Słownik

Pojęcia, które warto znać

Kanibalizacja słów kluczowych

Kanibalizacja słów kluczowych (keyword cannibalism)  to zjawisko, które zachodzi wówczas, gdy co najmniej dwie podstrony ( adres URL) jednego serwisu są zoptymalizowane na te same słowa kluczowe. Efektem tego jest rywalizacja między tymi podstronami o pozycję, w miejsce rywalizacji z  konkurencją. Roboty Google analizując treści obu podstron skupionych na tej samej frazie nie będą w stanie określić ich pierwszeństwa. Wyświetlą zatem wyżej  zamiennie, raz jedną raz drugą stronę. Efektem tej rywalizacji jest zmniejszenie ruchu organicznego.  Podobna sytuacja występuje, gdy wiele stron publikuje treści o tej samej lub bardzo podobnej tematyce. Na kanibalizację  najbardziej narażone są witryny zajmujące się bardzo wąską dziedziną, blogerzy, lub sklepy z rozbudowanymi kategoriami. Aby zminimalizować efekt kanibalizacji należy w sposób staranny dobierać frazy kluczowe. Dodatkowo zaleca się używanie tagów kanonicznych w sekcji head. Tagi te wskazują robotom Google, która strona jest ważniejsza. Można również w odpowiedni sposób zastosować linkowanie poprzez użycie unikalnych anchorów oraz przekierowanie 301 do najbardziej istotnej strony. Należy zatem zaplanować strategię optymalizacji strony oraz stosować skuteczne działania, mające przeciwdziałać negatywnym skutkom kanibalizacji.

Kanibalizacja słów kluczowych

Kanibalizacja słów kluczowych (keyword cannibalism)  to zjawisko, które zachodzi wówczas, gdy co najmniej dwie podstrony ( adres URL) jednego serwisu są zoptymalizowane na te same słowa

...

Lajki

Lajkito pojęcie pochodzące od angielskiego słowa „like”, oznaczającego „lubić”, a w potocznym użyciu oznacza ono aprobatę, akceptację lub zgadzanie się z kimś lub czymś. Lajki pojawiają się

...

B2B

 

B2B - skrót pochodzący od angielskiego zwrotu Business to Business, oznaczający wszystkie rodzaje aktywności biznesowej zachodzące pomiędzy przedsiębiorstwami

...

Google Search Console

Google Search Console (w skrócie GSC) – to bezpłatne narzędzie przydatne szczególnie dla programistów, właścicieli firm, specjalistów SEO i marketerów. Zostało stworzone w celu monitorowania witryny

...

Optymalizacja strony internetowej

Optymalizacja strony internetowej to szereg intencjonalnych działań, mających na celu przeprowadzenie zmian w strukturze, zawartości i charakterze witryny, aby dopasować je do wytycznych

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj