Słownik

Pojęcia, które warto znać

Artykuł sponsorowany

Artykuł sponsorowany to subtelne narzędzie marketingowe w internecie lub w prasie. polegająca na publikacji artykułu zawierającego nieoczywistą reklamę produktu, marki lub usługi. Artykuł sponsorowany ma charakter publicystyczny i zawiera ciekawe i wartościowe informacje dla czytelnika. Wyróżnia go jednak uzupełnienie merytorycznej treści o przekaz wybitnie promujący dany produkt lub zawierający link przekierowujący do strony sprzedażowej. Podstawowym wymogiem dobrze napisanego artykułu sponsorowanego jest stworzenie niezwykle atrakcyjnej i wzbudzającej zainteresowanie odbiorców treści. Tekst nie powinien zawierać oczywistej, natarczywej reklamy, raczej jego rola ma zachęcić do samodzielnego poszukiwania dalszych informacji o produkcie. Artykuły sponsorowane najczęściej są pisane w formie poradników, ekspertyz, porównań, czy też wywiadów z autorytetem. Napisanie nienachalnego, ale skutecznego w odbiorze artykułu sponsorowanego jest dość trudną sztuką, warto zatem rozważyć zlecenie jego przygotowywania przez copywritera. Tekst przygotowany przez profesjonalistę będzie skutecznym narzędziem marketingowym, a jednocześnie dla odbiorcy okaże się użyteczny i inspirujący. Copywriterzy przygotowując artykuł sponsorowany wykonują bardzo dogłębny research. Korzystają z wielu przydatnych technik optymalizacji treści np. Surfera SEO, dbają o poprawność językową i rzetelność zamieszczanych informacji.

Linkowanie

Linkowanieto proces, na który składa się wiele działań mających na celu budowanie struktury linków wewnątrz strony internetowej oraz na witrynach zewnętrznych. Linkowanie na zewnętrznych stronach

...

Zaplecze SEO

Zaplecze SEO to strona internetowa lub kilka stron internetowych, które linkują do witryny, mającej osiągnąć wysoką pozycję. Istotną cechą zaplecza SEO jest to, że jest ono monitorowane i

...

Artykuł sponsorowany

Artykuł sponsorowany to subtelne narzędzie marketingowe w internecie lub w prasie. polegająca na publikacji artykułu zawierającego nieoczywistą reklamę produktu, marki lub usługi. Artykuł

...

Reklamy tekstowe

Reklamy tekstowe (Text ads) są formą przekazu stosowanego przez reklamodawców w celu promowania usług lub produktów w Google. W systemie Adwords udostępniony jest format składający się

...

Marketing szeptany

Marketing szeptany (buzz marketing, whisper marketing) – szereg działań i technik, służących rozpowszechnianiu informacji o zaletach i korzyściach dotyczących produktu lub usługi wśród odbiorców

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj

Kontakt z nami

ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428