Słownik

Pojęcia, które warto znać

Targetowanie

Targetowanie – to proces, w którym dokonuje się celowej selekcji odbiorców przekazu, w celu przygotowania odpowiedniej formy przekazu i dotarcia z nim do konkretnej grupy. W odniesieniu do targetowania w Internecie należy zwrócić uwagę na możliwości zbierania danych głównie przez Google Ads i Facebook Ads, co pozwala na całkowitą personalizację reklam. Przy wykorzystaniu zatem tych najpopularniejszych narzędzi można trafić z reklamą do tych odbiorców, którzy są potencjalnie zainteresowani treścią zawartą na stronie internetowej ( asortymentem, usługą). Przekaz oparty na targetowaniu jest skuteczny, przynosi wymierne korzyści nie tylko finansowe, ale również wizerunkowe. Zazwyczaj targetowanie równizcuje się w następujący sposób:

  • targetowanie behawioralne opiera się na analizie nawyków zakupowych użytkowników, sposobu poruszania się po sklepie internetowym i prezentowanych preferencji w procesie zakupu
  • targetowanie kontekstowe polega na umieszczaniu takich reklam, których treść jest zgodna z tematyką danej witryny;
  • targetowanie mikro- ( lub hiper-) określa dopasowanie reklam do odbiorcy na podstawie bardzo dogłębnej analizy cech odbiorcy. Zazwyczaj korzysta się z niego na mediach społecznościowych, które umożliwiają taką zaawansowaną personalizację.

Meta Description

Meta Description to fragment kodu strony internetowej, który  informuje użytkowników oraz  roboty wyszukiwarki o charakterze treści zawartej na danej stronie. Umieszczany w nagłówku kodu

...

HTTPS

HTTPSto skrót od angielskiego wyrażenia Hypertext Transfer Protocol Secure – to protokół przesyłania danych (protokół http) wraz z dodanymi do niego zabezpieczeniami. Dane, które są transferowane

...

Pliki cookies

Pliki cookies – to dane informatyczne, najczęściej małe pliki tekstowe, które są wysyłane przez przeglądany serwis internetowy do przeglądarki użytkownika. Przy kolejnych odwiedzinach przeglądarka

...

Mikrodane

MikrodaneMicrodata , znaczniki danych strukturalnych) –  są to dane strukturalne, które uzupełniają język HTML o atrybuty ułatwiające ich zrozumienie zawartości witryny przez roboty

...

Wizytówka internetowa

Wizytówka internetowa to najprostsza, najmniej rozbudowana i najtańsza strona internetowa, która prezentuje podstawowe dane o firmie. Wizytówka umieszczana jest w sieci w celu zaznaczenia obecności

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj