Słownik

Pojęcia, które warto znać

Content marketing

Content marketing to polega na umiejętnym dotarciem do odbiorców za pomocą odpowiednio dobranej i zaprezentowanej treści. Przy wykorzystaniu contentu możemy wzbudzić zainteresowanie odbiorców, zachęcić do zapoznania się z ofertą lub samym brandem, a w następstwie tych działań wzbudzamy potrzebę wejścia w bardziej zaawansowaną interakcję, często skutkującą zakupem naszych usług. Do najbardziej popularnych narzędzi wykorzystywanych w content marketingu zaliczamy: artykuły, poradniki, newslettery, raporty, blogi, wpisy na portalach społecznościowych, podcasty, wszelkie prezentacje multimedialne. Istotne znaczenie ma forma publikowanych treści, ale również niezwykle ważna jest zawartość merytoryczna treści. Powinny być one rzetelne i wiarygodne. Jest to decydujący czynnik nie tylko ze względu na odbiór przez użytkowników strony, którzy na podstawie przydatności i atrakcyjności treści podejmują decyzję o swoim zaangażowaniu w zakup lub rozwój dalszej interakcji, istotny jest również wpływ contentu na pozycjonowanie. Bezsprzecznie wysoka jakość treści jest czynnikiem, który umacnia pozycję strony w wyszukiwarce. Content marketing jest zatem bardzo korzystną strategią z punktu widzenia skutecznego nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientami. W szczególności:

  • buduje pozytywny wizerunek firmy;
  • tworzy platformę znakomitej komunikacji z klientem;
  • wzbudza zaufanie klienta do firmy;
  • informuje o ofercie, profilu i charakterze działalności firmy;
  • przyczynia się do większego ruchu na stronie;
  • umacnia wysoką pozycję witryny w wyszukiwarce;
  • różnicuje wartość firmy, jej oferty na tle konkurencji.

Współczynnik konwersji

Współczynnik konwersji (Conversion Rate, CR) to wskaźnik wyrażający w procentach średnią ilość osób, które po kliknięciu w reklamę Adwords podjęli pożądaną przez nadawcę reklamy czynność, czyli

...

Content marketing

Content marketing to polega na umiejętnym dotarciem do odbiorców za pomocą odpowiednio dobranej i zaprezentowanej treści. Przy wykorzystaniu contentu możemy wzbudzić zainteresowanie odbiorców,

...

Pozycjonowanie

Pozycjonowanie to szereg zamierzonych działań, które mają na celu zwiększenie widoczności strony w wynikach wyszukiwania. Ze względu na absolutną dominację Google, przyjęło się, ze działania te

...

Pamięć podręczna wyszukiwarki

Pamięć podręczna wyszukiwarki(Cache wyszukiwarki, Google cache) jest to metoda przechowywania ostatniej zaindeksowanej witryny pobranej i zapisanej przez robota wyszukiwarki. Pozwala to

...

Mapa strony

Mapa strony (mapa serwisu, sitemap, site map) – to lista podstron utworzonych w HTML lub w formacie XML . Jej głównym zadaniem jest umożliwienie indeksowania rozbudowanych stron. Mapa strony HTML

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj