Słownik

Pojęcia, które warto znać

Google Moja Firma

Google Moja Firma (Google My Business) – to bezpłatne i proste w obsłudze narzędzie, które pozwala tworzyć zarządzać wizytówką firmy w Google. Sposób tworzenia wizytówki jest bardzo łatwy, wystarczy tylko logując się pod adresem business.google.com, wprowadzić wszystkie dane informacje na temat firm, a w szczególności: dane teleadresowe, godziny otwarcia, numer telefonu/faxu, kategorie opisujące rodzaj działalności, adres www. Można dodatkowo zamieścić opinie o sklepie i produktach, zdjęcia oraz przycisk CTA do wysłania zapytania o wycenę. Wizytówka firmy jest widoczna w wyszukiwarce Google i mapach. Ma ona szczególne znaczenie dla funkcjonowania firmy, gdyż informuje potencjalnych klientów o usługach firmy, możliwości kontaktu, jak również pokazuje na mapach lokalizację wraz ze wskazówkami dojazdu. Ponadto w Google My Business prezentowane są statystyki na temat reakcji odbiorców, podają one ilość wyświetleń, usługi, z których klienci korzystali poszukując twojej firmy oraz liczbę i rodzaj akcji, jaką podjęli klienci w odpowiedzi na wizytówkę ( przekierowanie na stronę www, połączenie telefoniczne, zapytanie o ofertę, itp.). Wizytówka zwiększa możliwość dotarcia do nowych klientów w okolicy poprzez umieszczenie w niej także fraz kluczowych związanych z lokalizacją. Korzystając zatem z usług Google Moja Firma można również wpłynąć na jej pozycjonowanie, używając w wizytówce odpowiednio dobranych fraz kluczowych. 

Personalizacja wyników wyszukiwania

Personalizacja wyników wyszukiwania to pojęcie określające wyświetlanie wyników w wyszukiwarce Google według konkretnych kryteriów. Algorytmy rozpoznają następujące 

...

Instagram

Instagram(IG lub Insta) to darmowa platforma społecznościowa należąca do Grupy Meta Platforms ( dawniej Facebook). Składa się ona z serwisu internetowego oraz aplikacji, która ze względu na bardzo

...

Accelerated Mobile Pages

Accelerated Mobile Pages(AMP) to wspierany przez Google system open source do  szybkiego renderowania strony internetowej. Technologia AMP ma za zadanie ułatwić użytkownikom przeglądanie

...

Reklamy elastyczne

Reklamy elastyczne (Responsive ads) to jeden z formatów reklam udostępniony automatycznie przez Google AdWords przy wykorzystaniu zasobów przesyłanych przez reklamodawców. Bardzo dużą zaletą

...

Meta Keywords

Meta Keywords (meta tag słowa kluczowe, słowa kluczowe dla wyszukiwarki)  – tag służący do definiowania słów kluczowych odnoszących się do danej witryny. Od 2009 roku Google  zrezygnował z

...

Szukaj

Kontakt z nami

ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428