Słownik

Pojęcia, które warto znać

Reklamy wideo

Reklamy wideo to komunikat reklamowy w formie krótkiego filmu video umieszczonego na kanałach związanych z usługami Google Ads. W kampaniach Google Ads reklamy video obejmują takie format jak:  

  • reklamy In-stream, krótkie 5 sekundowe filmiki, które użytkownik musi obejrzeć na YouTube zanim wyświetli mu się pożądany materiał,
  • reklamy Out-stream skierowane do użytkowników urządzeń mobilnych, reklamy wyświetlają się na stronach partnerów Google,
  • discovery to samodzielne reklamy video tylko na kanale YouTube,
  • reklamy przerywniki, które wyświetlają się w trakcie oglądania filmu.

Ze względu na swój zasięg oraz atrakcyjny format krótkie reklamy video osiągają bardzo wysoka skuteczność i są często wykorzystywane przez reklamodawców.

Content marketing

Content marketing to polega na umiejętnym dotarciem do odbiorców za pomocą odpowiednio dobranej i zaprezentowanej treści. Przy wykorzystaniu contentu możemy wzbudzić zainteresowanie odbiorców,

...

Infografika

Infografika jest czytelnym w odbiorze przekazaniem informacji, danych za pomocą wizualizacji. Głównym celem infografiki  jest streszczenie tematu treści za pomocą obrazu i minimalnej ilości

...

Personalizacja wyników wyszukiwania

Personalizacja wyników wyszukiwania to pojęcie określające wyświetlanie wyników w wyszukiwarce Google według konkretnych kryteriów. Algorytmy rozpoznają następujące 

...

Pozycjonowanie szerokie

Pozycjonowanie szerokie(Long Tail SEO) to bardzo obszerny zakres działań skupionych wokół doboru i eksponowania bardzo dużej ilości rozbudowanych fraz kluczowych. Użycie fraz long tail pozwala na

...

Wyniki organiczne

Wyniki organiczne(wyniki naturalne, Organic Search) to wyświetlane odpowiedzi na zapytania użytkowników w SERP (search engine result pages), nie będące linkami sponsorowanymi. Wyniki organiczne nie

...

Szukaj

Kontakt z nami

ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428