Słownik

Pojęcia, które warto znać

Nagłówki H1 – H6

Nagłówki H1 – H6 (headlines, header tags, HTML heading.) to znaczniki nagłówkowe, które występują w treściach umieszczanych na stronach internetowych. Litera H pochodzi od „header”, co oznacza nagłówek. Stanowią one tytuły, podtytuły i śródtytuły, których ważność została właśnie zhierarchizowana za pomocą wartości H1 do H6. W języku HTML przewiduje się tylko 6 stopni nagłówków, określających zawartość tekstową witryny. Nagłówek H1 jest najbardziej istotny, powinien wskazywać główną tematykę strony. Znaczniki H2 są mniej ważne i kolejno H3, H4 itd.  Stosowanie nagłówków jest bardzo ważne zarówno z punktu widzenia SEO, jak i User Experience. Użytkownicy poszukując danych informacji bardzo szybko skanują zawartość, zanim zdecydują się zostać na dłużej i przeczytać całą treść. Dlatego nagłówek H1 powinien być wyróżniony poprzez skorzystanie z większego formatu czcionki niż użyto do pozostałych treści zawartych na stronie. W wielu przypadkach nie trzeba używać wszystkich sześciu tagów H1 – H6, jednakże w bardzo rozbudowanych artykułach warto je wprowadzić dla zwiększenia przejrzystości. Pamiętać należy, że w wynikach wyszukiwania tytuł linku w SERP-ach korzysta właśnie z nagłówka H1. W sytuacji kiedy nie ma oznaczenia H1 Google może zaproponować treść ze znacznika niskiej rangi. Najważniejszy nagłówek H1 powinien być treściwy, dobrze, by zawierał 20-70 znaków ze spacjami i informował o tematyce treści. Warto zawrzeć w nim słowa kluczowe, szczególnie long tail.

Duplikacja treści

Duplikacja treści, zwane również duplikacją contentu duplicate content dotyczy sytuacji, kiedy dochodzi do powielania treści publikowanych w witrynach internetowych. Jeśli identyczna treść znajduje

...

Reklamy produktowe

Reklamy produktowe(Shopping ads) to rodzaj przygotowany pod kątem promocji poroduktu. Najczęściej stosowane są przez sklepy internetowe, które planują i przeprowadzają całe kampanie produktowe.

...

Facebook

Facebook to najpopularniejszy jak dotąd serwis społecznościowy na świecie. Powstał w 2004 roku z inicjatywy Marka Zuckerberga, którego zamysłem było stworzenie dla studentów sprawnej platformy do

...

CMS

CMS - to skrót z języka angielskiego oznaczający system zarządzania treścią (Content Management System). Jest to oprogramowanie służące do tworzenia, publikowania i modernizowania zawartości strony

...

Copywriting

Copywriting jest bardzo szerokim pojęciem odnoszącym się do sposobu pisania kreatywnych i atrakcyjnych tekstów, które mają na celu wywołanie określonej reakcji u odbiorcy. Copywriting stosowany jest

...
Agencja reklamowa Sitte.pl
ul. Bursztynowa 31, 20-576, Lublin
NIP: 8671899428

Nasza firma świadczy bezpośrednie usługi lokalnie, najczęściej na terenie miast: Lublin i Warszawa jednak często działamy zdalnie dla firm z takich miast jak Zamość, Chełm, Biała Podlaska, Puławy, Radom, Płock, Siedlce, Pruszków, Legionowo. Mamy także klientów z innych Państw Europy i USA.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. Sitte.pl działa od 2012 r.

Szukaj