Słownik

Pojęcia, które warto znać

Kanibalizacja słów kluczowych

Kanibalizacja słów kluczowych (keyword cannibalism)  to zjawisko, które zachodzi wówczas, gdy co najmniej dwie podstrony ( adres URL) jednego serwisu są zoptymalizowane na te same słowa kluczowe. Efektem tego jest rywalizacja między tymi podstronami o pozycję, w miejsce rywalizacji z  konkurencją. Roboty Google analizując treści obu podstron skupionych na tej samej frazie nie będą w stanie określić ich pierwszeństwa. Wyświetlą zatem wyżej  zamiennie, raz jedną raz drugą stronę. Efektem tej rywalizacji jest zmniejszenie ruchu organicznego.  Podobna sytuacja występuje, gdy wiele stron publikuje treści o tej samej lub bardzo podobnej tematyce. Na kanibalizację  najbardziej narażone są witryny zajmujące się bardzo wąską dziedziną, blogerzy, lub sklepy z rozbudowanymi kategoriami. Aby zminimalizować efekt kanibalizacji należy w sposób staranny dobierać frazy kluczowe. Dodatkowo zaleca się używanie tagów kanonicznych w sekcji head. Tagi te wskazują robotom Google, która strona jest ważniejsza. Można również w odpowiedni sposób zastosować linkowanie poprzez użycie unikalnych anchorów oraz przekierowanie 301 do najbardziej istotnej strony. Należy zatem zaplanować strategię optymalizacji strony oraz stosować skuteczne działania, mające przeciwdziałać negatywnym skutkom kanibalizacji.

Kanibalizacja słów kluczowych

Kanibalizacja słów kluczowych (keyword cannibalism)  to zjawisko, które zachodzi wówczas, gdy co najmniej dwie podstrony ( adres URL) jednego serwisu są zoptymalizowane na te same słowa

...

RWD

RWD (Responsive Web Design, strona responsywna) to rodzaj nowoczesnej strony internetowej, która pod względem technicznym została tak zaprojektowana, że jej zawartość może być swobodnie wyświetlana

...

Newsletter

Newsletter to w dosłownym tłumaczeniu z języka angielskiego list z wiadomościami. Rzeczywiście to forma rozbudowanej wiadomości, która jest wysyłana do użytkowników sieci. Aby móc wysyłać newsletter

...

Mapa strony

Mapa strony (mapa serwisu, sitemap, site map) – to lista podstron utworzonych w HTML lub w formacie XML . Jej głównym zadaniem jest umożliwienie indeksowania rozbudowanych stron. Mapa strony HTML

...

Infografika

Infografika jest czytelnym w odbiorze przekazaniem informacji, danych za pomocą wizualizacji. Głównym celem infografiki  jest streszczenie tematu treści za pomocą obrazu i minimalnej ilości

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj

Kontakt z nami

ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428