Słownik

Pojęcia, które warto znać

Instagram

Instagram (IG lub Insta) to darmowa platforma społecznościowa należąca do Grupy Meta Platforms ( dawniej Facebook). Składa się ona z serwisu internetowego oraz aplikacji, która ze względu na bardzo duże zainteresowanie użytkowników mobilnych stała się niezwykle popularna. Instagram jako aplikacja jest jak dotąd najczęściej wykorzystywanym kanałem do dzielenia się relacjami z codzienności. zdjęciami, Użytkownik w swoim profilu umieszcza zdjęcia, filmy, transmisje live, posty, które może zobaczyć odbiorca, jeśli obserwuje dany profil.  

Na Instagramie można obserwować konkretne osoby lub firmy oraz określoną tematykę treści za pomocą znaczników zwanych hashtagami. Instagram stał się obecnie jednym z najbardziej skutecznych kanałów realizowania strategii komunikacji firmy z klientami. Na podstawie zebranych danych użytkowników można dotrzeć z przekazem reklamowym do pożądanej grupy docelowej. Na Instagramie funkcjonuje bowiem system reklamowy Facebook Ads, który może poszczycić się bardzo wysokim zasięgiem oddziaływania. Dzięki aktywności na Instagramie firma może zwiększyć świadomość marki, rozbudować społeczność skupioną wokół niej, a w konsekwencji skutecznie realizować cele sprzedażowe. Dodatkowym atutem platformy jest możliwość komunikowania się z użytkownikami ( wymiana wiadomości, wyświetlanie ankiet, zapytań itp.) oraz zamieszczanie linków przekierowujących na stronę sprzedażową. Znaczącą rolę na Instagramie mają influenserzy, którzy na zlecenie jakiejś firmy za pomocą aplikacji publikują zdjęcia, filmy, relacje, które realizują strategię marketingową marki.

Infografika

Infografika jest czytelnym w odbiorze przekazaniem informacji, danych za pomocą wizualizacji. Głównym celem infografiki  jest streszczenie tematu treści za pomocą obrazu i minimalnej ilości

...

HTTPS

HTTPSto skrót od angielskiego wyrażenia Hypertext Transfer Protocol Secure – to protokół przesyłania danych (protokół http) wraz z dodanymi do niego zabezpieczeniami. Dane, które są transferowane

...

Filtr Google

Filtr Google (Filter Google)  to kara nakładane przez Google na witrynę za nie przestrzeganie wytycznych lub szkodliwe dla odbiorców działanie w sieci. Filtr jest dotkliwy, ale w odróżnieniu od

...

Google Moja Firma

Google Moja Firma (Google My Business) – to bezpłatne i proste w obsłudze narzędzie, które pozwala tworzyć zarządzać wizytówką firmy w Google. Sposób tworzenia wizytówki jest bardzo łatwy, wystarczy

...

Google Ads

Google Ads – narzędzie Google wykorzystywane do przeprowadzania kampanii reklamowych poprzez wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania, karuzeli produktowej, banerów lub formatów

...

Szukaj

Kontakt z nami

ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428