Słownik

Pojęcia, które warto znać

Instagram

Instagram (IG lub Insta) to darmowa platforma społecznościowa należąca do Grupy Meta Platforms ( dawniej Facebook). Składa się ona z serwisu internetowego oraz aplikacji, która ze względu na bardzo duże zainteresowanie użytkowników mobilnych stała się niezwykle popularna. Instagram jako aplikacja jest jak dotąd najczęściej wykorzystywanym kanałem do dzielenia się relacjami z codzienności. zdjęciami, Użytkownik w swoim profilu umieszcza zdjęcia, filmy, transmisje live, posty, które może zobaczyć odbiorca, jeśli obserwuje dany profil.  

Na Instagramie można obserwować konkretne osoby lub firmy oraz określoną tematykę treści za pomocą znaczników zwanych hashtagami. Instagram stał się obecnie jednym z najbardziej skutecznych kanałów realizowania strategii komunikacji firmy z klientami. Na podstawie zebranych danych użytkowników można dotrzeć z przekazem reklamowym do pożądanej grupy docelowej. Na Instagramie funkcjonuje bowiem system reklamowy Facebook Ads, który może poszczycić się bardzo wysokim zasięgiem oddziaływania. Dzięki aktywności na Instagramie firma może zwiększyć świadomość marki, rozbudować społeczność skupioną wokół niej, a w konsekwencji skutecznie realizować cele sprzedażowe. Dodatkowym atutem platformy jest możliwość komunikowania się z użytkownikami ( wymiana wiadomości, wyświetlanie ankiet, zapytań itp.) oraz zamieszczanie linków przekierowujących na stronę sprzedażową. Znaczącą rolę na Instagramie mają influenserzy, którzy na zlecenie jakiejś firmy za pomocą aplikacji publikują zdjęcia, filmy, relacje, które realizują strategię marketingową marki.

Remarketing

Remarketing– to szereg działań, które dotyczą komunikacji z odbiorcą, który odwiedził już daną witrynę, jednakże nie podjął dalszych kroków, nie dokonał żadnych zakupów, pobrania plików, nie

...

Meta Description

Meta Description to fragment kodu strony internetowej, który  informuje użytkowników oraz  roboty wyszukiwarki o charakterze treści zawartej na danej stronie. Umieszczany w nagłówku kodu

...

Wyniki płatne

Wyniki płatne – to rezultaty wyświetlające się wyszukiwarce Google, będące odpowiedzią na zapytanie użytkownika, ale wynikające przede wszystkim z działania o charakterze reklamowym. Oznacza to, że

...

Google Ads

Google Ads – narzędzie Google wykorzystywane do przeprowadzania kampanii reklamowych poprzez wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania, karuzeli produktowej, banerów lub formatów

...

Content marketing

Content marketing to polega na umiejętnym dotarciem do odbiorców za pomocą odpowiednio dobranej i zaprezentowanej treści. Przy wykorzystaniu contentu możemy wzbudzić zainteresowanie odbiorców,

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj