Słownik

Pojęcia, które warto znać

Duplikacja treści

Duplikacja treści, zwane również duplikacją contentu duplicate content dotyczy sytuacji, kiedy dochodzi do powielania treści publikowanych w witrynach internetowych. Jeśli identyczna treść znajduje się w kilku miejscach w sieci , na różnych witrynach mamy do czynienia z zewnętrzną duplikacją treści. Natomiast  gdy ten sam content występuje w obrębie jednej witryny na innych podstronach wówczas jest to duplikacja wewnętrzna. Algorytmy wyszukiwarki Google skanują treści na stronach między innymi pod kątem ich oryginalności i niepowtarzalności. W przypadku wykrycia duplikacji contentu dochodzi do usunięcia witryny z wyników wyszukiwania.

B2B

 

B2B - skrót pochodzący od angielskiego zwrotu Business to Business, oznaczający wszystkie rodzaje aktywności biznesowej zachodzące pomiędzy przedsiębiorstwami

...

Linkowanie

Linkowanieto proces, na który składa się wiele działań mających na celu budowanie struktury linków wewnątrz strony internetowej oraz na witrynach zewnętrznych. Linkowanie na zewnętrznych stronach

...

Współczynnik konwersji

Współczynnik konwersji (Conversion Rate, CR) to wskaźnik wyrażający w procentach średnią ilość osób, które po kliknięciu w reklamę Adwords podjęli pożądaną przez nadawcę reklamy czynność, czyli

...

Google Ads

Google Ads – narzędzie Google wykorzystywane do przeprowadzania kampanii reklamowych poprzez wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania, karuzeli produktowej, banerów lub formatów

...

CMS

CMS - to skrót z języka angielskiego oznaczający system zarządzania treścią (Content Management System). Jest to oprogramowanie służące do tworzenia, publikowania i modernizowania zawartości strony

...

Szukaj

Kontakt z nami

ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428