Słownik

Pojęcia, które warto znać

SEM

SEM (Search Engine Marketing) to szereg działań o charakterze marketingowym, których głównym celem jest uzyskanie jak najwyższej pozycji w wyszukiwarce na konkretne frazy kluczowe. SEM obejmuje  zarówno zabiegi promocyjne w ramach płatnych kampanii, jak i bez kosztowy wpływ na poprawę widoczności w Internecie w wynikach organicznych. SEM zatem składa się  z działań w ramach SEO oraz z linków płatnych ( PPC). Marketing w wyszukiwarkach internetowych zatem można wyrazić za pomocą wzoru SEM= SEO+PPC. Głównym celem SEM jest zatem zwrócenie uwagi odbiorców na konkretną witrynę (markę, produkty, usługi) i w dalszej kolejności zwiększenie ruchu na stronie i wygenerowanie zysku. Dla pełnej realizacji strategii marketingowej dla konkretnej witryny ważne jest odpowiednie zaplanowanie i przeprowadzenie wszystkich działań, zarówno SEO, jak i PPC. Powinny być one spójne i opierać się o tożsame dobrane frazy kluczowe. Wśród narzędzi SEM wyróżnia się:

  • Content marketing;
  • Link building;
  • działania w mediach społecznościowych
  • e-mail marketing;
  • PPC i reklamy display;

Ponadto elementem kluczowym do właściwego procesu SEM jest przeprowadzanie monitoringu pozycji i ocena skuteczności działań. Aby ułatwić sobie przeprowadzenie działań SEM można skorzystać z udostępnionych przez Google narzędzi: Google Ads Editor, Planer słów kluczowych, Editor, Google Tag Manager czy Google Merchant Center

Meta Keywords

Meta Keywords (meta tag słowa kluczowe, słowa kluczowe dla wyszukiwarki)  – tag służący do definiowania słów kluczowych odnoszących się do danej witryny. Od 2009 roku Google  zrezygnował z

...

Analiza słów kluczowych

Analiza słów kluczowych to weryfikacja treści witryny pod kątem obecności słów (fraz) kluczowych, które podsumowują odpowiedź na zapytanie użytkowników. Dobór słów kluczowych jest niezbędny do

...

Wyniki organiczne

Wyniki organiczne(wyniki naturalne, Organic Search) to wyświetlane odpowiedzi na zapytania użytkowników w SERP (search engine result pages), nie będące linkami sponsorowanymi. Wyniki organiczne nie

...

Współczynnik konwersji

Współczynnik konwersji (Conversion Rate, CR) to wskaźnik wyrażający w procentach średnią ilość osób, które po kliknięciu w reklamę Adwords podjęli pożądaną przez nadawcę reklamy czynność, czyli

...

CMS

CMS - to skrót z języka angielskiego oznaczający system zarządzania treścią (Content Management System). Jest to oprogramowanie służące do tworzenia, publikowania i modernizowania zawartości strony

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj