Słownik

Pojęcia, które warto znać

Google Moja Firma

Google Moja Firma (Google My Business) – to bezpłatne i proste w obsłudze narzędzie, które pozwala tworzyć zarządzać wizytówką firmy w Google. Sposób tworzenia wizytówki jest bardzo łatwy, wystarczy tylko logując się pod adresem business.google.com, wprowadzić wszystkie dane informacje na temat firm, a w szczególności: dane teleadresowe, godziny otwarcia, numer telefonu/faxu, kategorie opisujące rodzaj działalności, adres www. Można dodatkowo zamieścić opinie o sklepie i produktach, zdjęcia oraz przycisk CTA do wysłania zapytania o wycenę. Wizytówka firmy jest widoczna w wyszukiwarce Google i mapach. Ma ona szczególne znaczenie dla funkcjonowania firmy, gdyż informuje potencjalnych klientów o usługach firmy, możliwości kontaktu, jak również pokazuje na mapach lokalizację wraz ze wskazówkami dojazdu. Ponadto w Google My Business prezentowane są statystyki na temat reakcji odbiorców, podają one ilość wyświetleń, usługi, z których klienci korzystali poszukując twojej firmy oraz liczbę i rodzaj akcji, jaką podjęli klienci w odpowiedzi na wizytówkę ( przekierowanie na stronę www, połączenie telefoniczne, zapytanie o ofertę, itp.). Wizytówka zwiększa możliwość dotarcia do nowych klientów w okolicy poprzez umieszczenie w niej także fraz kluczowych związanych z lokalizacją. Korzystając zatem z usług Google Moja Firma można również wpłynąć na jej pozycjonowanie, używając w wizytówce odpowiednio dobranych fraz kluczowych. 

Udostępnianie

Udostępnianieto pojęcie, które zwykło się używać jako określenie rozpowszechniania, czy dzielenia się pewnymi plikami. Najczęściej użytkownicy dzielą się treścią na stronie internetowej, w

...

SAAS

SAAS jest skrótem angielskiego zwrotu “software as a service” tłumaczonym jako oprogramowanie jako usługa i oznaczającym udostępnianie systemów, aplikacji, programów użytkownikom Internetu,

...

Infografika

Infografika jest czytelnym w odbiorze przekazaniem informacji, danych za pomocą wizualizacji. Głównym celem infografiki  jest streszczenie tematu treści za pomocą obrazu i minimalnej ilości

...

Mailing reklamowy

Mailing reklamowy – to przesyłanie ( najczęściej przez firmy) w formie elektronicznej wiadomości o charakterze komercyjnym. Stanowi on formę skutecznej bezpośredniej reklamy, zawierającej odpowiedni

...

Kanibalizacja słów kluczowych

Kanibalizacja słów kluczowych (keyword cannibalism)  to zjawisko, które zachodzi wówczas, gdy co najmniej dwie podstrony ( adres URL) jednego serwisu są zoptymalizowane na te same słowa

...

Szukaj

Kontakt z nami

ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428