Słownik

Pojęcia, które warto znać

Optymalizacja strony internetowej

Optymalizacja strony internetowej to szereg intencjonalnych działań, mających na celu przeprowadzenie zmian w strukturze, zawartości i charakterze witryny, aby dopasować je do wytycznych wyszukiwarek, a tym samym doprowadzić do realizacji założonej strategii. Głównym celem optymalizacji strony internetowej jest podniesienie jej pozycji w wynikach wyszukiwarki. Ponadto dokonuje się konkretnych zmian, aby przyspieszyć czas ładowania strony, podwyższyć współczynnik konwersji oraz poprawić jakość strony pod kątem tzw. User Experience. Warunkiem sprawnej i skutecznej optymalizacji strony internetowej  jest stały i systematyczny monitoring pozycji witryny. Na działania poprawiające widoczność strony pozytywnie wpływa  audyt SEO i walidacja zawartości. Dodatkowo warto sprawdzić jakość linków oraz aktualność użytych słów kluczowych. Preferencje użytkowników, jak również sam rynek konkurencji ulega ciągłym przemianom, dlatego też w skutecznej optymalizacji nie powinno zabraknąć właśnie analizy słów kluczowych. Podczas optymalizacji strony nie można pominąć monitorowania funkcjonowania witryny pod względem technicznym.  Działania, mające doprowadzić do optymalizacji strony to proces ciągły. Dla osiągnięcia poprawy pozycji w wyszukiwarkach i przeciwdziałaniu spadkom należy nieustannie śledzić algorytmy i konkurencję, by uaktualnić witrynę do zmieniających się warunków.

Canonical

Canonical (Rel Canonical) to meta tag, który umieszcza się w nagłówku dokumentu HTML. Link kanoniczny ma bardzo duży wpływ na indeksowanie strony, gdyż wskazuje robotom Google, który link jest

...

Monitoring pozycji

Monitoring pozycji to systematyczne kontrolowanie i analizowanie miejsca witryny w wynikach wyszukiwania. Ciągłe zmiany na polu konkurencji, zróżnicowanie wytycznych algorytmów Google, jak również

...

Meta Keywords

Meta Keywords (meta tag słowa kluczowe, słowa kluczowe dla wyszukiwarki)  – tag służący do definiowania słów kluczowych odnoszących się do danej witryny. Od 2009 roku Google  zrezygnował z

...

Marketing szeptany

Marketing szeptany (buzz marketing, whisper marketing) – szereg działań i technik, służących rozpowszechnianiu informacji o zaletach i korzyściach dotyczących produktu lub usługi wśród odbiorców

...

Social media

Social media (platforma społecznościowa, serwis społecznościowy) to określenie dotyczące obszernego serwisu, funkcjonującego w sieci i zapewniającego dynamiczną komunikację między poszczególnymi

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj

Kontakt z nami

ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428
No Internet Connection