Słownik

Pojęcia, które warto znać

Content marketing

Content marketing to polega na umiejętnym dotarciem do odbiorców za pomocą odpowiednio dobranej i zaprezentowanej treści. Przy wykorzystaniu contentu możemy wzbudzić zainteresowanie odbiorców, zachęcić do zapoznania się z ofertą lub samym brandem, a w następstwie tych działań wzbudzamy potrzebę wejścia w bardziej zaawansowaną interakcję, często skutkującą zakupem naszych usług. Do najbardziej popularnych narzędzi wykorzystywanych w content marketingu zaliczamy: artykuły, poradniki, newslettery, raporty, blogi, wpisy na portalach społecznościowych, podcasty, wszelkie prezentacje multimedialne. Istotne znaczenie ma forma publikowanych treści, ale również niezwykle ważna jest zawartość merytoryczna treści. Powinny być one rzetelne i wiarygodne. Jest to decydujący czynnik nie tylko ze względu na odbiór przez użytkowników strony, którzy na podstawie przydatności i atrakcyjności treści podejmują decyzję o swoim zaangażowaniu w zakup lub rozwój dalszej interakcji, istotny jest również wpływ contentu na pozycjonowanie. Bezsprzecznie wysoka jakość treści jest czynnikiem, który umacnia pozycję strony w wyszukiwarce. Content marketing jest zatem bardzo korzystną strategią z punktu widzenia skutecznego nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientami. W szczególności:

  • buduje pozytywny wizerunek firmy;
  • tworzy platformę znakomitej komunikacji z klientem;
  • wzbudza zaufanie klienta do firmy;
  • informuje o ofercie, profilu i charakterze działalności firmy;
  • przyczynia się do większego ruchu na stronie;
  • umacnia wysoką pozycję witryny w wyszukiwarce;
  • różnicuje wartość firmy, jej oferty na tle konkurencji.

B2B

 

B2B - skrót pochodzący od angielskiego zwrotu Business to Business, oznaczający wszystkie rodzaje aktywności biznesowej zachodzące pomiędzy przedsiębiorstwami

...

Monitoring pozycji

Monitoring pozycji to systematyczne kontrolowanie i analizowanie miejsca witryny w wynikach wyszukiwania. Ciągłe zmiany na polu konkurencji, zróżnicowanie wytycznych algorytmów Google, jak również

...

Remarketing

Remarketing– to szereg działań, które dotyczą komunikacji z odbiorcą, który odwiedził już daną witrynę, jednakże nie podjął dalszych kroków, nie dokonał żadnych zakupów, pobrania plików, nie

...

MySQL

MySQL to system open source do zarządzania bazami danych. My SQL powstał w Szwecji w 1995 roku i od tamtej pory zyskał wielką popularność. Docenia się jego uniwersalność, gdyż dostępny jest na

...

Reklamy produktowe

Reklamy produktowe(Shopping ads) to rodzaj przygotowany pod kątem promocji poroduktu. Najczęściej stosowane są przez sklepy internetowe, które planują i przeprowadzają całe kampanie produktowe.

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj

Kontakt z nami

ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428