Słownik

Pojęcia, które warto znać

Linkowanie

Linkowanie to proces, na który składa się wiele działań mających na celu budowanie struktury linków wewnątrz strony internetowej oraz na witrynach zewnętrznych. Linkowanie na zewnętrznych stronach internetowych (linkbuilding) to kluczowy czynnik korzystnie wpływający na poprawę pozycji strony internetowej w wyszukiwarkach. Wskutek linkowania witryny wymieniają się z tzw. Page Rank, czyli algorytmem wartościującym strony internetowe pod kątem jakości ich treści. Algorytm ten nie jest ujawniony przez Google, ale jest on stale aktualizowany.  Tylko umiejętnie stosowany link building może poprawić pozycję strony w wynikach wyszukiwania. Najlepiej jest pozyskiwać mocne linki, odnoszące się do konkretnej branży, albo unikalnej tematyki, na jaką staramy się kierować, używając fraz kluczowych. Najczęściej linki umieszcza się w artykułach sponsorowanych, katalogach stron internetowych, postach i komentarzach na forach,  na blogach, w wizytówkach NAP, czy we wpisach w mediach społecznościowych.

Długi ogon

Długi ogon – frazy long tail, zawierające powyżej trzech słów kluczowych, które mają swoje istotne znaczenie dla pozycjonowania. Frazy z długiego ogona choć pojawiają się w wyszukiwarkach o wiele

...

B2C

B2C to skrót pochodzący z języka angielskiego (Business to Consumer) oznaczający transakcję pomiędzy przedsiębiorstwem, a klientem indywidualnym. Celem tego sektora jest nawiązanie i utrzymanie

...

Meta Description

Meta Description to fragment kodu strony internetowej, który  informuje użytkowników oraz  roboty wyszukiwarki o charakterze treści zawartej na danej stronie. Umieszczany w nagłówku kodu

...

Współczynnik konwersji

Współczynnik konwersji (Conversion Rate, CR) to wskaźnik wyrażający w procentach średnią ilość osób, które po kliknięciu w reklamę Adwords podjęli pożądaną przez nadawcę reklamy czynność, czyli

...

Google Ads

Google Ads – narzędzie Google wykorzystywane do przeprowadzania kampanii reklamowych poprzez wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania, karuzeli produktowej, banerów lub formatów

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj