Słownik

Pojęcia, które warto znać

CPC

CPC to skrót pochodzący z języka angielskiego Cost Per Click oznaczający koszt kliknięcia. Jego zadaniem jest określenie efektywności reklamy za pomocą obliczenia kwoty, którą reklamodawca musi zapłacić za pojedyncze kliknięcie w jego reklamę. Cena  Cost Per Click jest dość zróżnicowana i głównie zależy od systemu, z jakiego się korzysta:  na przykład na Facebook Ads czy Google Ads ustalana w wyniku aukcji między reklamodawcami. W takim przypadku trudno jest na wstępie dokonać oszacowania kosztów kampanii. Dlatego też, aby określić, czy reklama w danym systemie  jest opłacalna należy przeprowadzić tzw. kampanię testową w różnych systemach reklamowych. Istotą zoptymalizowanej pod względem kosztowym kampanii reklamowej jest niski koszt kliknięcia. Niewątpliwą zaletą wykorzystania CPC jest możliwość natychmiastowego wyświetlania reklam oraz dowolność ich modyfikacji i optymalizacji w trakcie kampanii.

Reklamy elastyczne

Reklamy elastyczne (Responsive ads) to jeden z formatów reklam udostępniony automatycznie przez Google AdWords przy wykorzystaniu zasobów przesyłanych przez reklamodawców. Bardzo dużą zaletą

...

CPC

CPC to skrót pochodzący z języka angielskiego Cost Per Click oznaczający koszt kliknięcia. Jego zadaniem jest określenie efektywności reklamy za pomocą obliczenia kwoty, którą reklamodawca musi

...

MySQL

MySQL to system open source do zarządzania bazami danych. My SQL powstał w Szwecji w 1995 roku i od tamtej pory zyskał wielką popularność. Docenia się jego uniwersalność, gdyż dostępny jest na

...

Meta Description

Meta Description to fragment kodu strony internetowej, który  informuje użytkowników oraz  roboty wyszukiwarki o charakterze treści zawartej na danej stronie. Umieszczany w nagłówku kodu

...

Katalog stron

Katalog stron (katalog seo, web directory) – to  zbiór najróżniejszych stron internetowych uporządkowanych pod względem tematycznym. Każdy właściciel firmy może tam umieścić swoją wizytówkę,

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj