Słownik

Pojęcia, które warto znać

SEM

SEM (Search Engine Marketing) to szereg działań o charakterze marketingowym, których głównym celem jest uzyskanie jak najwyższej pozycji w wyszukiwarce na konkretne frazy kluczowe. SEM obejmuje  zarówno zabiegi promocyjne w ramach płatnych kampanii, jak i bez kosztowy wpływ na poprawę widoczności w Internecie w wynikach organicznych. SEM zatem składa się  z działań w ramach SEO oraz z linków płatnych ( PPC). Marketing w wyszukiwarkach internetowych zatem można wyrazić za pomocą wzoru SEM= SEO+PPC. Głównym celem SEM jest zatem zwrócenie uwagi odbiorców na konkretną witrynę (markę, produkty, usługi) i w dalszej kolejności zwiększenie ruchu na stronie i wygenerowanie zysku. Dla pełnej realizacji strategii marketingowej dla konkretnej witryny ważne jest odpowiednie zaplanowanie i przeprowadzenie wszystkich działań, zarówno SEO, jak i PPC. Powinny być one spójne i opierać się o tożsame dobrane frazy kluczowe. Wśród narzędzi SEM wyróżnia się:

  • Content marketing;
  • Link building;
  • działania w mediach społecznościowych
  • e-mail marketing;
  • PPC i reklamy display;

Ponadto elementem kluczowym do właściwego procesu SEM jest przeprowadzanie monitoringu pozycji i ocena skuteczności działań. Aby ułatwić sobie przeprowadzenie działań SEM można skorzystać z udostępnionych przez Google narzędzi: Google Ads Editor, Planer słów kluczowych, Editor, Google Tag Manager czy Google Merchant Center

Reklamy elastyczne

Reklamy elastyczne (Responsive ads) to jeden z formatów reklam udostępniony automatycznie przez Google AdWords przy wykorzystaniu zasobów przesyłanych przez reklamodawców. Bardzo dużą zaletą

...

SEM

SEM (Search Engine Marketing) to szereg działań o charakterze marketingowym, których głównym celem jest uzyskanie jak najwyższej pozycji w wyszukiwarce na konkretne frazy kluczowe. SEM obejmuje

...

Zaplecze SEO

Zaplecze SEO to strona internetowa lub kilka stron internetowych, które linkują do witryny, mającej osiągnąć wysoką pozycję. Istotną cechą zaplecza SEO jest to, że jest ono monitorowane i

...

B2B

 

B2B - skrót pochodzący od angielskiego zwrotu Business to Business, oznaczający wszystkie rodzaje aktywności biznesowej zachodzące pomiędzy przedsiębiorstwami

...

Page rank

Page rank to wprowadzona przez Google w 1998 r. to metoda liczbowego określania wartości indeksacji stron internetowych. Ocena  witryny następowała po oszacowaniu ilość i jakość linków

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj

Kontakt z nami

ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428
No Internet Connection