Słownik

Pojęcia, które warto znać

Content marketing

Content marketing to polega na umiejętnym dotarciem do odbiorców za pomocą odpowiednio dobranej i zaprezentowanej treści. Przy wykorzystaniu contentu możemy wzbudzić zainteresowanie odbiorców, zachęcić do zapoznania się z ofertą lub samym brandem, a w następstwie tych działań wzbudzamy potrzebę wejścia w bardziej zaawansowaną interakcję, często skutkującą zakupem naszych usług. Do najbardziej popularnych narzędzi wykorzystywanych w content marketingu zaliczamy: artykuły, poradniki, newslettery, raporty, blogi, wpisy na portalach społecznościowych, podcasty, wszelkie prezentacje multimedialne. Istotne znaczenie ma forma publikowanych treści, ale również niezwykle ważna jest zawartość merytoryczna treści. Powinny być one rzetelne i wiarygodne. Jest to decydujący czynnik nie tylko ze względu na odbiór przez użytkowników strony, którzy na podstawie przydatności i atrakcyjności treści podejmują decyzję o swoim zaangażowaniu w zakup lub rozwój dalszej interakcji, istotny jest również wpływ contentu na pozycjonowanie. Bezsprzecznie wysoka jakość treści jest czynnikiem, który umacnia pozycję strony w wyszukiwarce. Content marketing jest zatem bardzo korzystną strategią z punktu widzenia skutecznego nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientami. W szczególności:

  • buduje pozytywny wizerunek firmy;
  • tworzy platformę znakomitej komunikacji z klientem;
  • wzbudza zaufanie klienta do firmy;
  • informuje o ofercie, profilu i charakterze działalności firmy;
  • przyczynia się do większego ruchu na stronie;
  • umacnia wysoką pozycję witryny w wyszukiwarce;
  • różnicuje wartość firmy, jej oferty na tle konkurencji.

Kanibalizacja słów kluczowych

Kanibalizacja słów kluczowych (keyword cannibalism)  to zjawisko, które zachodzi wówczas, gdy co najmniej dwie podstrony ( adres URL) jednego serwisu są zoptymalizowane na te same słowa

...

RWD

RWD (Responsive Web Design, strona responsywna) to rodzaj nowoczesnej strony internetowej, która pod względem technicznym została tak zaprojektowana, że jej zawartość może być swobodnie wyświetlana

...

Newsletter

Newsletter to w dosłownym tłumaczeniu z języka angielskiego list z wiadomościami. Rzeczywiście to forma rozbudowanej wiadomości, która jest wysyłana do użytkowników sieci. Aby móc wysyłać newsletter

...

Mapa strony

Mapa strony (mapa serwisu, sitemap, site map) – to lista podstron utworzonych w HTML lub w formacie XML . Jej głównym zadaniem jest umożliwienie indeksowania rozbudowanych stron. Mapa strony HTML

...

Infografika

Infografika jest czytelnym w odbiorze przekazaniem informacji, danych za pomocą wizualizacji. Głównym celem infografiki  jest streszczenie tematu treści za pomocą obrazu i minimalnej ilości

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj

Kontakt z nami

ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428