Słownik

Pojęcia, które warto znać

Linkowanie

Linkowanie to proces, na który składa się wiele działań mających na celu budowanie struktury linków wewnątrz strony internetowej oraz na witrynach zewnętrznych. Linkowanie na zewnętrznych stronach internetowych (linkbuilding) to kluczowy czynnik korzystnie wpływający na poprawę pozycji strony internetowej w wyszukiwarkach. Wskutek linkowania witryny wymieniają się z tzw. Page Rank, czyli algorytmem wartościującym strony internetowe pod kątem jakości ich treści. Algorytm ten nie jest ujawniony przez Google, ale jest on stale aktualizowany.  Tylko umiejętnie stosowany link building może poprawić pozycję strony w wynikach wyszukiwania. Najlepiej jest pozyskiwać mocne linki, odnoszące się do konkretnej branży, albo unikalnej tematyki, na jaką staramy się kierować, używając fraz kluczowych. Najczęściej linki umieszcza się w artykułach sponsorowanych, katalogach stron internetowych, postach i komentarzach na forach,  na blogach, w wizytówkach NAP, czy we wpisach w mediach społecznościowych.

Ruch płatny

Ruch płatny (paid traffic) określa ilość odwiedzin witryny przez użytkowników skierowanych przez płatną reklamę. Do wejścia na stronę internetową odbiorcę mogą skierować zarówno kampanie w ramach

...

Google Ads

Google Ads – narzędzie Google wykorzystywane do przeprowadzania kampanii reklamowych poprzez wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania, karuzeli produktowej, banerów lub formatów

...

Monitoring pozycji

Monitoring pozycji to systematyczne kontrolowanie i analizowanie miejsca witryny w wynikach wyszukiwania. Ciągłe zmiany na polu konkurencji, zróżnicowanie wytycznych algorytmów Google, jak również

...

CPC

CPC to skrót pochodzący z języka angielskiego Cost Per Click oznaczający koszt kliknięcia. Jego zadaniem jest określenie efektywności reklamy za pomocą obliczenia kwoty, którą reklamodawca musi

...

Canonical

Canonical (Rel Canonical) to meta tag, który umieszcza się w nagłówku dokumentu HTML. Link kanoniczny ma bardzo duży wpływ na indeksowanie strony, gdyż wskazuje robotom Google, który link jest

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj