinno zabraknąć właśnie analizy słów kluczowych. Podczas optymalizacji strony nie można pominąć monitorowania funkcjonowania witryny pod względem technicznym.  Działania, mające doprowadzić do optymalizacji strony to proces ciągły. Dla osiągnięcia poprawy pozycji w wyszukiwarkach i przeciwdziałaniu spadkom należy nieustannie śledzić algorytmy i konkurencję, by uaktualnić witrynę do zmieniających się warunków.

Facebook

Facebook to najpopularniejszy jak dotąd serwis społecznościowy na świecie. Powstał w 2004 roku z inicjatywy Marka Zuckerberga, którego zamysłem było stworzenie dla studentów sprawnej platformy do

...

Canonical

Canonical (Rel Canonical) to meta tag, który umieszcza się w nagłówku dokumentu HTML. Link kanoniczny ma bardzo duży wpływ na indeksowanie strony, gdyż wskazuje robotom Google, który link jest

...

Udostępnianie

Udostępnianieto pojęcie, które zwykło się używać jako określenie rozpowszechniania, czy dzielenia się pewnymi plikami. Najczęściej użytkownicy dzielą się treścią na stronie internetowej, w

...

B2B

 

B2B - skrót pochodzący od angielskiego zwrotu Business to Business, oznaczający wszystkie rodzaje aktywności biznesowej zachodzące pomiędzy przedsiębiorstwami

...

Marketing szeptany

Marketing szeptany (buzz marketing, whisper marketing) – szereg działań i technik, służących rozpowszechnianiu informacji o zaletach i korzyściach dotyczących produktu lub usługi wśród odbiorców

...

Szukaj

Kontakt z nami

ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428