Słownik

Pojęcia, które warto znać

RWD

RWD (Responsive Web Design, strona responsywna) to rodzaj nowoczesnej strony internetowej, która pod względem technicznym została tak zaprojektowana, że jej zawartość może być swobodnie wyświetlana w oknach przeglądarki zarówno na ekranach komputerów stacjonarnych, jak i na urządzeniach mobilnych, bez uszczerbku na jej rozdzielczości, czy przejrzystości. Strona responsywna zatem posiada jeden adres URL, a jej zawartość jest dopasowana do wielkości i możliwości urządzenia, na którym jest wyświetlana.  Układ i zakres grafiki, czy treści może być  nieco inny, ale charakter strony, tematyka i jej ogólny przekaz pozostają takie same. Nadanie witrynie cechy responsywności jest dziś koniecznością, wielu użytkowników korzysta nawet częściej z Internetu na smartfonie, niż na komputerze stacjonarnym. RWD jest bardzo zatem powiązane z UX, to znaczy dobrze zaprojektowana strona responsywna zapewnia użytkownikom szybki i łatwy dostęp do zawartości witryny, bez względu na rodzaj nośnika Internetu. Użytkownik taki będzie usatysfakcjonowany tą możliwością, będzie zatem wchodzić na stronę częściej i w dowolnej chwili może podejmować różne akcje, prowadzące do konwersji. Ponadto warto dodać, ze responsywność jest jedną z cech, które filtrują roboty, ma więc ona również wpływ na pozycjonowanie strony w wynikach wyszukiwania.

Remarketing

Remarketing– to szereg działań, które dotyczą komunikacji z odbiorcą, który odwiedził już daną witrynę, jednakże nie podjął dalszych kroków, nie dokonał żadnych zakupów, pobrania plików, nie

...

Meta Description

Meta Description to fragment kodu strony internetowej, który  informuje użytkowników oraz  roboty wyszukiwarki o charakterze treści zawartej na danej stronie. Umieszczany w nagłówku kodu

...

Wyniki płatne

Wyniki płatne – to rezultaty wyświetlające się wyszukiwarce Google, będące odpowiedzią na zapytanie użytkownika, ale wynikające przede wszystkim z działania o charakterze reklamowym. Oznacza to, że

...

Google Ads

Google Ads – narzędzie Google wykorzystywane do przeprowadzania kampanii reklamowych poprzez wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania, karuzeli produktowej, banerów lub formatów

...

Content marketing

Content marketing to polega na umiejętnym dotarciem do odbiorców za pomocą odpowiednio dobranej i zaprezentowanej treści. Przy wykorzystaniu contentu możemy wzbudzić zainteresowanie odbiorców,

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj