Słownik

Pojęcia, które warto znać

Duplikacja treści

Duplikacja treści, zwane również duplikacją contentu duplicate content dotyczy sytuacji, kiedy dochodzi do powielania treści publikowanych w witrynach internetowych. Jeśli identyczna treść znajduje się w kilku miejscach w sieci , na różnych witrynach mamy do czynienia z zewnętrzną duplikacją treści. Natomiast  gdy ten sam content występuje w obrębie jednej witryny na innych podstronach wówczas jest to duplikacja wewnętrzna. Algorytmy wyszukiwarki Google skanują treści na stronach między innymi pod kątem ich oryginalności i niepowtarzalności. W przypadku wykrycia duplikacji contentu dochodzi do usunięcia witryny z wyników wyszukiwania.

Reklamy tekstowe

Reklamy tekstowe (Text ads) są formą przekazu stosowanego przez reklamodawców w celu promowania usług lub produktów w Google. W systemie Adwords udostępniony jest format składający się

...

Współczynnik konwersji

Współczynnik konwersji (Conversion Rate, CR) to wskaźnik wyrażający w procentach średnią ilość osób, które po kliknięciu w reklamę Adwords podjęli pożądaną przez nadawcę reklamy czynność, czyli

...

Meta Tagi

Meta Tagi to specjalne znaczniki umieszczane w kodzie źródłowym strony w formacie HTML. Za ich pomocą opisuje się zawartość strony. Są one stosowane głównie ze względu na roboty wyszukiwarki, ale w

...

MySQL

MySQL to system open source do zarządzania bazami danych. My SQL powstał w Szwecji w 1995 roku i od tamtej pory zyskał wielką popularność. Docenia się jego uniwersalność, gdyż dostępny jest na

...

Fraza kluczowa

Fraza kluczowa (keywords, keyphrases) – to słowo lub zestaw wyrazów, na które pozycjonowana jest witryna. Stanowią one część pozycjonowanej treści strony i jednocześnie są tożsame z hasłami

...

Szukaj

Kontakt z nami

ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428