Słownik

Pojęcia, które warto znać

Targetowanie

Targetowanie – to proces, w którym dokonuje się celowej selekcji odbiorców przekazu, w celu przygotowania odpowiedniej formy przekazu i dotarcia z nim do konkretnej grupy. W odniesieniu do targetowania w Internecie należy zwrócić uwagę na możliwości zbierania danych głównie przez Google Ads i Facebook Ads, co pozwala na całkowitą personalizację reklam. Przy wykorzystaniu zatem tych najpopularniejszych narzędzi można trafić z reklamą do tych odbiorców, którzy są potencjalnie zainteresowani treścią zawartą na stronie internetowej ( asortymentem, usługą). Przekaz oparty na targetowaniu jest skuteczny, przynosi wymierne korzyści nie tylko finansowe, ale również wizerunkowe. Zazwyczaj targetowanie równizcuje się w następujący sposób:

  • targetowanie behawioralne opiera się na analizie nawyków zakupowych użytkowników, sposobu poruszania się po sklepie internetowym i prezentowanych preferencji w procesie zakupu
  • targetowanie kontekstowe polega na umieszczaniu takich reklam, których treść jest zgodna z tematyką danej witryny;
  • targetowanie mikro- ( lub hiper-) określa dopasowanie reklam do odbiorcy na podstawie bardzo dogłębnej analizy cech odbiorcy. Zazwyczaj korzysta się z niego na mediach społecznościowych, które umożliwiają taką zaawansowaną personalizację.

CDN

CDN to sieć serwerów, która dostarcza treść (content) strony internetowej do użytkowników. Jest zatem pośrednikiem między serwerem głównym, a odbiorcami. Serwery CDN pobierają zatem zasoby z serwera

...

Landing page

Landing page to po prostu strona docelowa. W dosłownym tłumaczeniu z języka angielskiego oznacza „stronę lądowania”, czyli tą witrynę, do której doprowadziło nas kliknięcie w baner reklamowy lub

...

Ruch organiczny

Ruch organiczny (Organic traffic, ruch bezpłatny) to określenie dotyczące aktywności związanej z obecnością na stronie internetowej wszystkich użytkowników, którzy trafili na tą stronę klikając w

...

Nagłówki H1 – H6

Nagłówki H1 – H6 (headlines, header tags, HTML heading.) to znaczniki nagłówkowe, które występują w treściach umieszczanych na stronach internetowych. Litera H pochodzi od „header”, co oznacza

...

Targetowanie

Targetowanie – to proces, w którym dokonuje się celowej selekcji odbiorców przekazu, w celu przygotowania odpowiedniej formy przekazu i dotarcia z nim do konkretnej grupy. W odniesieniu do

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj

Kontakt z nami

ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428