Słownik

Pojęcia, które warto znać

Artykuł sponsorowany

Artykuł sponsorowany to subtelne narzędzie marketingowe w internecie lub w prasie. polegająca na publikacji artykułu zawierającego nieoczywistą reklamę produktu, marki lub usługi. Artykuł sponsorowany ma charakter publicystyczny i zawiera ciekawe i wartościowe informacje dla czytelnika. Wyróżnia go jednak uzupełnienie merytorycznej treści o przekaz wybitnie promujący dany produkt lub zawierający link przekierowujący do strony sprzedażowej. Podstawowym wymogiem dobrze napisanego artykułu sponsorowanego jest stworzenie niezwykle atrakcyjnej i wzbudzającej zainteresowanie odbiorców treści. Tekst nie powinien zawierać oczywistej, natarczywej reklamy, raczej jego rola ma zachęcić do samodzielnego poszukiwania dalszych informacji o produkcie. Artykuły sponsorowane najczęściej są pisane w formie poradników, ekspertyz, porównań, czy też wywiadów z autorytetem. Napisanie nienachalnego, ale skutecznego w odbiorze artykułu sponsorowanego jest dość trudną sztuką, warto zatem rozważyć zlecenie jego przygotowywania przez copywritera. Tekst przygotowany przez profesjonalistę będzie skutecznym narzędziem marketingowym, a jednocześnie dla odbiorcy okaże się użyteczny i inspirujący. Copywriterzy przygotowując artykuł sponsorowany wykonują bardzo dogłębny research. Korzystają z wielu przydatnych technik optymalizacji treści np. Surfera SEO, dbają o poprawność językową i rzetelność zamieszczanych informacji.

Personalizacja wyników wyszukiwania

Personalizacja wyników wyszukiwania to pojęcie określające wyświetlanie wyników w wyszukiwarce Google według konkretnych kryteriów. Algorytmy rozpoznają następujące 

...

Instagram

Instagram(IG lub Insta) to darmowa platforma społecznościowa należąca do Grupy Meta Platforms ( dawniej Facebook). Składa się ona z serwisu internetowego oraz aplikacji, która ze względu na bardzo

...

Accelerated Mobile Pages

Accelerated Mobile Pages(AMP) to wspierany przez Google system open source do  szybkiego renderowania strony internetowej. Technologia AMP ma za zadanie ułatwić użytkownikom przeglądanie

...

Reklamy elastyczne

Reklamy elastyczne (Responsive ads) to jeden z formatów reklam udostępniony automatycznie przez Google AdWords przy wykorzystaniu zasobów przesyłanych przez reklamodawców. Bardzo dużą zaletą

...

Meta Keywords

Meta Keywords (meta tag słowa kluczowe, słowa kluczowe dla wyszukiwarki)  – tag służący do definiowania słów kluczowych odnoszących się do danej witryny. Od 2009 roku Google  zrezygnował z

...

Szukaj

Kontakt z nami

ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428