Słownik

Pojęcia, które warto znać

Google Moja Firma

Google Moja Firma (Google My Business) – to bezpłatne i proste w obsłudze narzędzie, które pozwala tworzyć zarządzać wizytówką firmy w Google. Sposób tworzenia wizytówki jest bardzo łatwy, wystarczy tylko logując się pod adresem business.google.com, wprowadzić wszystkie dane informacje na temat firm, a w szczególności: dane teleadresowe, godziny otwarcia, numer telefonu/faxu, kategorie opisujące rodzaj działalności, adres www. Można dodatkowo zamieścić opinie o sklepie i produktach, zdjęcia oraz przycisk CTA do wysłania zapytania o wycenę. Wizytówka firmy jest widoczna w wyszukiwarce Google i mapach. Ma ona szczególne znaczenie dla funkcjonowania firmy, gdyż informuje potencjalnych klientów o usługach firmy, możliwości kontaktu, jak również pokazuje na mapach lokalizację wraz ze wskazówkami dojazdu. Ponadto w Google My Business prezentowane są statystyki na temat reakcji odbiorców, podają one ilość wyświetleń, usługi, z których klienci korzystali poszukując twojej firmy oraz liczbę i rodzaj akcji, jaką podjęli klienci w odpowiedzi na wizytówkę ( przekierowanie na stronę www, połączenie telefoniczne, zapytanie o ofertę, itp.). Wizytówka zwiększa możliwość dotarcia do nowych klientów w okolicy poprzez umieszczenie w niej także fraz kluczowych związanych z lokalizacją. Korzystając zatem z usług Google Moja Firma można również wpłynąć na jej pozycjonowanie, używając w wizytówce odpowiednio dobranych fraz kluczowych. 

Facebook

Facebook to najpopularniejszy jak dotąd serwis społecznościowy na świecie. Powstał w 2004 roku z inicjatywy Marka Zuckerberga, którego zamysłem było stworzenie dla studentów sprawnej platformy do

...

Katalog stron

Katalog stron (katalog seo, web directory) – to  zbiór najróżniejszych stron internetowych uporządkowanych pod względem tematycznym. Każdy właściciel firmy może tam umieścić swoją wizytówkę,

...

Content marketing

Content marketing to polega na umiejętnym dotarciem do odbiorców za pomocą odpowiednio dobranej i zaprezentowanej treści. Przy wykorzystaniu contentu możemy wzbudzić zainteresowanie odbiorców,

...

Audyt UX

Audyt UX to wszechstronna analiza i ocena strony internetowej pod kątem spełniania oczekiwań jej użytkowników. TZW User Experience i User Usability to podstawowe kryteria określające użyteczność

...

Pozycjonowanie

Pozycjonowanie to szereg zamierzonych działań, które mają na celu zwiększenie widoczności strony w wynikach wyszukiwania. Ze względu na absolutną dominację Google, przyjęło się, ze działania te

...

Szukaj

Kontakt z nami

ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428