Słownik

Pojęcia, które warto znać

Google Moja Firma

Google Moja Firma (Google My Business) – to bezpłatne i proste w obsłudze narzędzie, które pozwala tworzyć zarządzać wizytówką firmy w Google. Sposób tworzenia wizytówki jest bardzo łatwy, wystarczy tylko logując się pod adresem business.google.com, wprowadzić wszystkie dane informacje na temat firm, a w szczególności: dane teleadresowe, godziny otwarcia, numer telefonu/faxu, kategorie opisujące rodzaj działalności, adres www. Można dodatkowo zamieścić opinie o sklepie i produktach, zdjęcia oraz przycisk CTA do wysłania zapytania o wycenę. Wizytówka firmy jest widoczna w wyszukiwarce Google i mapach. Ma ona szczególne znaczenie dla funkcjonowania firmy, gdyż informuje potencjalnych klientów o usługach firmy, możliwości kontaktu, jak również pokazuje na mapach lokalizację wraz ze wskazówkami dojazdu. Ponadto w Google My Business prezentowane są statystyki na temat reakcji odbiorców, podają one ilość wyświetleń, usługi, z których klienci korzystali poszukując twojej firmy oraz liczbę i rodzaj akcji, jaką podjęli klienci w odpowiedzi na wizytówkę ( przekierowanie na stronę www, połączenie telefoniczne, zapytanie o ofertę, itp.). Wizytówka zwiększa możliwość dotarcia do nowych klientów w okolicy poprzez umieszczenie w niej także fraz kluczowych związanych z lokalizacją. Korzystając zatem z usług Google Moja Firma można również wpłynąć na jej pozycjonowanie, używając w wizytówce odpowiednio dobranych fraz kluczowych. 

Mapa strony

Mapa strony (mapa serwisu, sitemap, site map) – to lista podstron utworzonych w HTML lub w formacie XML . Jej głównym zadaniem jest umożliwienie indeksowania rozbudowanych stron. Mapa strony HTML

...

Google Ads

Google Ads – narzędzie Google wykorzystywane do przeprowadzania kampanii reklamowych poprzez wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania, karuzeli produktowej, banerów lub formatów

...

Insta story

Insta story ( Instastory, Stories, relacja na Instagramie) to rodzaj publikowania treści wizualnych na Instagramie, która polega na krótkiej prezentacji informacji „z dnia”, streszczenia wydarzeń z

...

CPC

CPC to skrót pochodzący z języka angielskiego Cost Per Click oznaczający koszt kliknięcia. Jego zadaniem jest określenie efektywności reklamy za pomocą obliczenia kwoty, którą reklamodawca musi

...

B2B

 

B2B - skrót pochodzący od angielskiego zwrotu Business to Business, oznaczający wszystkie rodzaje aktywności biznesowej zachodzące pomiędzy przedsiębiorstwami

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj

Kontakt z nami

ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428