Słownik

Pojęcia, które warto znać

Artykuł sponsorowany

Artykuł sponsorowany to subtelne narzędzie marketingowe w internecie lub w prasie. polegająca na publikacji artykułu zawierającego nieoczywistą reklamę produktu, marki lub usługi. Artykuł sponsorowany ma charakter publicystyczny i zawiera ciekawe i wartościowe informacje dla czytelnika. Wyróżnia go jednak uzupełnienie merytorycznej treści o przekaz wybitnie promujący dany produkt lub zawierający link przekierowujący do strony sprzedażowej. Podstawowym wymogiem dobrze napisanego artykułu sponsorowanego jest stworzenie niezwykle atrakcyjnej i wzbudzającej zainteresowanie odbiorców treści. Tekst nie powinien zawierać oczywistej, natarczywej reklamy, raczej jego rola ma zachęcić do samodzielnego poszukiwania dalszych informacji o produkcie. Artykuły sponsorowane najczęściej są pisane w formie poradników, ekspertyz, porównań, czy też wywiadów z autorytetem. Napisanie nienachalnego, ale skutecznego w odbiorze artykułu sponsorowanego jest dość trudną sztuką, warto zatem rozważyć zlecenie jego przygotowywania przez copywritera. Tekst przygotowany przez profesjonalistę będzie skutecznym narzędziem marketingowym, a jednocześnie dla odbiorcy okaże się użyteczny i inspirujący. Copywriterzy przygotowując artykuł sponsorowany wykonują bardzo dogłębny research. Korzystają z wielu przydatnych technik optymalizacji treści np. Surfera SEO, dbają o poprawność językową i rzetelność zamieszczanych informacji.

Remarketing

Remarketing– to szereg działań, które dotyczą komunikacji z odbiorcą, który odwiedził już daną witrynę, jednakże nie podjął dalszych kroków, nie dokonał żadnych zakupów, pobrania plików, nie

...

Pamięć podręczna wyszukiwarki

Pamięć podręczna wyszukiwarki(Cache wyszukiwarki, Google cache) jest to metoda przechowywania ostatniej zaindeksowanej witryny pobranej i zapisanej przez robota wyszukiwarki. Pozwala to

...

Wyniki płatne

Wyniki płatne – to rezultaty wyświetlające się wyszukiwarce Google, będące odpowiedzią na zapytanie użytkownika, ale wynikające przede wszystkim z działania o charakterze reklamowym. Oznacza to, że

...

Reklamy elastyczne

Reklamy elastyczne (Responsive ads) to jeden z formatów reklam udostępniony automatycznie przez Google AdWords przy wykorzystaniu zasobów przesyłanych przez reklamodawców. Bardzo dużą zaletą

...

Meta Keywords

Meta Keywords (meta tag słowa kluczowe, słowa kluczowe dla wyszukiwarki)  – tag służący do definiowania słów kluczowych odnoszących się do danej witryny. Od 2009 roku Google  zrezygnował z

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj

Kontakt z nami

ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428
No Internet Connection