Słownik

Pojęcia, które warto znać

Nagłówki H1 – H6

Nagłówki H1 – H6 (headlines, header tags, HTML heading.) to znaczniki nagłówkowe, które występują w treściach umieszczanych na stronach internetowych. Litera H pochodzi od „header”, co oznacza nagłówek. Stanowią one tytuły, podtytuły i śródtytuły, których ważność została właśnie zhierarchizowana za pomocą wartości H1 do H6. W języku HTML przewiduje się tylko 6 stopni nagłówków, określających zawartość tekstową witryny. Nagłówek H1 jest najbardziej istotny, powinien wskazywać główną tematykę strony. Znaczniki H2 są mniej ważne i kolejno H3, H4 itd.  Stosowanie nagłówków jest bardzo ważne zarówno z punktu widzenia SEO, jak i User Experience. Użytkownicy poszukując danych informacji bardzo szybko skanują zawartość, zanim zdecydują się zostać na dłużej i przeczytać całą treść. Dlatego nagłówek H1 powinien być wyróżniony poprzez skorzystanie z większego formatu czcionki niż użyto do pozostałych treści zawartych na stronie. W wielu przypadkach nie trzeba używać wszystkich sześciu tagów H1 – H6, jednakże w bardzo rozbudowanych artykułach warto je wprowadzić dla zwiększenia przejrzystości. Pamiętać należy, że w wynikach wyszukiwania tytuł linku w SERP-ach korzysta właśnie z nagłówka H1. W sytuacji kiedy nie ma oznaczenia H1 Google może zaproponować treść ze znacznika niskiej rangi. Najważniejszy nagłówek H1 powinien być treściwy, dobrze, by zawierał 20-70 znaków ze spacjami i informował o tematyce treści. Warto zawrzeć w nim słowa kluczowe, szczególnie long tail.

Reklamy produktowe

Reklamy produktowe(Shopping ads) to rodzaj przygotowany pod kątem promocji poroduktu. Najczęściej stosowane są przez sklepy internetowe, które planują i przeprowadzają całe kampanie produktowe.

...

Social media

Social media (platforma społecznościowa, serwis społecznościowy) to określenie dotyczące obszernego serwisu, funkcjonującego w sieci i zapewniającego dynamiczną komunikację między poszczególnymi

...

Google Analytics

Google Analytics – jest to darmowe narzędzie Google, które służy do analizy statystyki ruchu i zachowania użytkowników na naszej stronie internetowej. Warto zaznaczyć, że instrument ten jest

...

Kanibalizacja słów kluczowych

Kanibalizacja słów kluczowych (keyword cannibalism)  to zjawisko, które zachodzi wówczas, gdy co najmniej dwie podstrony ( adres URL) jednego serwisu są zoptymalizowane na te same słowa

...

Ruch płatny

Ruch płatny (paid traffic) określa ilość odwiedzin witryny przez użytkowników skierowanych przez płatną reklamę. Do wejścia na stronę internetową odbiorcę mogą skierować zarówno kampanie w ramach

...

Szukaj

Kontakt z nami

ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428