Słownik

Pojęcia, które warto znać

Reklamy wideo

Reklamy wideo to komunikat reklamowy w formie krótkiego filmu video umieszczonego na kanałach związanych z usługami Google Ads. W kampaniach Google Ads reklamy video obejmują takie format jak:  

  • reklamy In-stream, krótkie 5 sekundowe filmiki, które użytkownik musi obejrzeć na YouTube zanim wyświetli mu się pożądany materiał,
  • reklamy Out-stream skierowane do użytkowników urządzeń mobilnych, reklamy wyświetlają się na stronach partnerów Google,
  • discovery to samodzielne reklamy video tylko na kanale YouTube,
  • reklamy przerywniki, które wyświetlają się w trakcie oglądania filmu.

Ze względu na swój zasięg oraz atrakcyjny format krótkie reklamy video osiągają bardzo wysoka skuteczność i są często wykorzystywane przez reklamodawców.

Personalizacja wyników wyszukiwania

Personalizacja wyników wyszukiwania to pojęcie określające wyświetlanie wyników w wyszukiwarce Google według konkretnych kryteriów. Algorytmy rozpoznają następujące 

...

Instagram

Instagram(IG lub Insta) to darmowa platforma społecznościowa należąca do Grupy Meta Platforms ( dawniej Facebook). Składa się ona z serwisu internetowego oraz aplikacji, która ze względu na bardzo

...

Accelerated Mobile Pages

Accelerated Mobile Pages(AMP) to wspierany przez Google system open source do  szybkiego renderowania strony internetowej. Technologia AMP ma za zadanie ułatwić użytkownikom przeglądanie

...

Reklamy elastyczne

Reklamy elastyczne (Responsive ads) to jeden z formatów reklam udostępniony automatycznie przez Google AdWords przy wykorzystaniu zasobów przesyłanych przez reklamodawców. Bardzo dużą zaletą

...

Meta Keywords

Meta Keywords (meta tag słowa kluczowe, słowa kluczowe dla wyszukiwarki)  – tag służący do definiowania słów kluczowych odnoszących się do danej witryny. Od 2009 roku Google  zrezygnował z

...

Szukaj

Kontakt z nami

ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428