Słownik

Pojęcia, które warto znać

Content marketing

Content marketing to polega na umiejętnym dotarciem do odbiorców za pomocą odpowiednio dobranej i zaprezentowanej treści. Przy wykorzystaniu contentu możemy wzbudzić zainteresowanie odbiorców, zachęcić do zapoznania się z ofertą lub samym brandem, a w następstwie tych działań wzbudzamy potrzebę wejścia w bardziej zaawansowaną interakcję, często skutkującą zakupem naszych usług. Do najbardziej popularnych narzędzi wykorzystywanych w content marketingu zaliczamy: artykuły, poradniki, newslettery, raporty, blogi, wpisy na portalach społecznościowych, podcasty, wszelkie prezentacje multimedialne. Istotne znaczenie ma forma publikowanych treści, ale również niezwykle ważna jest zawartość merytoryczna treści. Powinny być one rzetelne i wiarygodne. Jest to decydujący czynnik nie tylko ze względu na odbiór przez użytkowników strony, którzy na podstawie przydatności i atrakcyjności treści podejmują decyzję o swoim zaangażowaniu w zakup lub rozwój dalszej interakcji, istotny jest również wpływ contentu na pozycjonowanie. Bezsprzecznie wysoka jakość treści jest czynnikiem, który umacnia pozycję strony w wyszukiwarce. Content marketing jest zatem bardzo korzystną strategią z punktu widzenia skutecznego nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientami. W szczególności:

  • buduje pozytywny wizerunek firmy;
  • tworzy platformę znakomitej komunikacji z klientem;
  • wzbudza zaufanie klienta do firmy;
  • informuje o ofercie, profilu i charakterze działalności firmy;
  • przyczynia się do większego ruchu na stronie;
  • umacnia wysoką pozycję witryny w wyszukiwarce;
  • różnicuje wartość firmy, jej oferty na tle konkurencji.

Javascript

Javascript to język programowania, służący do wykonania złożonych funkcji na stronach internetowych, nadających im dodatkowo interaktywności. Skrypt ten aktualizuje HTML i CSS, dokonując zmiany

...

Ruch organiczny

Ruch organiczny (Organic traffic, ruch bezpłatny) to określenie dotyczące aktywności związanej z obecnością na stronie internetowej wszystkich użytkowników, którzy trafili na tą stronę klikając w

...

Reklamy wideo

Reklamy wideo to komunikat reklamowy w formie krótkiego filmu video umieszczonego na kanałach związanych z usługami Google Ads. W kampaniach Google Ads reklamy video obejmują takie format jak:

...

CPC

CPC to skrót pochodzący z języka angielskiego Cost Per Click oznaczający koszt kliknięcia. Jego zadaniem jest określenie efektywności reklamy za pomocą obliczenia kwoty, którą reklamodawca musi

...

Wizytówka internetowa

Wizytówka internetowa to najprostsza, najmniej rozbudowana i najtańsza strona internetowa, która prezentuje podstawowe dane o firmie. Wizytówka umieszczana jest w sieci w celu zaznaczenia obecności

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj