Słownik

Pojęcia, które warto znać

Artykuł sponsorowany

Artykuł sponsorowany to subtelne narzędzie marketingowe w internecie lub w prasie. polegająca na publikacji artykułu zawierającego nieoczywistą reklamę produktu, marki lub usługi. Artykuł sponsorowany ma charakter publicystyczny i zawiera ciekawe i wartościowe informacje dla czytelnika. Wyróżnia go jednak uzupełnienie merytorycznej treści o przekaz wybitnie promujący dany produkt lub zawierający link przekierowujący do strony sprzedażowej. Podstawowym wymogiem dobrze napisanego artykułu sponsorowanego jest stworzenie niezwykle atrakcyjnej i wzbudzającej zainteresowanie odbiorców treści. Tekst nie powinien zawierać oczywistej, natarczywej reklamy, raczej jego rola ma zachęcić do samodzielnego poszukiwania dalszych informacji o produkcie. Artykuły sponsorowane najczęściej są pisane w formie poradników, ekspertyz, porównań, czy też wywiadów z autorytetem. Napisanie nienachalnego, ale skutecznego w odbiorze artykułu sponsorowanego jest dość trudną sztuką, warto zatem rozważyć zlecenie jego przygotowywania przez copywritera. Tekst przygotowany przez profesjonalistę będzie skutecznym narzędziem marketingowym, a jednocześnie dla odbiorcy okaże się użyteczny i inspirujący. Copywriterzy przygotowując artykuł sponsorowany wykonują bardzo dogłębny research. Korzystają z wielu przydatnych technik optymalizacji treści np. Surfera SEO, dbają o poprawność językową i rzetelność zamieszczanych informacji.

Mapa strony

Mapa strony (mapa serwisu, sitemap, site map) – to lista podstron utworzonych w HTML lub w formacie XML . Jej głównym zadaniem jest umożliwienie indeksowania rozbudowanych stron. Mapa strony HTML

...

Reklamy tekstowe

Reklamy tekstowe (Text ads) są formą przekazu stosowanego przez reklamodawców w celu promowania usług lub produktów w Google. W systemie Adwords udostępniony jest format składający się

...

HTTPS

HTTPSto skrót od angielskiego wyrażenia Hypertext Transfer Protocol Secure – to protokół przesyłania danych (protokół http) wraz z dodanymi do niego zabezpieczeniami. Dane, które są transferowane

...

Canonical

Canonical (Rel Canonical) to meta tag, który umieszcza się w nagłówku dokumentu HTML. Link kanoniczny ma bardzo duży wpływ na indeksowanie strony, gdyż wskazuje robotom Google, który link jest

...

Fanpage

Fanpageto wyjątkowy rodzaj własnej strony internetowej lub profilu firmowego, który jest zakładany na portalu społecznościowym tj.. na Facebooku, Instagramie lub na Linkedin. Fanpage umożliwia

...

Szukaj

Kontakt z nami

ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428