Słownik

Pojęcia, które warto znać

Linkowanie

Linkowanie to proces, na który składa się wiele działań mających na celu budowanie struktury linków wewnątrz strony internetowej oraz na witrynach zewnętrznych. Linkowanie na zewnętrznych stronach internetowych (linkbuilding) to kluczowy czynnik korzystnie wpływający na poprawę pozycji strony internetowej w wyszukiwarkach. Wskutek linkowania witryny wymieniają się z tzw. Page Rank, czyli algorytmem wartościującym strony internetowe pod kątem jakości ich treści. Algorytm ten nie jest ujawniony przez Google, ale jest on stale aktualizowany.  Tylko umiejętnie stosowany link building może poprawić pozycję strony w wynikach wyszukiwania. Najlepiej jest pozyskiwać mocne linki, odnoszące się do konkretnej branży, albo unikalnej tematyki, na jaką staramy się kierować, używając fraz kluczowych. Najczęściej linki umieszcza się w artykułach sponsorowanych, katalogach stron internetowych, postach i komentarzach na forach,  na blogach, w wizytówkach NAP, czy we wpisach w mediach społecznościowych.

Pamięć podręczna wyszukiwarki

Pamięć podręczna wyszukiwarki(Cache wyszukiwarki, Google cache) jest to metoda przechowywania ostatniej zaindeksowanej witryny pobranej i zapisanej przez robota wyszukiwarki. Pozwala to

...

Newsletter

Newsletter to w dosłownym tłumaczeniu z języka angielskiego list z wiadomościami. Rzeczywiście to forma rozbudowanej wiadomości, która jest wysyłana do użytkowników sieci. Aby móc wysyłać newsletter

...

Reklamy natywne

Reklamy natywne (Native advertising) to format reklamy udostępniany w ramach usług Google Adwords, dzięki którym przekaz reklamowy jest dostosowany do cech witryny, na której jest wyświetlany.

...

Canonical

Canonical (Rel Canonical) to meta tag, który umieszcza się w nagłówku dokumentu HTML. Link kanoniczny ma bardzo duży wpływ na indeksowanie strony, gdyż wskazuje robotom Google, który link jest

...

Copywriting

Copywriting jest bardzo szerokim pojęciem odnoszącym się do sposobu pisania kreatywnych i atrakcyjnych tekstów, które mają na celu wywołanie określonej reakcji u odbiorcy. Copywriting stosowany jest

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj