Słownik

Pojęcia, które warto znać

Katalog stron

Katalog stron (katalog seo, web directory) – to  zbiór najróżniejszych stron internetowych uporządkowanych pod względem tematycznym. Każdy właściciel firmy może tam umieścić swoją wizytówkę, która zawiera m.in. nazwę firmy, dane teleadresowe, link do strony internetowej i opis działalności. Katalog stron internetowych zatem ma na celu ułatwić wyszukanie firmy spośród wszystkich zasobów internetu. Z punktu widzenia pozycjonowania bardzo korzystne jest katalogowanie moderowane, które gwarantuje, że strona znajdzie się we właściwym katalogu. Wizytówka dodawana przez moderatorów jest analizowana i oceniana pod kątem wyszukiwarki. Dodawana jest odpowiednia ilość słów kluczowych oraz odpowiednich odnośników. Ponadto niektóre katalogi zawierają mapki, warto z nich korzystać, by ułatwić przyszłym klientom lokalizację firmy i dojazd. Przed dodaniem do katalogu wizytówki swojej firmy warto dobrze sprawdzić, czy katalog jest dobrze usystematyzowany, prowadzą do niego prawidłowe linki i funkcjonuje na rynku internetowym dłuższy czas.

Długi ogon

Długi ogon – frazy long tail, zawierające powyżej trzech słów kluczowych, które mają swoje istotne znaczenie dla pozycjonowania. Frazy z długiego ogona choć pojawiają się w wyszukiwarkach o wiele

...

Google Search Console

Google Search Console (w skrócie GSC) – to bezpłatne narzędzie przydatne szczególnie dla programistów, właścicieli firm, specjalistów SEO i marketerów. Zostało stworzone w celu monitorowania witryny

...

Analiza słów kluczowych

Analiza słów kluczowych to weryfikacja treści witryny pod kątem obecności słów (fraz) kluczowych, które podsumowują odpowiedź na zapytanie użytkowników. Dobór słów kluczowych jest niezbędny do

...

Filtr Google

Filtr Google (Filter Google)  to kara nakładane przez Google na witrynę za nie przestrzeganie wytycznych lub szkodliwe dla odbiorców działanie w sieci. Filtr jest dotkliwy, ale w odróżnieniu od

...

Konwersja

Konwersja (conversion) – w marketingu internetowym e-commerce pojęcie to określa wykonanie przez odbiorcę określonej pożądanej przez nadawcę przekazu marketingowego czynności. Jest to zatem końcowy

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj